Nou ja held, eerder gestoord door zo laat op de baan nog te landen. Normaal gaan ze dan een rondje rond voor poging 2. Weet niet hoe hard ze nu moesten remmenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef eer-ik het volgende:
Wat een landingsbaan
Wie verzint het nou om daar een baan aan te leggen
Wel een held, dat ie effe netjes dat vliegtuig parkeert.
Nieuwe layout hierquote:
Ja, daar zit ook wel weer wat in inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja held, eerder gestoord door zo laat op de baan nog te landen. Normaal gaan ze dan een rondje rond voor poging 2. Weet niet hoe hard ze nu moesten remmen
[..]
Nieuwe layout hier
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wel weer wat in inderdaad.
Maar het kan dus wel
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik ben het zat.
Ik ga mijn kamer in het gareel brengen, het is echt een grafbende nu
quote:
Ik luister nooit meer Veenstraquote:Op maandag 16 maart 2009 20:05 schreef eer-ik het volgende:
Veenstra Veenstra aan, en rammen in de kamer
Goed opruimnummer dit
Ik luister nooit radio.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister nooit meer VeenstraHeb overdag de hele dag 3FM, en heb het nu wel een beetje gehoord
KX-radio, for the love of music![]()
Ik had dat dus ookquote:Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef eer-ik het volgende:
Wat een landingsbaan
Wie verzint het nou om daar een baan aan te leggen
Wel een held, dat ie effe netjes dat vliegtuig parkeert.
is dit standaard trouwens, of is dat mijn browser die het zo regelt?
[ afbeelding ]
FAIL!quote:
Eensch. Vandaar dat ik mijn belastingaangifte op antieke wijze de deur uit heb gedaan. Op papierquote:
nopequote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
Ik ben dus niet de enige die elk jaar een nieuwe code aan moet vragen![]()
Zo, nu eerst ff kledingkast opruimen en wat nieuw spul bestellen![]()
Huhquote:
Alleen signatures..quote:Op maandag 16 maart 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
Zit er ook ondertiteling bij dit topic?
klopt, ik ben er ook niet zo'n held in te onthouden wat ik als loginnaam etc hebquote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
Het duurde ffquote:Op maandag 16 maart 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
Zit er ook ondertiteling bij dit topic?
Wat ik dagelijks gebruik kan ik prima onthouden, maar 1x per jaar echt nietquote:Op maandag 16 maart 2009 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt, ik ben er ook niet zo'n held in te onthouden wat ik als loginnaam etc heb
quote:
Klinkt zo bekendquote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
Que?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:40 schreef Bootje84 het volgende:
Nu weet ik waarom Piet naar Zweden gaat..
Swedish girls #2
Ooooooooohquote:
Mja, Zweden zijn blond he, dat schijnt aantrekkingskracht te hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:44 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik snap die fascinatie met Zweedse vrouwen niet
Die meiden vind je ook in Nederland
Never mindquote:Op maandag 16 maart 2009 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooooooh
Ik snap er nog steeds niks van![]()
Okquote:
Het moet je vooral staan vind ikquote:
True that.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het moet je vooral staan vind ikSommige vrouwen zijn prachtig met blond haar en 'lelijk' met donker haar en andersom
Heeft met je huidskleur/-tint te maken enzo
Hoezo?quote:
Lengte/breedte-verhouding is af en toe onmogelijk bij mij om een broek voor te vindenquote:
Ik val gewoon op vrouwenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True that.
Maar ik val gewoon op donker
Doe je dat op een speciale site ofso?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Lengte/breedte-verhouding is af en toe onmogelijk bij mij om een broek voor te vinden
Doe eens niet zo snelquote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe je dat op een speciale site ofso?
Mja, ik heb ook wel eens dat ik een blonde chick lekker vind, maar vaker niet dan wel.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik val gewoon op vrouwenAl hebben ze blauw haar, als het ze staat, dan staat het ze
ofso?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe je dat op een speciale site ofso?
Okquote:Op maandag 16 maart 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens niet zo snel
Maar bij Wehkamp kun je maten invullen (cm's) en dan komt ie met de standaardmaten
Checkquote:Op maandag 16 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook wel eens dat ik een blonde chick lekker vind, maar vaker niet dan wel.
Dat typ ik al jarenquote:
Ja, ongeveer wel, maar toch eens kijken wat dat ding zegtquote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkMaar je weet je broekmaat toch inmiddels?
Of probeer je zo verschillen tussen merken qua maat op te vangen?
gewoon zoals het hoort bijvoorbeeld?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat typ ik al jarenIk heb er nog nooit een goed alternatief voor weten te vinden
Okquote:Op maandag 16 maart 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ongeveer wel, maar toch eens kijken wat dat ding zegt
'ofzo'?quote:
Das nog een normale maat, ik ben te dun of te langquote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIk doe altijd 34-36 en als dat niet past word ik heel boos.
Goedzo jong!quote:
Je bent toch niet zo bijster groot? (lees: dik/breed)quote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIk doe altijd 34-36 en als dat niet past word ik heel boos.
Vrouwen in Nederland zijn ook blondquote:Op maandag 16 maart 2009 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, Zweden zijn blond he, dat schijnt aantrekkingskracht te hebben
Mja, ik heb lange benen, dus ik heb het geluk dat ik brede heupen heb, anders was mn maat helemaal niet te vinden (waar jij dus waarschijnlijk last van hebt)quote:Op maandag 16 maart 2009 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Das nog een normale maat, ik ben te dun of te lang
Ja, dat dusquote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb lange benen, dus ik heb het geluk dat ik brede heupen heb, anders was mn maat helemaal niet te vinden (waar jij dus waarschijnlijk last van hebt)
Vind ik zo raar staanquote:
Ik ben wel lang (1.95) en ben net een garnaal ja, kloptquote:[..]
Je bent toch niet zo bijster groot? (lees: dik/breed)
34 breedtemaat is echt breed hoor...
En lengtemaat 36 ook
Niet zo blond als in Zwedenquote:
quote:
Ben je er ook zo een dan die zo en zo schrijft? of Zowiezo?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vind ik zo raar staan
[..]
Ik ben wel lang (1.95) en ben net een garnaal ja, kloptMaar ik heb wel heupen waar menig vrouw jaloers op is, dus 34 kan prima
Gast, ik kan wel Nederlandsquote:Op maandag 16 maart 2009 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je er ook zo een dan die zo en zo schrijft? of Zowiezo?![]()
Langer dan ik verwacht had!
ik zit op 32/33 of 32/34, afhankelijk van het merk...
Nee, dat daar meer mensen blond zijn en inderdaad ook vaak nog blonderquote:
Moet je ff je zoom er uit halenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga maar 32/34 proberen, maar die zullen wel te kort zijn
Je weet het maar nooit met dat internetvolkquote:Op maandag 16 maart 2009 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ik kan wel NederlandsIk heb alleen vanaf het begin het internetwoord ofso overgenomen
zeker, als je nagaat dat ik 184 cm ben en tegen de 90 kilo weegquote:Best nette maat
Nee, dat is waarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met dat internetvolk
Ok, apartquote:[..]
Ik weet eigenlijk niet precies waarvan.
Denk keer fobo gezien, en had daarbij niet de indruk dat je zo lang was.
Dan zekerquote:[..]
zeker, als je nagaat dat ik 184 cm ben en tegen de 90 kilo weeg
Nee, maar Hollandsche mannen kunnen het ookquote:Op maandag 16 maart 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een 10-jarige Chinees?![]()
Idd.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is waarMaar ik kan me aardig redden op het gebied van taal
[..]
Ok, apart
[..]
Dan zekerSlanke heupen
Zal binnenkort eens kijken, wie weet past het allemaalquote:Op maandag 16 maart 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar Hollandsche mannen kunnen het ook
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
't is een pittige strijd, afvallen.
Ben van 100+ nu onder de 90 dus het gaat de goeie kant op
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens kijken, wie weet past het allemaal
Ik ben geen wijf...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Puick gedaan wel
Nog geen jojo-effect gehad?
Het enige goeie antwoord.quote:
Ach johquote:
lmd?quote:
Schrijf jij ook idd en wsl?quote:
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef eer-ik het volgende:
Wel idd, niet wsl.
wsl is waarschijnlijk, waarschijnlijk?
Idd (quote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef jna het volgende:
Leuk die e-tickets van de ns. Zit je nog 15 minuten op je kaartje te wachten
het is een beetje het idee wat je ook hebt met de businesscard, alleen werkt dat veel beter.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef jna het volgende:
Leuk die e-tickets van de ns. Zit je nog 15 minuten op je kaartje te wachten
Ja maar zoals altijd bij de ns duurt het wat langerquote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is een beetje het idee wat je ook hebt met de businesscard, alleen werkt dat veel beter.
Gewoon een plastic kaartje waar je je reis op boekt, via internet of telefoon.
Kost gemiddeld nog geen minuut
zodat je niet 's avonds op een onbemand station het risico hoeft te lopen dat je genaaid wordt bij de kaartautomaat bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef jna het volgende:
Ok misschien ligt het aan mij maar waarom zou je in godsnaam op deze manier een kaartje kopen?
Volgens mij word ik nu juist genaaid aangezien ik nog steeds geen mailtje heb ontvangenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodat je niet 's avonds op een onbemand station het risico hoeft te lopen dat je genaaid wordt bij de kaartautomaat bijvoorbeeld
Doe je goedquote:
Yoshi Island DSquote:
wel minder pijnlijk denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij word ik nu juist genaaid aangezien ik nog steeds geen mailtje heb ontvangen
Is een spelletje, maar ik heb ook een paar korte nachten gehad.. vanwege het spelen op de DSquote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ding maar teruggegeven aan m'n zusje, anders zit ik vanacht nog te spelen
Ah okee, wist ik nietquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is een spelletje, maar ik heb ook een paar korte nachten gehad.. vanwege het spelen op de DS
quote:
Dat ding is echt super. Ik heb niks speciaals met vliegtuigen (ja ik vind het indrukwekkend enzo) maar die zou ik nog wel eens in het echt willen zienquote:
Die dingen zijn stoer jaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ding is echt super. Ik heb niks speciaals met vliegtuigen (ja ik vind het indrukwekkend enzo) maar die zou ik nog wel eens in het echt willen zien
ik heb een keer via via een rondleiding gekregen van iemand die bij klm werkt. De onderhoudsafdeling en de testruimte waar ze de motoren testen met bevroren kippen enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Die dingen zijn stoer ja.
Ik heb ooit een 224 van dichtbij gezien, toen die op MAA aan de ketting lag.
Dat ken ikquote:Op maandag 16 maart 2009 22:48 schreef Renesite het volgende:
Eline zegt (22:46):
hoi
- René zegt (22:46):
Dagem
Eline zegt (22:46):
hoe is het
- René zegt (22:47):
Ja, waarom praat je tegen mij?
Eline zegt (22:47):
ik wilde even weten [...]! Zoooo voor de hand liggend.
puntje bij paaltje... willen ze je aantekening/verslag/scriptie zienquote:Op maandag 16 maart 2009 22:50 schreef jna het volgende:
Ik ken ook gesprekken die zo gaan:
hey
hey
hoe is het?
goed, met jou?
goed
...
...
...
die mensen pik je dr zo uit ja. Ik ben er dan meestal ook niet als ze beginnen op msnquote:Op maandag 16 maart 2009 22:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
puntje bij paaltje... willen ze je aantekening/verslag/scriptie zien
Een meisje die een cadeautje had na een vakantie. Figure out what.quote:
Ik had in mijn er ook zo een zitten. Die zei alleen iets wanneer hij iets nodig van mij had... en dan ging ie weer offlinequote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef jna het volgende:
[..]
die mensen pik je dr zo uit ja. Ik ben er dan meestal ook niet als ze beginnen op msn
Ik ook niet specifiek maar er zijn er een paar die ik gaaf vind.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ding is echt super. Ik heb niks speciaals met vliegtuigen (ja ik vind het indrukwekkend enzo) maar die zou ik nog wel eens in het echt willen zien
Tripple that.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed plan eer
ik ga mijn mandje ook maar eens opzoeken.
ik heb hier 34-36 36-36... Over het algemeen slaag ik redelijk makkelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef Renesite het volgende:
Over broekmaten gesproken... Ik ga altijd naar een goede winkel met toffe kleding en zo waar ik altijd goed geholpen word... Maar men een broek vinden voor mij? WHAHAHA!
Ik heb: korte beentjes
Stevige dijen als gevolg hiervan
En een lage broek is ook niet aan mij besteed wanneer ik geen riem draag (dus ik draag altijd een riem)
Skinny jeans? nee.
Baggy? whaha nee, dan ben ik 1 stuk vierkant zonder lengte
Low? Nee.
1 broek staat mij alleen wél altijd perfect: G-star low loose! En PallMall ook wel. Grappig alleen: in die soort broeken schijn ik wel weer een vrij standaard (veel verkocht dus uitverkocht) maat te hebben...
! 32-34 / 34-34 hiero
!
Fijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Zo.. Het is weer een feest der vertraging hier..
Ga lopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het lijkt ook nog wel even te gaan duren ook
Baggyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb hier 34-36 36-36... Over het algemeen slaag ik redelijk makkelijk
sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je begroeting
Balen, moet je nog lang?
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
Nou gaat nog wel een half uur duren denk ik
inmiddels wel in een metro nu, maar door rijden is er niet bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Hmm, fijn dat openbaar vervoer.. Vermaak je je wel een beetje of valt ook dat tegen? Al smsjes gehad met de vraag of je verdwaald bent?
koffiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:01 schreef The_Dean het volgende:
Kan je beter lekker thuis op de bank hangen met een dampende emmer koffie
Oh dus je bent nu wel echt onderwegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inmiddels wel in een metro nu, maar door rijden is er niet bijecht vermaken is er niet bij helaas
en geen smsjes iedereen is al op de hoogte
theequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu wel echt onderwegScheelt weer. Nog eventjes in die stomme metro en dan zit je weer lekker op kantoor en is het tijd voor een beker thee
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
irritant maar hij gaat het redden denk ik!
Oplader op mijn werk FTW!
Ik heb low crotch. Al draag ik hem gewoon normaal en niet als een neger...quote:
Ik ook niet hoor... maar verder geen verstand van hoe die dingen te noemen... weet alleen dat een passende broek een hel om te vinden is, zeker die stijl die ik wil. Als het lekker zit en staat mag je het noemen zoals je wil, mij zal het jeukenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb low crotch. Al draag ik hem gewoon normaal en niet als een neger...
Welke stijl wil je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... maar verder geen verstand van hoe die dingen te noemen... weet alleen dat een passende broek een hel om te vinden is, zeker die stijl die ik wil. Als het lekker zit en staat mag je het noemen zoals je wil, mij zal het jeuken
30-36 of 32-36.. Vanwege mijn gespierde bovenbenen.. willen sommige maat 30 als skinny jeans zitten en 32 weer veels te wijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb hier 34-36 36-36... Over het algemeen slaag ik redelijk makkelijk
Stoer en baggyquote:
Moeders die je kleding maaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stoer en baggy
Heb alleen tot nu toe zoveel moeite gehad met het vinden van broeken dat moeders ze zelf heeft gemaakt
Niet alleen altijd passend, maar ook lekker goedkoop, en precies zoals ik wil...
Ik ben zeg maar niet de magerste, en om dan nog iets te vinden wat baggy zit/valt... geen kledingwinkel die daar rekening mee houd... volgens mij moet ik maar eens gaan shoppen in Amerika.
H&M heeft een boel verschillende soorten spijkerbroek.. volgens mij ook baggy. In Amerika zal je wel een small hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stoer en baggy
Heb alleen tot nu toe zoveel moeite gehad met het vinden van broeken dat moeders ze zelf heeft gemaakt
Niet alleen altijd passend, maar ook lekker goedkoop, en precies zoals ik wil...
Ik ben zeg maar niet de magerste, en om dan nog iets te vinden wat baggy zit/valt... geen kledingwinkel die daar rekening mee houd... volgens mij moet ik maar eens gaan shoppen in Amerika.
Jeanscenter, VET & forecast ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
H&M heeft een boel verschillende soorten spijkerbroek.. volgens mij ook baggy. In Amerika zal je wel een small hebben
Past hij nu niet meer in je ideaalbeeld van stoer?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lief doen tegen dean! Moeders zijn daar soms handig in
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Past hij nu niet meer in je ideaalbeeld van stoer?
In een winkel waar ze werkkleding verkopen. Daar heeft mijn vriend hem ook gekocht geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, over kleren gesproken... ik zoek nog een 'negervest' een zwart/wit geblokte, met capuchon. Redelijk grote blokken, en echt zwart met wit. Binnenvoering graag zwart.
Weet iemand waar ik zoiets kan krijgen?
scheelt weer een prikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)amug-in-de-maak.html
Sweet
breid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, mij boeit het niet hoor
Ze maakt zo nu en dan ook wel andere vette kleren voor me, zoals mijn negertrui/vest en mijn gebreide bandtrui
Ze breid eigenlijk [tot een jaar of wat geleden] heel vaak truien voor ons en andere mensen. Roep wat je wil, ik vind het tof
Deze bedoel ik met negervest:
[ afbeelding ]
Huh? Meen je dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
In een winkel waar ze werkkleding verkopen. Daar heeft mijn vriend hem ook gekocht geloof ik
quote:
Haaai!!!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Huh? Meen je dat?
Foto van die van je vriend?
Ja, breien... weet je wel toch?quote:
Nu nog eens zo'n winkel vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Euhm nee, heb ik geloof ik geen foto van.
Whoohooquote:
Afhankelijk van wat je zoekt kan ik je wel tips geven hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu nog eens zo'n winkel vinden
Bedankt voor de tip!
Eigenlijk moet ik eens flink wat opsparen en dan op een zaterdag met een [paar] vriendin[nen] te winkelen om een nieuwe garderobe ofzo... ik weet nooit waar ik iets kan krijgen
geen foto's van je vriend?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Euhm nee, heb ik geloof ik geen foto van.
Breid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, breien... weet je wel toch?
[ afbeelding ]
*Niet Dean's moeder, overigens.
Ben heel erg benieuwd hoe haar vriend eruit ziet..quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
geen foto's van mijn vriend in dat vest
wegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd hoe haar vriend eruit ziet..
hè?quote:
Ik ben ook suikerverslaafdquote:
Flauw grapje. Wilde hem sowieso niet laten staan. heb hem al ge-edit. Als je met caps erbij zet om iets niet te doen, dan vraagt het er juist om..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
je bent ook niet een klein beetje lullig he
ik kan het hebben.. nou ja, ik moet ook niet te veel suikers nemen.. anders word ik mega drukquote:
Anders had ze dr mond wel gehoudenquote:
Zo zien bootje figuren het misschien, maar elk fatsoenlijk mens had het gewoon gerespecteerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Flauw grapje. Wilde hem sowieso niet laten staan. heb hem al ge-edit. Als je met caps erbij zet om iets niet te doen, dan vraagt het er juist om..
Welkom op fokquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo zien bootje figuren het misschien, maar elk fatsoenlijk mens had het gewoon gerespecteerd.
Je snapt het niet hè..? Als jij het niet in caps, of überhaupt die tekst had geplaatst, had ik het niet gequote..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo zien bootje figuren het misschien, maar elk fatsoenlijk mens had het gewoon gerespecteerd.
Dus dan is het haar schuld?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè..? Als jij het niet in caps, of überhaupt die tekst had geplaatst, had ik het niet gequote..
Respect is hier ver te zoekenquote:
hmm.. dat is wel lullig jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mis een paar duizend euro aan inkomen (en dus ook betaalde loonheffing)?
Beter poetsenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:04 schreef denB het volgende:
Pfff naar de tandarts gaan is niet fijn wakker worden
Nu weer op stage, loop het een bloed smaak in mn mond, maar mag niet eten tot pas om 12uur
Door die tekst te plaatsen maak je het juist aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan is het haar schuld?Gast...
Van die logica dat je je fiets maar op slot moet zetten, want anders moet ik hem wel pikken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè..? Als jij het niet in caps, of überhaupt die tekst had geplaatst, had ik het niet gequote..
Mijn loon kwam ¤5000,- hoger uit dan gedacht. Daarnaast líjkt het erop alsof ik ¤4500,- moet lappen. Dikke lul 3 bier. Kan nooit..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mis een paar duizend euro aan inkomen (en dus ook betaalde loonheffing)?
Oh zou dat het zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beter poetsen![]()
[..]
Door die tekst te plaatsen maak je het juist aantrekkelijk.
Heb al een mail gestuurd of iemand mij hier meer over kan vertellen en de jaaropgave eventueel kan aanpassen.. Ben wel laat ermee ik weet hetquote:
Niets moet, maar je maakt het wel aantrekkelijker..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Van die logica dat je je fiets maar op slot moet zetten, want anders moet ik hem wel pikken...
Ja en dan is het aan de fatsoenlijke mens om te beslissen wat te doen. Duidelijk welke richting jij kiestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niets moet, maar je maakt het wel aantrekkelijker..
Dat is veel geldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn loon kwam ¤5000,- hoger uit dan gedacht. Daarnaast líjkt het erop alsof ik ¤4500,- moet lappen. Dikke lul 3 bier. Kan nooit..
wat hij zegt dus..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en dan is het aan de fatsoenlijke mens om te beslissen wat te doen. Duidelijk welke richting jij kiest
Dan moet je dus alles verstoppen als jij bij iemand thuis komt? Want al die duren spulletjes zijn wel aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niets moet, maar je maakt het wel aantrekkelijker..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en dan is het aan de fatsoenlijke mens om te beslissen wat te doen. Duidelijk welke richting jij kiest
Ik vind je gewoon een sukkeltje, kan ik toch ook niets aan doen? Dan ben ik niet de beroerdste om dat ook ff te melden.quote:
succesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
Hmm onder mijn andere inlogaccount zou nog een jaaropgave moeten staan..![]()
Even kieken. Zo terug!
Door zulke opmerkingen scoor je alvast heel hoogquote:
Mwah, ik vind het uit zn proportie getrokken worden. Ik maak een grapje die makkelijk ongedaan kan worden, 5 minuten later doe ik dit ook. Dan is het imo klaar. Als ik een échte klootzak had geweest, had ik het plaatje opgeslagen, geupload en zelf geplaatst.. Dat doe ik toch ook niet..? De vergelijking met dureN spullen wel of niet laten staan vind ik gewoon een vergelijking die slaat als een tiet op een drumstel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goede manier om een discussie, die niet in je voordeel loopt, af te sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Dat is correct! Ben niet voor jan joker een gamerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Door zulke opmerkingen scoor je alvast heel hoog
Omdat? Ik leg de vinger op de gevoelige plek. Ik ben totaal niet vies van een vrouw die zich sexy kleedt, maar er lopen soms vrouwen dat ik denk van pff... Beetje overdone. Dan praat ik over de extremen en niet iets wat je elke zaterdag in de lokale kroeg ziet..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. als je op zo'n manier denkt, dan wil ik ook niet meer met je in discussie...
als je 5 headshots in a row maakt.. ben je meteen een cheater...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is correct! Ben niet voor jan joker een gamer
Los het ene probleem op en krijg een nieuwe. Handigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:25 schreef Daph_ het volgende:
Probleem opgelost, ze hebben alleen de documenten niet goed gerubriceerd waardoor het voor mij nu echt een chaos is
Dat soort spellen heb ik 3 jaar geleden al op gegeven XDquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als je 5 headshots in a row maakt.. ben je meteen een cheater...![]()
Als je 5 keer achter elkaar af wordt gemaakt zonder een kill ben je een noob..
![]()
Speel eigenlijk alleen Grid en sindskort Hawx online.. Aan Halo 3, GTA begin ik niet aan.. te veel irritante Amerikanen die beetje kansloos dingen te lopen te roepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:31 schreef denB het volgende:
[..]
Dat soort spellen heb ik 3 jaar geleden al op gegeven XD
Ben nu weer lekker Lineage 2 (MMORPG) aan het spelen
ik ben m al kwijt inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb twee accounts op kantoor: 1 voor stage (administratiekantoor) en 1 voor werk (accountantskantoor). Mijn loonstroken hebben ze allemaal op die van stage gemikt, terwijl de jaaropgave van mijn stage vorig jaar op die van werk staat. Ze hebben alle documenten op die van werk gezet en de financiële dingen staan op stage.. Lekker duidelijk
quote:
Ik heb het ook net even gemistquote:
altijd scherp blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het ook net even gemist
Je kan ook niet even tussendoor een filmpje kijken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het ook net even gemist
Je kan ook niet even tussendoor een filmpje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |