Dit zou ik (in elk geval bij ons) juist niet doen. Je geeft het signaal af dat je je probeert in te likken door iets mee te brengen. Hospiteren krijg je bier van ons (en chippies evtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:17 schreef kless het volgende:
ìets mee nemen om te consumeren.
Bijvoorbeeld
overdag de koekjes voor bij de koffie.
savonds chippies voor bij de borrel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:13 schreef Shoombak het volgende:
Bereid je voor op de vraag: "als je een voorwerp in de keuken was, wat zou je dan zijn, en waarom? "
Briljante reacties altijd
Ik ben vooral erg goed in groepsstofzuigerimmitatiequote:Op donderdag 19 maart 2009 18:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben ook altijd dat soort dingen"Kan je goed een stofzuiger nadoen? Gewoon voor de interesse hoor!"
Precies, dat is waar het om draait.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:38 schreef Palomar het volgende:
Dat hangt nogal af per huis. In het ene huis willen ze het liefst iemand die elke avond een paar vrienden over de vloer heeft zodat ze hun 'netwerk' kunnen verbreden... In het andere huis willen ze het liefst iemand die de hele dag weg is, 's avonds geen lawaai maakt en verder geen overlast zorgt.
Met andere woorden, wees gewoon eerlijk. Anders word je er tzt. toch wel uitgepest als blijkt dat je er een geheel ander leefpatroon op nahoudt dan de rest.
Ze gingen weg na vragenrondjes? Weggestuurd omdat ze niet in de groep passen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Agiath het volgende:
Bij mij waren er eerst wat vragenrondjes, toen gingen er een paar weg, en daarna was het lekker ouwehoeren met de huisgenoten met een biertje erbij.
Je was toch aan het PM-en met een Fok!er over een kamer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gingen weg na vragenrondjes? Weggestuurd omdat ze niet in de groep passen ofzo?
In ieder geval, ik moet dus nu hospiteren bij een huis met ongeveer 20 inwoners. Belachelijk veel, maarja. Heb het nog nooit eerder gedaan, dus ik ga maar eens een kijkje nemen. In welke stad heb jij een kamer gevonden Agiath?
Jaja, maar ik ben uiteraard een beetje aan het rondkijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Je was toch aan het PM-en met een Fok!er over een kamer?
Ja, aan de hand van de vragen en hoe de mensen zich opstelden wisten ze al dat ze er niet in zouden passen, ze werden niet echt weggestuurd omdat ze echt kansloos waren ofzo. Maar de mensen die overbleven pasten er gewoon beter bij volgens de groep.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gingen weg na vragenrondjes? Weggestuurd omdat ze niet in de groep passen ofzo?
20 is gemiddeld, maar voor deze tijd van het jaar nog best wel wat.quote:In ieder geval, ik moet dus nu hospiteren bij een huis met ongeveer 20 inwoners. Belachelijk veel, maarja. Heb het nog nooit eerder gedaan, dus ik ga maar eens een kijkje nemen. In welke stad heb jij een kamer gevonden Agiath?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |