Dat is em idd! Was em kwijt.quote:
Het liedje op 27.20 uit die link is:quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Stefkuh het volgende:
ik zoek het nummer wat vanaf 27:20 te horen is in onderstaande link (of doorklikkekn nar aflevering 29)
http://www.rtl.nl/compone(...)uis_Tuin_s16_a30.xml
Begint met fluiten en vervolgens vang ik op: "...morning...." .. "...mirror..." en "morning mirror "started questioning myself, what have i done". Maar krijg niks gegoogled. Dacht heel even dat het Boris was, maar ist niet volgens mij. Anyone?
kan geen directe link vinden, daarom ook doorklikken naarquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het liedje op 27.20 uit die link is:
Maar dat is niet degene die je zoekt, want dit is aflevering 30.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef HaagseInzaghi het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een titel + artiest van een nummer dat rond augustus/september 2006 heel hoog in de dance lijsten stond.
Omschrijving: Het is een nummer met een heel erge carribean sound. Het begint met een beat en dan hoor je langzaam het vrolijke deuntje opkomen dat het hele nummer niet of nauwelijks verandert. Er zitten geen vocals in.
Om het hopelijk te verduidelijken...
Ta ta ta(klemtoon) ta..Ta Ta(Lang) Ta Ta (klemtoon) Ta Ta Ta Ta(klemtoon)
Wie weet welk nummer ik bedoel?
U helpt mij hier enorm mee!
Alvast bedankt,
Er zijn honderden video's met alleen een foto als achtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef juuser het volgende:
He ik zoek een nummer op youtube die ik laatst hoorde en nu niet meer kan vinden..
Het is een techno/elektro nummer waarvan ik geen idee meer heb hoe die gaat, maar het gehele nummer zag je een foto van besneeuwde steiger bij een meer of zee oid...!
Iemand die dit nummer kan vinden?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:52 schreef Flaccid het volgende:
Beetje pauper filmpje maar hoe heet het muziekje.
Ik gebruik pauper vaak in de zin van goedkoop slecht en afgezaagd.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat heb je met het woord 'pauper' trouwens? Voel je je zoveel beter?
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:01 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer. Ik kan me alleen de clip nog vaag herrinerren dat je als het ware heel snel over het land heen reist. Het beeld gaat heel snel 1 rechte weg af en het gaan over het land, door de lucht, door heuveltjes heen, hij komt langs de zon (die in een woestijn blijkt te zijn) etc.
Ik heb alles gezegt wat ik nog van de clip weet en volgens me broertje is een deel van de titel 'sound of'.
Hopelijk is dit voldoende.
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:54 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/747797302.html Welke deuntje is dit?
Geen dankquote:
Het nummer heet Green Onionsquote:
Mensen zonder muziekkennisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |