Gelukkig niet zegquote:
Ga vooral nu eens rond, instemmingen zijn echt bizar rustig nuquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:17 schreef Waffle het volgende:
Ik vind het in Delft toch niet zo makkelijk om aan een kamer te komen. Misschien werkt mijn Friese boeren accent wel flink tegen..
Ah ok, sorryquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ja, ik weet toevallig dat Florian daar gaat studeren.
Nee, een paar vrienden van me zitten daar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Zit jij wel bij een corps dan?
Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ging op kijkavond in woensel-west. Ik had eerst zelfs niet eens door, maar op een gegeven moment zeiden ze 'ja hierachter zit de edisonstraat' en ik dacht echt 'wtf'. En toen gwn doorlullen daarover, echt droog.
En heb de kamer nog gekregen ook
Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig.quote:
Geniaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig.Kees helaas nog niet gespot
moet je gewoon in een vereniging die verticaal gaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, een paar vrienden van me zitten daar.
[..]
Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.
Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef zomgmoz het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam je ouders meenemen?Wat voor toegevoegde waarde kan dat hebben?
Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.
Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaan
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: "quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?
Sja wat moet je andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: "Nee, eigenlijk niet
". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken "
" . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden
Waarop meisje en ouders boos weggingen
whehequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: "Nee, eigenlijk niet
". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken "
" . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden
Waarop meisje en ouders boos weggingen
De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
wheheGeef es wat meer voorbeelden van fails dan
![]()
tja, wel lekker efficientquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...
Hij komt binnen met zijn moeder, wij de kamer even laten zien, zegt de moeder: "Nou wil je hier je nummer achterlaten?" Jongen: "Ja is goed" Moeder vist een kaartje uit haar tas, geeft die aan ons, en loopt samen met de jongen weer naar buiten terwijl ze nog zeggen : "We horen het nog wel he!".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |