Let dan vooral ook op de kapsels van de jongens!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Vik!Jij ouwe flirtster jij!
Co!
Ik ga het liedje vanmiddag thuis even afspelen. Gaat hier wat moeilijk
of plaats 454...The very best of Kajagoogooquote:
Maar misschien benaderen die geoefende monden het zoenen wel te technisch! Dan krijg je zo'n goed gearticuleerde tong in je mond. Of dat nu sexy is???quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoezo flauw? dat werkt welen bij logopedistes weet je ten minste zeker dat ze een goed geoefende mond hebben
........over kapsels gesproken.....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of plaats 454...The very best of Kajagoogoo
Co!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan had je eerst even je tong in d'r moeten steken. Is die fantasie ook weer over en kan jij je weer concentreren.![]()
solly, flauw.![]()
Gniffel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar misschien benaderen die geoefende monden het zoenen wel te technisch! Dan krijg je zo'n goed gearticuleerde tong in je mond. Of dat nu sexy is???
Thanks! Die limoentaart bevatte volgens de allerhande 280 kcal, maar mijn vorm was kleiner (21 ipv 24 cm doorsnede) dus zullen de stukjes ook wat kleiner uitvallen denk ik. Hoewel ik er weer iets minder stukjes uit haal natuurlijk. Nou ja, in ieder geval vond ik 280 kcal niet zo heel veel voor een stukje taart.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Net lijstje (op de laatse T na).![]()
O jij bent echt erg!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co!.
En weet je wat nog het ergste is? Dat ik bij het lezen van die post eerst dacht aan m'n tong *daar* steken ipv op een meer gebruikelijke plek![]()
.
Gelukkig heb ik niet verteld dat ik op Fok! zit toen ze net vroeg op welke internetsites ik zal zit.
Hahahaha, jij bent echt zó grappigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar misschien benaderen die geoefende monden het zoenen wel te technisch! Dan krijg je zo'n goed gearticuleerde tong in je mond. Of dat nu sexy is???
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
O jij bent echt erg!!You, ol' dirty mind, you!!
Goede vraag...ik denk dat Vik het maar gewoon moet proberen en de resultaten posten...een vergelijkend waren onderzoekjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Goede vraag...ik denk dat Vik het maar gewoon moet proberen en de resultaten posten...een vergelijkend waren onderzoekje
wat bedoel je precies met 'oefenen'?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]En bedankt hè. Ik moet straks nog 2 keer oefenen
Kan ik net zo goed naar huis gaan nu
.
Nou niet dát iigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met 'oefenen'?
arme jijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Nou niet dát iig.
En het stomme is: zo was ik nog helemaal niet met haar bezig (ik ben immers puur en onschuldig), maar dankzij jullie opmerkingen nu dus wel
.
nee, op kamertemperatuur. Ik had 'm dit weekend gemaakt met mint-chocolade (wel hele pure), dat was lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, Cf, hoe is die baked chocolate mousse het lekkerste om te eten? Warm, neem ik aan? Ik ga zo even chocola halen..
Ah, ok! Dus om het als toetje te eten kan ik het wel voor het avondeten klaar maken, das makkelijk. Ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
nee, op kamertemperatuur. Ik had 'm dit weekend gemaakt met mint-chocolade (wel hele pure), dat was lekker
*propt een boekweitpannekoek in loveli's mondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:00 schreef loveli het volgende:
Zout ff op met die chocomousse. *Sommige* mensen zijn nogal gevoelig voor dat soort termen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |