abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68726473
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
Zit je bij DSC, Agiath?
Gelukkig niet zeg

Zit jij wel bij een corps dan? Dan zou je toch niet veel moeite hebben met een kamer vinden?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_68729167
Ik vind het in Delft toch niet zo makkelijk om aan een kamer te komen. Misschien werkt mijn Friese boeren accent wel flink tegen..
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_68730535
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:17 schreef Waffle het volgende:
Ik vind het in Delft toch niet zo makkelijk om aan een kamer te komen. Misschien werkt mijn Friese boeren accent wel flink tegen..
Ga vooral nu eens rond, instemmingen zijn echt bizar rustig nu
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_68730937
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
Zit je bij DSC, Agiath?
Ga jij bij Minerva?
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_68732173
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Ga jij bij Minerva?
= Leiden.
pi_68737970
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

= Leiden.
Ja, ik weet toevallig dat Florian daar gaat studeren.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_68744220
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Ja, ik weet toevallig dat Florian daar gaat studeren.
Ah ok, sorry

Ik ken wat mensen bij Minerva en die zijn niet alleen allemaal erg tof, zij zijn ook erg positief over Minerva.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:16:30 #58
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68744322
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Agiath het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg

Zit jij wel bij een corps dan?
Nee, een paar vrienden van me zitten daar.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Ga jij bij Minerva?
Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.
Primum non nocere
pi_68747361
Ik ging op kijkavond in woensel-west. Ik had eerst zelfs niet eens door, maar op een gegeven moment zeiden ze 'ja hierachter zit de edisonstraat' en ik dacht echt 'wtf '. En toen gwn doorlullen daarover, echt droog.

En heb de kamer nog gekregen ook
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:19:42 #60
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_68747448
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ging op kijkavond in woensel-west. Ik had eerst zelfs niet eens door, maar op een gegeven moment zeiden ze 'ja hierachter zit de edisonstraat' en ik dacht echt 'wtf '. En toen gwn doorlullen daarover, echt droog.

En heb de kamer nog gekregen ook
Nooit ergens last van gehad daar?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_68747656
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:19 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nooit ergens last van gehad daar?
Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig. Kees helaas nog niet gespot
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:30:49 #62
239294 PierreTT
pi_68747990
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig. Kees helaas nog niet gespot
Geniaal Hier in de buurt valt het ook wel mee, maar dat komt omdat wij hetzelfde ritme hebben, laat naar bed, laat opstaan
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:09:33 #63
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68749997
Mijn ervaring als bewonerzoekende: Wees niet "té". Niets is zo meelijwekkend als mensen die té graag aardig gevonden willen worden en maar met zich laten sollen omdat ze zo graag die kamer willen. Beetje assertief doet het altijd wel goed, vind ik. Wees oprecht geinteresseerd in je medehuisgenoten, en wees niet bang om een stilte te doorbreken met een vraag of een grapje. Maar wederom: niet té geforceerd.
pi_68750867
Ik was vrijdag nog bij iemand die 2 straten naast de Edisonstraat woont in een studentenhuis. Hij kent de Kees aflevering ook natuurlijk en hij had mij daar ff een rondleiding gegeven, Langs de hoeren waar Kees was geweest.
Maar je hebt denk ik niet veel last van de zogenaamde criminaliteit daar. Je hebt wel best veel grapjassen die een beetje op straat lopen te hangen met scooters weet je wel.
Maar wat ik gezien heb, was dat voornamelijk in de Edisonstraat en bij de coffeeshops, maar zijn de straten daaromheen iets rustiger.

Bedankt aan iedereen voor de tips trouwens, ik ga denk ik binnenkort beginnen met hospiteren, misschien zelfs wel in Woensel!
gr gr
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:31:03 #65
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68751246
Mijn tips:

Ga niet zeggen dat je ' van gezelligheid houdt' Dat doet iedereen.

Wees eerlijk erover hoeveel tijd je op je kamer zal zitten, dat voorkomt teleurstelling. Sommige huizen zijn gewoon ' appartementen met gedeeld sanitair en keuken' anderen zijn een tweede schoonfamilie 'donderdagavond huis avond dan moet je verplicht in de kamer zitten' dat soort dingen. En alles er tussen in.

Verder een pre: actief zijn (maar niet te: het huis wil ook nog iets van jou meekrijgen).

Vriend/vriendin, baantje korfbal of andere verplichtingen in home town, is een min. Niet vanzelf over beginnen.

Wat me verder opvalt veel mensen beginnen over hobby's, eetgewoonten en lievelingsfilms. Maar ze vertellen niet wat ze gedaan hebben. Terwijl dat ook een enorme pre kan zijn. Heb jij 3 weken in een weeshuis in India gewerkt? Roadie geweest? Highschool year in Amerika gedaan? Dat doet vermoeden dat je een interessante persoonlijkheid bent, of tenminste leuke verhalen hebt. Daar zitten huizen op te wachten!

En last but not least (er zijn nog steeds mensen die dit doen!! ) NEEM GEEN OUDERS MEE!
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:15:29 #66
122997 zquing
Drama Junk
pi_68754009
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Nee, een paar vrienden van me zitten daar.
[..]

Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.
moet je gewoon in een vereniging die verticaal gaat
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_68755032
waarom zou je trouwens in godsnaam je ouders meenemen? Wat voor toegevoegde waarde kan dat hebben?
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:45:34 #68
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68755425
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef zomgmoz het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam je ouders meenemen? Wat voor toegevoegde waarde kan dat hebben?
Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:47:04 #69
239294 PierreTT
pi_68755490
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.
Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaan
pi_68756185
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaan
Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:06:12 #71
239294 PierreTT
pi_68756389
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: " Nee, eigenlijk niet ". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken " " . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden Waarop meisje en ouders boos weggingen
pi_68756884
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: " Nee, eigenlijk niet ". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken " " . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden Waarop meisje en ouders boos weggingen
Sja wat moet je anders
gr gr
pi_68757166
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

whehe Geef es wat meer voorbeelden van fails dan
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:41:04 #74
239294 PierreTT
pi_68757515
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

whehe Geef es wat meer voorbeelden van fails dan
De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...
Hij komt binnen met zijn moeder, wij de kamer even laten zien, zegt de moeder: "Nou wil je hier je nummer achterlaten?" Jongen: "Ja is goed" Moeder vist een kaartje uit haar tas, geeft die aan ons, en loopt samen met de jongen weer naar buiten terwijl ze nog zeggen : "We horen het nog wel he!".
pi_68757696
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef PierreTT het volgende:

[..]

De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...
Hij komt binnen met zijn moeder, wij de kamer even laten zien, zegt de moeder: "Nou wil je hier je nummer achterlaten?" Jongen: "Ja is goed" Moeder vist een kaartje uit haar tas, geeft die aan ons, en loopt samen met de jongen weer naar buiten terwijl ze nog zeggen : "We horen het nog wel he!".
tja, wel lekker efficient
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')