Haha, dat zou mooi zijn ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef Zero2Nine het volgende:
In plaats van dat mobieltje van Genee moet er gewoon zoń grote rode telefoon op tafel komen daar.
Goed idee. Mijn zegen heb je.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou ik even een mailtje naar beste johan sturenOver deze prachtige uitzending
Feyenoord heeft geen 15miljoen voor 1 speler ""vriend"".quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef Rots het volgende:
Speelt volgend jaar in de Kuip vriend.
Ik ook, en ik dat Derksen dat ook heeft. Het zal wel niet gezond zijn,maar ik ga zo aan de frituur.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:45 schreef wolferl het volgende:
Ik walg van Hans, gemaakte enthousiasme
Ahjoh er komen miljoenen investeerders, komt goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen 15miljoen voor 1 speler ""vriend"".
Gefrituurde pindarotsjes?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, en ik dat Derksen dat ook heeft. Het zal wel niet gezond zijn,maar ik ga zo aan de frituur.²
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Ahjoh er komen miljoenen investeerders, komt goed.
-niet doen-quote:Op maandag 16 maart 2009 23:55 schreef Rots het volgende:
-niet doen-
Maargoed ik heb liever Berg dan Arnoutovic. Arrogant kutventje joh, je mag hem houden.
Ik ben al David Koning uit Fokkinga. Je moet toch wat eh.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Hmm hoe zou ik mij eens noemen Leon Fok
Jezus, we hebben nog wel een band in mijn topic opgebouwd en dan doe je zo.quote:
in het beste geval 25 miljoen, kan je dus één dure speler halen die geen enorm salaris mag vragen van meneer Peridonquote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Ahjoh er komen miljoenen investeerders, komt goed.
Ah shit fokkingaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben al David Koning uit Fokkinga. Je moet toch wat eh.
off topic : waarneer komen de foto's op jullie site ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben jij een onwetend, infantiel, nietstoevoegend en vooral aanwezig kutusertje zeg, damned..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |