Zeg jij maar eens nigger tegen een groepje negers in de VS... (of misschien vinden ze het juist wel weer komisch)quote:Op maandag 16 maart 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nigger heeft toch niet die lading die de speler van Willem II denkt. Arnautovic riep toch geen bosjesneger, slaaf of plantageneger?²
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, zijn we hopelijk voorlopig nog van dat slappe gelul van Cruijff verlost.
Toch hoor ik hem grager dan poedel Youri.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, zijn we hopelijk voorlopig nog van dat slappe gelul van Cruijff verlost.
zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Balkancompetitie? dat wordt gezellig.
Of Ronald Koemanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch hoor ik hem grager dan poedel Youri.²
Inderdaadquote:
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat Arnautovic met "nigger" geïnteresseerd was om hem als slaaf aan te schaffen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zeg jij maar eens nigger tegen een groepje negers in de VS... (of misschien vinden ze het juist wel weer komisch)
Een bekercompetitie lijkt me nog wel interessant...quote:
Dan zijn we dus op gelijk niveauquote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef TC03 het volgende:
Hmm, maar zo hoog is het niveau in België niet op de topclubs na.
Hier in Nederland heeft het misschien niet die lading, maar het woord komt uit de Verenigde Staten, waar het wel degelijk gebruikt werd ter vernedering van de slaven. Dus als je dat scheldwoord gebruikt, leg je snel die vernederende link tov het ras.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nigger heeft toch niet die lading die de speler van Willem II denkt. Arnautovic riep toch geen bosjesneger, slaaf of plantageneger?²
FC Orania Vianden uit, altijd lastig!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, welke club uit Luxemburg dan?
Mee eens. Of we annexeren Belgie gewoon om de competitie naar een hoger niveau te brengen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is wel beter voor het niveau van de Nederlandse clubs als ipv tegen Volendam, de Graafschap en Heracles je dan tegen Anderlecht, Luik, Brugge etc moet spelen.
Ik zit er eigenlijk niet zo op wachten.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Een bekercompetitie lijkt me nog wel interessant...
"Wat jij vindt doet er niet toe !"quote:Op maandag 16 maart 2009 21:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk niet zo op wachten.
Het Belgische voetbal interesseert me persoonlijk geen bal.
Gewoon zo laten als het is als het aan mij ligt.
Ik vind dat altijd ergquote:Op maandag 16 maart 2009 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen benadert Kraaij telkens alsof hij een dorpsgek is.²
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Wat jij vindt doet er niet toe !"
KF Prishtina uit tegen Partizan.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Balkancompetitie? dat wordt gezellig.
De bulderlach bleef dit keer uit.quote:
Ja, daar is hij goed in.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink gaat gewoon zo'n contructie bouwen dat hij alles kan blijven doen
Denk dat hij volgend seizoen geen trainer meer is van Chelsea. Maar als hij het over 'een functie' heeft, wordt hij misschien nog technisch directeur na het WK ofzo. Hij zei al dat hij daarna wil stoppen met trainen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink gaat gewoon zo'n contructie bouwen dat hij alles kan blijven doen
Misschien als ze iets aan de vraagprijs doen...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er al wat meer beweging in de aanstaande wereldtransfer van Honda?
Heerlijk inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef TC03 het volgende:
Hans Kraaij en Derksen zijn echt als water en vuur.
ik zet in op Tiendalliquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Robinhoo het volgende:
hahahaah Rene
hans? hans? hans ? hans ?hans?
Onrust bij Utrecht Paul...quote:
quote:Drie rode kaarten... in één wedstrijd
Amateurspeler Stefan Vermeulen van eersteklasser VVGZ uit het Zuid-Hollandse Zwijndrecht heeft afgelopen weekeinde drie rode kaarten in één wedstrijd geïncasseerd.
De eerste rode kaart kreeg Vermeulen toen hij in de blessuretijd een te harde tackle inzette, de tweede voor een kopstoot in de dug-out en de derde voor het uitschelden van twee bestuursleden van de tegenstander.
Volgens de handleiding Tuchtzaken Amateurvoetbal wordt Vermeulen voor tenminste tien wedstrijden geschorst. Dat berichtte RTV Rijnmond.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie liever Jack Vermeer in het doel van Oranje dan die arrogante Stekelenburg.²
snapte er geen fuck vanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Reddiablo het volgende:
Die Bavaria reclame, what the fuuuuuuck
Net zoals hij het ook altijd heeft over Jermaine Lens.quote:
Zal waarschijnlijk wel zijn dat Utrecht eerst met Du Chatinier verder wilde en toch op zoek is naar een andere trainert.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals hij het ook altijd heeft over Jermaine Lens.!111
Oh wacht.²
Hans vindt zichzelf altijd een soort Hugo Borstquote:Op maandag 16 maart 2009 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hans wordt ook echt met de uitzending sneuer; leuk dat ie af en toe iets 'insides' te horen krijgt, maar hij hoeft daar niet de verontwaardigde morele jan doedel uit te gaan hangen.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hans wordt ook echt met de uitzending sneuer; leuk dat ie af en toe iets 'insides' te horen krijgt, maar hij hoeft daar niet de verontwaardigde morele jan doedel uit te gaan hangen.
Zo ging het hier wel ongeveer..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef rubbereend het volgende:
onrust bij FC Groningen........................ ineens half Gronigen een hartverlamming
oh ehhh FC Utrecht
Alle Groningers; pfffffffffffffff
Dat is het enige opwindende wat Makaay in zo'n week meemaakt, los van de vechtpartijen die hij heeft met de Bijlmerjeugd.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef TC03 het volgende:
Makaay ontkent het, dat betekent dat hij ook heeft gezien hoe Van der Gijp hem heeft afgebrand.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:16 schreef Zero2Nine het volgende:
"In zijn kruis getast"
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp is een fijne Dordtenaar, was een buur van me.²
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:16 schreef Zero2Nine het volgende:
"In zijn kruis getast"
Ja serieus, zag hem vaak wandelen met zijn hond. In de Indische buurt.quote:
Frederik Schut voetbalt toch bij NAC?quote:
En terecht. Tyfusclub.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Utrecht krijgt er flink vanlangs.
Alje Schutquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Frederik Schut voetbalt toch bij NAC?²
waar zou die nu wonen in dordt?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja serieus, zag hem vaak wandelen met zijn hond. In de Indische buurt.
Hele aardige kerel, zei ook altijd gedag tegen de (hitsige) Marokkaanse jeugd.²
De psychiater heeft morgen nog wel een gaatje denk ik, net voor de lunch.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef Paul het volgende:
Met Foeke Foeke Booy de hele teringzooi
Hallo europa FC Utreg komt eraaaan
En van je euro euro Utreg komt eraaaan
Van je euro euro utreg komt eraaaan
Foeke foeke boooy de hele teringzooooi
hallo europa fc utreg komt eraaan
Als zijn vrouw uit het blijf-van-me-lijf-huis komt wellicht. Hij heeft wel alle kenmerken die Feyenoord nodig heeft op typeert:quote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ferne Snol niet iets voor Feyenoord?
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De psychiater heeft morgen nog wel een gaatje denk ik, net voor de lunch.
Dat noemen ze nou een metrosexuele man.quote:
Als je nu belt is ie over een half uur afgevoerd door mannen in witte jassen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
De psychiater heeft morgen nog wel een gaatje denk ik, net voor de lunch.
jonge speler is het nog zou Beenhakker hem al op het oog hebben?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef Reddiablo het volgende:
Erik Quekel, 10 goals voor TOP nu in 19 wedstrijden. Iets voor FC UTrecht?
Hij scout toch op het Anne Frankplantsoen? Naar sensuele Marokkaanse technicussen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jonge speler is het nog zou Beenhakker hem al op het oog hebben?
dat heet je eigen in de markt spelen. Alle scouts van de topclubs kijken naar VI natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Is die gast voor 5 minuten uitzending vanuit Oss naar de studio gereden?
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat heet je eigen in de markt spelen. Alle scouts van de topclubs kijken naar VI natuurlijk
Voor die prachtige beeldjes hequote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Foeke Booy waarschijnlijk, die zit ook al te kijken.quote:
Die 70 euro voor een volle tank euro loodvrij verdient zich op deze manier wel weer terug. Nu kennen scouts hem.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Foeke Booy waarschijnlijk, die zit ook al te kijken.
Mag ie hier ook even op in gaan.quote:Waarom ik Foeke Booy boycot. Ik pik dat jokken niet langer.
Deze week voerde Foeke Booy een gesprek met een trainer die volgend jaar mogelijk bij FC Utrecht gaat werken als assistent.
Het siert de trainer van Sparta dat hij zijn beste beentje voorzet voor zijn nieuwe werkgever, terwijl zijn contract als technisch directeur van FC Utrecht pas 1 juli ingaat. Moreel verwerpelijk is het wel. Ten opzichte van Sparta, de club die hij nu aandachtig zou moeten leiden en onnodig in degradatienood terecht heeft laten komen na een ronduit kinderlijke, onnodige nederlaag tegen Willem II.
Booys reactie op wat hierboven staat kan ik voorspellen. Hij zal zeggen dat het niet waar is. Misschien roept hij zelfs dat het een leugen is. Dat doet hij meestal. Waarschijnlijk zal hij mij ook boycotten. Dat doet Foeke Booycot wel vaker bij journalisten die iets over hem te weten zijn gekomen dat klopt. Toen ze bij RTV Rijnmond onthulden dat er besprekingen hadden plaatsgevonden tussen FC Utrecht en Foeke Booy (en/of diens zaakwaarnemer Ger Lagendijk) gooide hij er maar weer eens een boycotje uit.
Ik ben er deze week zelf eens ingedoken. Want ik vroeg Foeke Booy eind januari en begin februari naar zijn toekomst. Ik heb de vraag of er contact was tussen FC Utrecht en Foeke Booy (en/of Lagendijk) op 1001 manieren gesteld. Het antwoord was steeds nee. Booy en ik voerden telefoongesprekken, dus kon ik niet zien of zijn neus groeide. Waarschijnlijk wel, want Booy is niet in zijn laatste leugentje gestikt, weet ik na research te hebben gepleegd in de regio Utrecht.
Op 4 of 5 januari heeft Nol de Ruiter, schoonvader van Foeke Booy en adviseur van FC Utrecht, tegen Ton du Chatenier gezegd dat er volgend seizoen een technisch directeur zou komen. Op vrijdag 23 januari moest de selectie van Sparta in de bus wachten op de trainer. Niet erg, het was 3-3 geworden, maar chic was het bepaald niet dat Booy uitgerekend na FC Utrecht-Sparta in gezelschap van zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk met Frans van Seumeren, eigenaar van de FC, stond te praten over een contract als technisch directeur bij FC Utrecht. Er werden zelfs bedragen genoemd.
Voor de goede orde. Hoewel hij een controlfreak is, vind ik Booy een goede trainer. Oprecht zonde dat hij zijn contract niet uitdient bij Sparta. Maar hij is geil op geld, kan het dubbele verdienen en dan vergeet je wie je, toen je zo’n heimwee had in het Midden-Oosten, de kans bood om weer in Nederland aan de slag te gaan. Dan heb je schijt aan je doorlopende contract en laat de boel in de steek. Tja, niet alle trainers heten Ron Jans, de dwaas die zijn contract wél uitdient.
Mocht Sparta morgen met 5-0 verliezen van Heerenveen dan zal Foeke Booy vast niet zelf opstappen. Het zou hem geld kosten. Of de commissarissen van Sparta willen dat hij zijn contract uitdient, staat nog te bezien. Afgelopen week kreeg hij nog het voordeel van de twijfel.
Booy zou uitstekend kunnen worden vervangen door Adri van Tiggelen, wat mij betreft de ziel van Sparta. Hij behoedde Sparta al twee keer eerder voor degradatie. Alleen is Van Tiggelen net als Booy verbonden aan Ger Lagendijk. Het zou me niet verbazen dat zijn zaakwaarnemer Van Tiggelen opdracht geeft solidair te zijn met Booy. De macht van Lagendijk is groot. Akelig groot, vinden belangrijke mensen binnen de club. Lagendijk was dit seizoen zelfs eventjes persona non grata binnen Sparta. Het ging natuurlijk weer eens om munten. Iets met oud-spits Darryl Roberts.
Gebrek aan loyaliteit, een zucht naar geld, machtsspelletjes, zelfs mijn dierbare club is er de dupe van. Maar ook Foeke Booy! Beseft hij eigenlijk dat hij slachtoffer is? Booy hoort thuis op het trainingsveld. Let op: binnen twee jaar wil de technisch directeur zijn voetbalschoenen weer aantrekken. En dan?
Ik kan het hem niet meer vragen, want ik ben de eerste voetbaljournalist ter wereld die een trainer boycot. Natuurlijk, journalisten zijn rioolratten die geen enkel respect verdienen, maar altijd maar dat jokken, ik pik het niet langer meer.
hugo@ad.nl
Ja, is hij op het toilet aan het laxeren?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, wat ben je weer zwak Joop.
Dat kan Arnautovic niet eens uitspreken.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef Palmboom313 het volgende:
het is nu al fucking bruine nigger geworden
beetje Perez kopierenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef Palmboom313 het volgende:
En ik maar denken dat niggers zwart zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef Palmboom313 het volgende:
dat vindt van der Gijp ookquote:
Ja, symboolpolitiek (joule).quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef venomsnake het volgende:
Hij zal er wel afkomen met een geldboete oid.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
hoe komen die gasten aan al die telnummers?
Waarschijnlijk weer wat schnabbelopdrachten "uit de provincie"quote:
Prachtigquote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Kon helaas niet kijken vanavond
Was het wat ?
Is nog bezig hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Was het wat ?
quote:
Een van de betere uitzendingen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Was het wat ?
Dordrecht ligt ook op een eiland, maar ze winnen niksquote:
Degradatieclubje is het ook nog.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
Johan laat altijd alle eilanders winnen.Real Mallorca wint ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |