inderdaadquote:
even een schaamteloze quote van m'n vraag van vorig topicquote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef Sehnsucht het volgende:
Heeft iemand een idee waar in rotterdam de slip-ons worden verkocht? ik heb meerdere winkels bezocht, maar geen slip-ons...
Op internet zijn ze veel goedkoper te krijgen dan 60/70/75 euro heur. Ik heb gisteren leren lage besteld, dus ik kan je er nu nog niets over zeggen, maar ik denk niet dat het zoveel scheelt.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:19 schreef bear87 het volgende:
Iemand een mogelijk nadeel van de leren lage all stars? Ik zag dat de All star ox 59,95 kost en de leren ox kost zo'n 70-75 euro waardoor het prijsverschil redelijk te verwaarlozen is...krijg ik met die leren versie niet een veel degelijkere schoen, of maakt het geen ruk uit?
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze al wel op de Converse Benelux site zien staan, maar verder nog totaal nergensZelfs niet op Amazon enzo, dus ik ben benieuwd wanneer ze verkrijgbaar zullen zijn
Is dat hetzelfde als Star Player OX?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?
Overigens vandaag vette collectie gespot bij Modehuis van Dijk in Waalwijk.
Hele reeks Jack Purcells en Joh Varvatos die niet eens op de converse.nl site staan. Wel 120 euro per paarMaar erg gaaf!
Ja bij van Dijk betaal je voor alles de hoofdprijs.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?
Overigens vandaag vette collectie gespot bij Modehuis van Dijk in Waalwijk.
Hele reeks Jack Purcells en Joh Varvatos die niet eens op de converse.nl site staan. Wel 120 euro per paarMaar erg gaaf!
Op de Nederlandse Converse site staat idd OX. Ik zie zo op het oog geen verschil met de EV. Dus zo te zien gewoon hetzelfde... Correct me if i am wrongquote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Star Player OX?
Ik en al die benamingen, gouden combi_
Ik heb geen ideequote:Op maandag 16 maart 2009 17:59 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Op de Nederlandse Converse site staat idd OX. Ik zie zo op het oog geen verschil met de EV. Dus zo te zien gewoon hetzelfde... Correct me if i am wrong
En van het merk Convarse?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
Heerlijke schoenen, maar belachelijke prijzen hier in Nederland. Ik koop telkens wanneer ik in HK ben op zijn minst 1 nieuw paar zwarte hoge allstars (gewoon de basic-versie), en die zijn daar maar 20-25 euro ofzo.
Weet je hier ook een Nederlandse zaak voor?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:39 schreef Noortje. het volgende:
Ook nog even hier![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
(had ik al gepost, maar toch)
Hubba hubba hubba.
Ik zit te twijfelen. Bovenste zijn jongensschoenen, maar care. Beide € 33,48.
Ik denk dat de bovenste wat beter zijn, maar de roze zijn misschien weer handiger voor de zomer. En allebei heb ik waarschijnlijk geen geld voor (moet even mijn H&M bestelling afwachten![]()
)..
Nee geen idee, sorry. Er stond een linkje van deze site in het vorige deel, vandaar.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Weet je hier ook een Nederlandse zaak voor?
Ik snap ook echt geen bal van die maatwijzer van starconverse, UK10.5 is normaal euro44.5, maar bij hun is dat een hele andere maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |