quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef Legend het volgende:
ik zoek dit nummer:
met de tekst: I just wanna be a freak. Kan m nergens vinded als ik m google/youtube behalve t filmpje hierboven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef Legend het volgende:
ik zoek dit nummer:
met de tekst: I just wanna be a freak. Kan m nergens vinded als ik m google/youtube behalve t filmpje hierboven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik zoek het nummer die eredivisie live gebruikt in de promo voor nederland tegen schotland. Ajax, PSV en Feyenoord TV maken hier een soort van gezamelijk voorbeschouwing voor.
Het is overwegend met doedelzak, maar dan wel een beetje modern met een soort van bass op de achtergrond. iemand die dit weet?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Open er dan zelf een topic over of gebruik de search
Markus Schulzquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een nummer van iets in de trand van "Markov Schoelds" ofzo, klinkt een beetje dance/trance/house achtig zonder tekst oid. Hoorde hem gisteravond op 538 maar kan geen tracklist vinden en weet verder er niks van. Is redelijk recent dacht ik..
Alvast bedankt
Daar is dit topic niet voor bedoeld, zie de OP.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:38 schreef Serinde het volgende:
Ik zoek het nummer Ave Maria in de uitvoering van Freddy Fender.
"Er is niemand die dat nummer zo goed kon zingen als hij", aldus oma.
Ik kan nergens iets vinden helaas. Heeft iemand misschien tips/trusc voor me, of nog beter: het nummer (eventueel op cd)?
Ik begin me ernstig af te vragen of oma niet een andere Freddy bedoelt of dat ik opeens niet meer kan googlen![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Freddy Quinn misschien?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:38 schreef Serinde het volgende:
Ik begin me ernstig af te vragen of oma niet een andere Freddy bedoelt of dat ik opeens niet meer kan googlen![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef RJunkie het volgende:
help ik zoek:
dat nummer waarvan de clip zich in de jungle afspeelt. het is een blanke rapper met een soort possie erbij. in de clip staat heel veel mooie vrouwen in bikini vooral in het water en op bepaalde momenten in het nummer klappen ze op de maat van de muziek in hun handen. volgens mij zegt de rapper op dat moment boom boom boom ofzo...
Goede kwaliteitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:57 schreef 100xniks het volgende:
hey,
ik ben opzoek naar een paar electro,house,club,r&b nummers.
ik heb het wel met me telefoon opgenomen en op youtube gezet
Geen dankquote:
Dat is deze:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:57 schreef 100xniks het volgende:
bij de onderste alleen het begin stuk dus niet sidney samson![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |