abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:42:47 #101
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_67170792
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mwah mwah.
Wat is overgewicht en hoe erg is het.

Als ik stikt mijn BMI zou hanteren zou ik tops 100 kilo mogen wegen.
Maar ik vind 110 toch wel minimaal voor een beetje postuuur. (nu ben ik nog ruim daarboven zelfs, maar daar werk ik aan momenteel) Dat is echter al 10 kilo meer.
Ik vertik het gewoon om met mijn BMI gewicht rond te lopen en dan de lange lat uit te hangen.
Voordeel is wel dat dit dilemma zich vanzelf oplost zodra je voortijdig sterft aan een hartinfarct of andere obesitas-gerelateerde aandoening. Moeder Natuur kan soms toch zo elegant te werk gaan!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_67171297
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Marble het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat dit dilemma zich vanzelf oplost zodra je voortijdig sterft aan een hartinfarct of andere obesitas-gerelateerde aandoening. Moeder Natuur kan soms toch zo elegant te werk gaan!
Door 10 kilo overgewicht?
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:01:36 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67171413
BMI is een van de meest belachelijke dingen ooit. Zelfs veel artsen vinden het een index waar ze maar weinig mee kunnen.

Zolang je niet al te zwaar bent is er niets aan de hand. Véél belangrijker zijn je cholesterol- en bloedsuiker gehaltes. En je bloeddruk maar dat spreekt voor zich.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67171534
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef popolon het volgende:
BMI is een van de meest belachelijke dingen ooit. Zelfs veel artsen vinden het een index waar ze maar weinig mee kunnen.

Zolang je niet al te zwaar bent is er niets aan de hand. Véél belangrijker zijn je cholesterol- en bloedsuiker gehaltes. En je bloeddruk maar dat spreekt voor zich.
Klopt, het gaat om lichaamscompositie en de zaken die jij noemde o.a. Zo kan je ook dun zijn, een goed BMI hebben, en toch ladingen vet rond je organen hebben zitten, was laatst een bericht op nu.nl over.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_67172769
Ik weeg nu 96 kilo en dat is precies het gewicht dat ik wil hebben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67230475
Volgens mijn BMI val ik netjes in het middengebied, echter is mijn "middengebied" wel eens wat slanker geweest, ik hecht er dus ook niet al te veel waarde aan..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:33:29 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67232163
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef McKillem het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat die ik kies bewust sticker er ook aan bijdraagt.
De dingen zitten zelfs op flacons frituurvet, dozen firkandellen en flessen mayo. We kunnen echter toch niet echt stellen dat het (regelmatig) eten van vet voedsel ook maar in de verste strekking bewust (in ze zin van verstandig) is.
KvW had daar een prachtige uitzending over. Een eitje van eigen kip zou nooit het logo krijgen, maar fabrieksmayo wel. Biologische appelsap kreeg het niet (te weinig vezelstoffen voor fruitsap) maar een limonade met 10% sap ofzo wel.
Prachtig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:25:56 #108
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67239047
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

KvW had daar een prachtige uitzending over. Een eitje van eigen kip zou nooit het logo krijgen, maar fabrieksmayo wel. Biologische appelsap kreeg het niet (te weinig vezelstoffen voor fruitsap) maar een limonade met 10% sap ofzo wel.
Prachtig
Ook hier geldt dus: Zelf denken werkt het beste. En een verbod op reclame voor snoepgoed, snacks en rotzooi lijkt me een stuk efficiënter dan een obesitasambassadeur.
pi_67240400
Wat voor BMI zou Ronnie Coleman hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')