beter dan tijdens het neukenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef Spougle het volgende:
Terechte klacht erg irritant.
En je zeikt altijd na het neuken?![]()
Vaak ontkom ik daar helaas niet aanquote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef Spougle het volgende:
Terechte klacht erg irritant.
En je zeikt altijd na het neuken?![]()
Ervaring?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:59 schreef Spougle het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens denk ik
Inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Fucking irritant ja. Helemaal dat je dan terug in bed gaat liggen en alsnog het gevoel hebt dat je moet pissen...
tja en dan heb je ook een "branderig gevoel" zeker??quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Cybey het volgende:
Ik moet ook altijd pissen als ik je vriendin geneukt heb.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Cybey het volgende:
WORDquote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en dan alle kanten oppissen behalve de goeie
dan ook sta je helemaal naar links te richten schiet ie opeens goedquote:
ajjjj vreselijk is dat. Net op het moment dat je denkt : " Oef ik hoef niet te poetsen" gaat het mis.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan ook sta je helemaal naar links te richten schiet ie opeens goed
pis je zowat de toilet rol onder
Dat dus.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet zorgen dat je moet pissen voordat je gaat neuken.
Dan hou je langer vol.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Cybey het volgende:
Ik moet ook altijd pissen pinnen als ik je vriendin geneukt heb.
Ik noem het eerder diarreequote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Je zeikt vandaag ook wel wat weg, niet?
Ik heb geen vriendinquote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Cybey het volgende:
Nee, dat noemen ze een druiper.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
tja en dan heb je ook een "branderig gevoel" zeker??
Ik denk dat ik voortaan onder de douche ga pissen na het neukenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan ook sta je helemaal naar links te richten schiet ie opeens goed
pis je zowat de toilet rol onder
Nee, wel altijd 1 straal, maar altijd de verkeerde kant op. En zoals ik als originele klacht had, het geeft ook geen opgelucht gevoel.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef jongegast het volgende:
omg ik heb dit alles ook!! ik heb zelfs een topic aangemaakt in seksualiteit maar kreeg alleen maar rare reacties!!! en ik zie hier veel betere reacties![]()
heb je ook soms dat je meerdere plasstraaltjes krijg mijn maximum is vijf(!) plasstraaltjes tegelijkertijd maar meestal is het één of twee
hey dacht dat ik de enige was daarmee.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Fucking irritant ja. Helemaal dat je dan terug in bed gaat liggen en alsnog het gevoel hebt dat je moet pissen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al geprobeerd, maar dan kom ik minder lekker klaarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef WillempieB het volgende:
Gewoon pissen voor het neuken dan heb je er minder/geen last van.
Als je de OP had gelezen, had je geweten dat ik wel naar de wc ga maar dat dat geen opgelucht gevoel heeft!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:46 schreef j0egoz het volgende:
dan ga je toch gewoon naar de WC?![]()
of wil je der soms psychologische hulp voor.
of voor het neuken.... nog irritanter is dat je weet dat je sex gaat hebben, je pik al keihard is en je moet pissen...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voortaan onder de douche ga pissen na het neuken
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:52 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
of voor het neuken.... nog irritanter is dat je weet dat je sex gaat hebben, je pik al keihard is en je moet pissen...
omdat als je weet dat als je het niet doet je bij het klaarkomen meer laat gaan dan je wilt![]()
sta je dan met je stijve lul op de wc te wachten totdat hij enigzins slap word zodat je hem naar beneden kunt buigen.
en dan ga je pissen en dan pis je weer de verkeerde kant op omdat op de een of andere manier de lanceerbaan veranderd is waardoor je dus acrobatisch toeren uit haalt om niet alles onder te zeiken.
heb de meest rare dingen geprobeerd maar ff naar de douche lopen en je lul tussen de schuifdeurtjes stoppen en dan stralen is de makkelijkste manier.
(wel met heet water en beetje zeep naspoelen)
Zie PIquote:Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-neukentopic.
waarom vertel je ditquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Pwoekie het volgende:
of nog een die hier wel bij past...
erg nodig moeten schijten, geen zin hebben om naar de wc te gaan en dan sex hebben.
voordeel is wel dat het neuken langer duurt omdat je veel spanning aan de achterkant bewust op bouwt.
en bij het klaarkomen knijp je je billen aan elkaar en hoop je alleen maar dat je niet te ontspannen word a la hans teeuwen....
ik heb het nog nooit gehad maar wel eens foto's/filmpjes op internet voorbij zien komen van dat soort foutjes
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef LoggedIn het volgende:
maar als je het ophoudt moet je toch heel de tijd winden? Da's ook niet echt bevorderend voor de sex
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg van dit topic zin om te neuken want moet ook pissen.
Dat is het hele punt! Ik pis wel, maar de opluchting volgt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:48 schreef Relneger18 het volgende:
Ik noem het de after party van het klaarkomen, na het klaarkomen lkkr pissen, echt een opluchting.
Hoezo? Kun je die 30 seconden niet wachten?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet zorgen dat je moet pissen voordat je gaat neuken.
als ik moet schijten en ik masturbeer voelt dat best lekker ik heb dat ook die spanning van je peop stimuleert volgens mij de prostaat, hetzelfde gebeurt als je iets in je kont doe tijdens het masturberenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Pwoekie het volgende:
of nog een die hier wel bij past...
erg nodig moeten schijten, geen zin hebben om naar de wc te gaan en dan sex hebben.
voordeel is wel dat het neuken langer duurt omdat je veel spanning aan de achterkant bewust op bouwt.
en bij het klaarkomen knijp je je billen aan elkaar en hoop je alleen maar dat je niet te ontspannen word a la hans teeuwen....
ik heb het nog nooit gehad maar wel eens foto's/filmpjes op internet voorbij zien komen van dat soort foutjes
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ach homo's hebben meer last met het poepen
Alsof je echt gelooft dat ze uberhaubt een keer hebben geneukt, dan welquote:Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-neukentopic.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:52 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
of voor het neuken.... nog irritanter is dat je weet dat je sex gaat hebben, je pik al keihard is en je moet pissen...
omdat als je weet dat als je het niet doet je bij het klaarkomen meer laat gaan dan je wilt![]()
sta je dan met je stijve lul op de wc te wachten totdat hij enigzins slap word zodat je hem naar beneden kunt buigen.
en dan ga je pissen en dan pis je weer de verkeerde kant op omdat op de een of andere manier de lanceerbaan veranderd is waardoor je dus acrobatisch toeren uit haalt om niet alles onder te zeiken.
heb de meest rare dingen geprobeerd maar ff naar de douche lopen en je lul tussen de schuifdeurtjes stoppen en dan stralen is de makkelijkste manier.
(wel met heet water en beetje zeep naspoelen)
Je kijkt graag naar dat soort filmpjes op internet?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef Bill_E het volgende:
zolang ik geen brandend gevoel krijg na het neuken tijdens het pissen heb ik er geen moeite mee
Wat vindt je in de huis kamer?quote:
Leuke woordkeuzequote:
-1 voorspelbaar.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Cybey het volgende:
Wat, jij spoelt je vriendin schoon tijdens het neuken?quote:
Garpje!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat, jij spoelt je vriendin schoon tijdens het neuken?
Je moet ook wel eerst je rits opendoenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef jongegast het volgende:
heb je ook soms dat je meerdere plasstraaltjes krijg mijn maximum is vijf(!) plasstraaltjes tegelijkertijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |