Ik wel iigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel studenten hier volgens mij, klopt dat?
ikke niet meer en op dagen zoals vandaag met de zon mis ik het!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel studenten hier volgens mij, klopt dat?
Iew, bah!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Nog één koffie en dan moet ik weer aan de slag. Ik kan vandaag kiezen uit
- koude acquisitie
- rekeningen schrijven + administratie
- huis schoonmaken
Aan alle drie heb ik een even grote hekel.
Net lijstje (op de laatse T na).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:04 schreef Phaidra het volgende:
Planning voor vandaag:
O: brinta en een glas vers sinaasappel-limoensap
T: cappuccino
L: 2 boterhammen met pindakaas, druifjes
T: cherrytomaatjes en vitalinea
D: iets met aubergine en couscous geloof ik
T: laatste stukje limoentaart
Ik vind het weer niet heel veel hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O: special K met vanilleyoghurt
L: twee bruine boterhammen met filet américain
T: twee tomaten
D: mie met nasi/bami vlees (wat is dat eigenlijk, rundvlees ?) en een groentepakket
Ja, misschien nog een plakje ontbijtkoek als ik trek heb.. maar ik hoef vandaag de deur niet uit, dus heb hier in principe wel genoeg aan denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Iew, bah!
Vooral die koude aquisitie, jakkes.
Sterkte!
[..]
Net lijstje (op de laatse T na).![]()
[..]
Ik vind het weer niet heel veel hoor.
Kun je niet wat naast die 2 tomaten eten?
Ok, even rekenen. Voor mijn gevoel valt het best mee, maar als jullie het allemaal weinig vinden ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
TJ: als het een troost is, ik ben student en ik zit ook de hele dag binnen.
PPP: heb je het aantal kcal van je lijstje al berekend?
Ik denk dat dat niet klopt, die 129 cal. Nasivlees is wel vrij mager varkensvlees meestal, maar dan is het zo'n 160 à 200 cal. per 100 gram.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh, valt best mee:
nasi/bamivlees: 129 kcal per 100 gram
en we hebben 250 gram voor 2 personen, dus 2.5 x 129 / 2 = 322.5 / 2 = 161.75 kcal per persoon.
Ja haha, ik haalde het ook uit de tabellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet klopt, die 129 cal. Nasivlees is wel vrij mager varkensvlees meestal, maar dan is het zo'n 160 à 200 cal. per 100 gram.
edit: ik zie die 129 overal in tabels staan idd, maar toch geloof ik het niet.![]()
Neem desnoods nog iets lekkers na het eten of een extra tussendoortje want alles onder de 1200kcal is echt ongezond weinig en daar ga je op den duur niet mee afvallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ok, even rekenen. Voor mijn gevoel valt het best mee, maar als jullie het allemaal weinig vinden ?
Ontbijt:
Special K + vanilleyoghurt: 200 kcal (112 + 78, toevallig precies 200).
Lunch:
Twee bruine boterhammen met filet américain: 218 kcal ( 152 + 64, gebaseerd op 20 gram FA per boterham)
Tussendoor:
Twee tomaten: 32 kcal
Diner:
Mie met groentepakket en nasi/bami vlees: 388 kcal (141 + 80 + 167), maar doe er nog een zoetzuur sausje overheen (alleen daar staan de calorieen niet op, is zo'n toko-ding)
Dus bij elkaar:
200 + 218 + 32 + 388 = 808 kcal.
Ok. dat is misschien wel weinig![]()
Ik neem anders iig wel drie boterhammen als lunch.
Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Neem desnoods nog iets lekkers na het eten of een extra tussendoortje want alles onder de 1200kcal is echt ongezond weinig en daar ga je op den duur niet mee afvallen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij eet je beter iedere week een patatje in plaats van een reguliere maaltijd dan bergen koekjes ed. náást de normale maaltijdenVik doet het zo gek nog niet (moet ze natuurlijk wel die hamka's laten staan
)
Dan had je eerst even je tong in d'r moeten steken. Is die fantasie ook weer over en kan jij je weer concentreren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Blah, het oefenen ging bagger. Kon me niet concentreren enzo.
Leuke, aantrekkelijke vrouwen mogen geen logopediste worden![]()
.
hoezo flauw? dat werkt welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan had je eerst even je tong in d'r moeten steken. Is die fantasie ook weer over en kan jij je weer concentreren.![]()
solly, flauw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |