Dat ik ga hardlopen en daarom om 8 uur ben opgestaan, had ook tot 10 uur in mijn bed kunnen blijven liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat houdt dat in? Dat je helemaal niet gaat hardlopen? En waarom kun je nu niet hardlopen dan?
De Duitse stapt net de deur uit. Heeft zich niet eens gewassen ofzo. Iewww. Ik ga zo lekker douchen
.

Sorry Vikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, zo kun je hem ook lezen. Stukje logischer ook. Semantiek is overal
![]()
.
Ik zat al als volgt te redeneren: Miss_S maakt teveel lawaai met gestamp op de loopband en dan wordt de familie wakker, dus ze mag pas tegen koffietijd op de loopband.

Nee hoor, ik eet zelden patat en áls ik het eet, dan is het patat van 't Hoekje. Ik weet wel waarom ik voor jouw gevoel wekelijks patat eet: omdat ik het dagen van tevoren al aankondig als het gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mo, wat zie je er mooi uit! En de tieten vielen mij ook inderdaad meteen op..
Toen ik gister thuiskwam zat er een vriendje op me te wachten dat zich heel ootmoedig verontschuldigde voor het negeren en schreeuwen, dus 't is weer helemaal pais en vree hier..
Ik moest ook wel lachen om Vik, met d'r sinds mensenheugenis geen patat. Voor mijn gevoel eet je het wekelijks, hehe.

Volgens mij hebben we een iets andere opvatting van het woord zelden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eet zelden patat en áls ik het eet, dan is het patat van 't Hoekje. Ik weet wel waarom ik voor jouw gevoel wekelijks patat eet: omdat ik het dagen van tevoren al aankondig als het gaat gebeuren.

Als ik het me goed herinner heb ik dit jaar pas 3 keer patat gegeten. 2 keer van 't Hoekje, 1 keer van de patatboer hier. Dat vind ik niet echt vaak, al is 'zelden' miss ook weer overdreven. Zonder 't Hoekje zou ik ws maar 1 keer per jaar patat eten ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een iets andere opvatting van het woord zelden.. Maakt verder niet uit hoor, wij eten het hier ook één keer in de twee weken (op vrijdag)!

Dat is één keer per maandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik dit jaar pas 3 keer patat gegeten. 2 keer van 't Hoekje, 1 keer van de patatboer hier. Dat vind ik niet echt vaak, al is 'zelden' miss ook weer overdreven. Zonder 't Hoekje zou ik ws maar 1 keer per jaar patat eten ofzo.

Dat vind ik best vaak, dat is 1x per maand.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik dit jaar pas 3 keer patat gegeten. 2 keer van 't Hoekje, 1 keer van de patatboer hier. Dat vind ik niet echt vaak, al is 'zelden' miss ook weer overdreven. Zonder 't Hoekje zou ik ws maar 1 keer per jaar patat eten ofzo.

Volgens mij eet je beter iedere week een patatje in plaats van een reguliere maaltijd dan bergen koekjes ed. náást de normale maaltijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik best vaak, dat is 1x per maand.
Maar ik eet zelf dan ook echt 2x per jaar patat, misschien zelfs dat niet eens.
Maar dat compenseer ik wel met bergen koekjes, chocola en andere meuk

Ik wilde ook niet de indruk wekken dat er verder iets mis is met hoe ze eet, en wat je zegt is ook zeker waar. Maar ik deelde wel de mening dat het hier lijkt alsof ze vaker dan "zelden" patat eet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij eet je beter iedere week een patatje in plaats van een reguliere maaltijd dan bergen koekjes ed. náást de normale maaltijdenVik doet het zo gek nog niet (moet ze natuurlijk wel die hamka's laten staan
)
Mijn daglijstje
o. 1x weetabix met melk
t. grapefruit
t. 2 geroosterde boterhammen met tomaat en een beetje lightmayo
l. salade met vis (denk ik)
t. fruit
d. rijst, prei, kalkoen en salade
t. uurtje walken

Koekjesaanvallen zijn evilquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef cyclechick het volgende:
Maar de koekjesaanvallen worden weer minder aan deze kant

wat daar uitstekend tegen helpt: geen koekjes in huis halenquote:

Tell me 'bout itquote:

Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik heb net mijn huiswerk nagekeken en ik had het best goed gedaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."

Ik zal het mijn man en kinderen zeggenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat daar uitstekend tegen helpt: geen koekjes in huis halen

Ik deed met. En toen legde ik hem eventjes op het aanrecht, en toen kwam ik terug, en toen kon ik 'm zo uitknijpen in de mengbekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tell me 'bout it![]()
Vraag: als je een banaan wilt invriezen moet dat dan met of zonder schil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |