abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67107007

(banner met dank aan Feya)

De serie gaat over een groep speciale agenten in dienst van NCIS (Naval Criminal Investigative Service) hun doel is onderzoek te doen naar alle misdaden die gelinkt zijn aan de marine. Dit kan lopen van moord op een marinier tot spionage op militair domein, van drugsdealen tot verkrachting. Ze doen het op hun eigen onorthodoxe manier, maar krijgen dit toch gedaan.

In tegenstelling tot de bekende serie CSI: Crime Scene Investigation focust deze serie zich niet op de zaken, of de forensische bewijzen, die er natuurlijk wel inkomen, maar hoofdzakelijk op de mensen. De serie heeft een bijzondere stijl van humor en cinematografie (met onder andere zwart-witbeelden). De zaken, verdachten en slachtoffers zijn niet steeds even goed uitgewerkt deels omdat deze zaken, niet het belangrijkste zijn in deze op mensen georiënteerde serie.

Het team bestaat uit verscheidene karakters: Eerst hebben we speciaal agenten Jethro Gibbs, Caitlin Todd (vermoord door terrorist Ari Haswari, halfbroer van Ziva), Ziva David, Anthony DiNozzo en Timothy McGee. Ze worden bijgestaan door het forensische team met name Dr Donald Mallard in Autopsie (geassisteerd door Jimmy Palmer) en Abby Sciuto in het lab. Ze worden in toom gehouden door de directeurs Tom Morrow (seizoen 1 en 2) Jenny Shepard (seizoen 3, 4 en 5 ) en Leon Vance (seizoen 6). Bron

-----
Morgen (17/03) uitgezonden in de US of A, Knocked Out ->

Promo

The death of a boxer leads Vance to borrow the NCIS team and start investigating his death, while Gibbs digs into Vance’s past.

Ook wordt er momenteel gesproken over een NCIS Spin-Off, maar volgens Mark Harmon betekent dit niet het einde van NCIS zelf! Hallelujah! Zie hier Mark Harmon over (oa) de spin-off.
-----

Ik kon geen topic vinden over de USA versie, vandaar dat ik een nieuwe heb geopend!
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_67111525
Superserie!!!!!
pi_67115443
Uhu! Ik ben helemaal verkocht.

Ik zit overigens echt te wachten op de volgende aflevering; al sinds Kort Gibbs heeft voorzien met de gegevens over Vance, wil ik weten wat erin staat... als er een 'file' is, moet er ook dirt zijn
pi_67120849
NCIS is samen met Life me fav crime show.

Gibbs, Denozzo, McGee, Ziva zijn zo leuk samen, en niet te vergeten Abby, Palmer en me fav coroner Ducky

NCIS
pi_67165214
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar

De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.

Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
pi_67168952
Neehoor.

Ik vond het een heerlijke episode. Vance vind ik sowieso wel een leuke character en zijn mysterieuze verleden maakt het nog leuker.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:37:16 #7
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_67172576
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Puccini het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar

De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.

Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
Ik volg het al jaren, misschien wel mijn favo serie uit de USA op dit moment

Zo mooi gemaakt, alles zit zo goed in elkaar

Over de spin-off trouwens, daar gaat LL Cool J in spelen als ik het me goed herinner
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_67202820
Ik volg het ook. Vond de aflevering van deze week iets minder, het boksverleden van die baas dat zo plotseling wordt uitgemeten. Geef mij maar een gewone case met Gibs aan het roer (of Tony ).
---
  Redactie Frontpage donderdag 19 maart 2009 @ 12:24:51 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67202893
Eindelijk een USA topic Ik ben keihard verslaafd Geweldig goede serie, wordt alleen maar beter

De aflevering van deze week was weer tof, maar dat kwam vooral omdat Gibbs zich met Vance gaat bemoeien en er eindelijk schot in het zaakje komt bij Tony en Ziva
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 25 maart 2009 @ 22:42:47 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67412203
Ik heb vandaag Hide & Seek gekeken, leuke aflevering met veel humor

Oh en over de spinoff ook wat nieuws:
quote:
MATT: NCIS-wise, my moles say that in late April/early May, we'll get first glimpse of the Office of Special Projects. This division of NCIS will employ mad-cool technology that has never been shown on a TV series before. And keep in mind, we have already seen the Funcooker.
Mijn eerste reatie: oeoeoeoeh gadgets
With four other people
And aliens
pi_67447196
NCIS heb ik sinds een jaar of 2 ontdekt (ik weet niet sinds welk seizoen dat was, maar in ieder geval speelde zowel Jenny Sheppard en Ziva ( ) er al in mee.

Fantastische serie! Eigenlijk het enige op TV wat ik echt trouw elke week kijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2009 @ 22:48:58 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67447570
Ziva is mooi Maar ik vind Tony het leukste
With four other people
And aliens
pi_67591848
Vooralsnog vind ik Vance maar een rare. Ik ben er nog niet uit wat ik van hem moet vinden.

Ziva ziet er weer erg lekker uit by the way
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2009 @ 21:33:58 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67592696
Ik had zo'n hekel aan Vance door de seizoen 5 finale Maar hij brengt heerlijke dynamiek in de serie doordat hij en Gibbs steeds met elkaar botsen Ik kan 'm als Director beter pruimen dan Jenny in elk geval
With four other people
And aliens
pi_67592834
Wat is hun (Gibbs en Vance) verleden eigenlijk? Waarom botsen ze eigenlijk?
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2009 @ 21:40:24 #16
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67592965
Weet ik eigenlijk niet. Ze kennen elkaar van vroeger, dus ze zullen wel eens hebben samengewerkt ofzo. Maar als nieuwkomende Director Gibbs' team uitelkaar halen is niet handig. Ik heb wel het idee dat Gibbs respect heeft voor Vance, maar dat hij het soms (meestal ) gewoonweg niet met 'm eens is.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2009 @ 21:43:26 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67593122
Oh met de volgende aflevering (die vannacht wordt uitgezonden in USA ) komt Trent Kort weer terug Ik hoop dat Tony 'm nog een keer een knal kan verkopen
With four other people
And aliens
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:25:02 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68732156
Stil topic! .

Hoe kijken jullie tegen de spin-off aan?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 18:02:57 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68738828
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar ik vond vorige week wel dat het potentie heeft Callan is interessant, de gadgets zijn cool, en je hebt veel mogelijkheden voor verhaallijnen
With four other people
And aliens
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:39:20 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68740127
Ja Callan vind ik cool. Hebben ze toch een Hollywoodacteur weten te strikken voor de serie. De andere karakters vond ik nog niet zo erg interessant, maar dat was in het begin van JAG ook en uiteindelijk werd dat mijn favoriete serie (zoals dat NCIS dat nu is ).
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_68740321
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
---
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:03:03 #22
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68741188
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef miodzio het volgende:
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
Yep. Is al in december aangekondigd, maar duurde allemaal zo lang dat ik het inmiddels weer vergeten was .
pi_68741820
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 20:52:27 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68745968
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Wat weer een aflevering Ik heb écht geen idee meer wat we nog gaan zien
With four other people
And aliens
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:01:43 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68746477
SPOILER
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')