Maar wel bijna.quote:
Beetje obsceen haast.quote:
Neeheeeeeeeeeeee want het maakt mij niet uit of ie knetterstoned of anders bij P&W zit. Jij daarentegen leek het een niet wenselijke situatie te vinden en daarom moest Cc de Pr maar doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, ik kan toch slechts namens mijzelf spreken![]()
Maar de volgende keer zal ik schrijven "Dat lijkt de buurvrouw niet wenselijk"
Dat linkje wat ik je gister gaf, daar kan je kleurstoffen van Walton bestellen, die zijn erg goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Buuv: ik heb het nagezocht maar het is boterroom en geen slagroom.
En kleurstof kan je bij de apotheker (?) halen.
Ja, da's ook wel heel raar van mijquote:Op maandag 16 maart 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, jij staat blijkbaar op standje verdedigen, Sorry hoor, ik zal geen grapjes meer tegen je maken.
Da's toch gewoon cakemeel? Dat is hele fijne patentbloem met vanille en bakmeel. En nou jij weer.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
Ah oke, alleen denk ik dat ik daar te laat mee ben.
Maar dat geeft niet. Ik weet niet eens waar je vanille bloem () kan kopen.
Dus het zal wel weer op niets uitlopen
Ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel heel raar van mij
Cakemeel?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch gewoon cakemeel? Dat is hele fijne patentbloem met vanille en bakmeel. En nou jij weer.
Ja, je kan ook muffinmix kopen, dat is nog veeeeeeeeeeel makkelijker. En klaar in een kwartier.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Cakemeel?
Uit een pak?
Oke. Dat moet lukken.
Uit een kant en klaar pak? Ik weet dat toch allemaal niet!
(Echt niet!)
Wat goed!!! bij die studenten?quote:
Ik heb begrepen "Saw", een echte kinderfilm dus.quote:
Nee mijn abonnement is verlopen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen "Saw", een echte kinderfilm dus.
Dementor, gaan abo meer?
Ja en? Je kunt het toch verlengen?quote:
Ja muffinmix heb ik al, ik wil dat laagje daar bovenop, en dát is boterroom.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je kan ook muffinmix kopen, dat is nog veeeeeeeeeeel makkelijker. En klaar in een kwartier.En dan als topping stijfgeslagen slagroom met gesmolten chocola (100 gram op 100 ml) even op laten stijven.
![]()
![]()
Nu men abbo's uitdeelt als goedmakertje voor dat hele SHE gebeuren voel ik er weinig voor om te verlengen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en? Je kunt het toch verlengen?
Dames, jullie maken met lekker met al die taartverhalen.
Nee, niets van gehoord.quote:
Bedoelen ze custard of zoiets? Ik ben niet van het taarten bakken, geen idee dus.quote:ja hoor , vanillebloem dat zijn van die pakjes om pudding mee te maken
Tsja, ik zie het één los van het ander.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
Nu men abbo's uitdeelt als goedmakertje voor dat hele SHE gebeuren voel ik er weinig voor om te verlengen.
Ja dat had ik ook gelezen maar dat lijkt me ook gek?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Oh gelukkig CarO, ik dacht al ....Saw.![]()
Ik lees dit net hier.
[..]
Bedoelen ze custard of zoiets? Ik ben niet van het taarten bakken, geen idee dus.
Voorheen was het duidelijk wie fok financieel steunde en wie niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik zie het één los van het ander.
Hier rauwe witlofsalade, zelfgemaakte aardappelpuree en ribkarbonade. Voor straks, smakelijk allemaal.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:
Voorheen was het duidelijk wie fok financieel steunde en wie niet.
Nu mag je raden, dat hoeft voor mij dan ook weer niet.
Ik begrijp je gedachtengang, had het al even in een ander topic voorbij zien komen. Maar daar zei je 'dat is nog een reden om het niet te verlengen', wat is de andere reden?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voorheen was het duidelijk wie fok financieel steunde en wie niet.
Nu mag je raden, dat hoeft voor mij dan ook weer niet.
Oh ja, dat kan ook.quote:
Lentequote:Op maandag 16 maart 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anyhood! Jullie hebben het dus ook?
De lente, ik ruik het!
Vandaag voor het eerst blote benen (okay, een centimeter of twee tussen laars en rok. Maar toch!) . De lente is terug.
De hele week reikhalzend naar de postbode uitgezien!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik vergeet die asbak elke keer mee te nemen. Nu staat ie al twee dagen op de grond.
Ik stop 'm zo gewoon in m'n tas. Anders heb je 'm over een jaar nog niet.
Ik zie echt overal het nut van in. Dit wordt mijn nieuwe Praxis.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voordeel van de nieuwe lay-out is juist dat je al die nutteloze tagjes en knopjes uit kan zetten.
Da's fijn en aardig.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is voor 't bigbrothergevoel, zo 2009.
Welke status?quote:
Nee nee! Ik ben een blije niet roker.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je rookt toch niet he? Die vrolijkheid.....
Oh echt? Hoe begin je zo'n FOK!?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke status?
FOK! is geen liefdadigheid. Als Danny het verkoopt, is hij miljonair.
quote:
Diezelfde als waar het mij om gaat. Kijk mij geld spenderen aan FOK!. . Ik kan me echter slechts een half abonnementje veroorloven, da's niet goed voor mijn status.quote:
Staat ie dan ook in de Quote?quote:FOK! is geen liefdadigheid. Als Danny het verkoopt, is hij miljonair.
quote:
Nee, die van vannacht was een natuurlijke dood. Heb hem wel heel vaak dood gewenst maar ik geloof niet dat het jaren na dato nog effect heeft.quote:
Ja, dat verkleinen is niet echt jouw kopje thee hè.quote:
Maar bij wie levert het dan status op als je geld geeft aan FOK! ? Bij dezelfde mensen die ook vol ontzag naar je opkijken als je met je zwemabonnement zwaait?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Diezelfde als waar het mij om gaat. Kijk mij geld spenderen aan FOK!. . Ik kan me echter slechts een half abonnementje veroorloven, da's niet goed voor mijn status.
[..]
Staat ie dan ook in de Quote?
Oh mèn. Speel gewoon mee in de uitvergroting van onze karakters!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef Gert het volgende:
Maar bij wie levert het dan status op als je geld geeft aan FOK! ? Bij dezelfde mensen die ook vol ontzag naar je opkijken als je met je zwemabonnement zwaait?
Dan moeten er eerst twee flessen wijn in zijn mik zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh mèn. Speel gewoon mee in de uitvergroting van onze karakters!
Ik wacht op features waar ik voor wil betalen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtengang, had het al even in een ander topic voorbij zien komen. Maar daar zei je 'dat is nog een reden om het niet te verlengen', wat is de andere reden?
Ah, lachen!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:33 schreef enjoybram het volgende:
FF iets leuks:
http://www.ioff.de/showthread.php?t=339372
in duitsland zijn ze ook op de hoogte!
SpamBram!quote:
Ziet er prima uit!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
Die hadden jullie ook nog tegoed:
Ja ja, ik ben niet zo handig met schenkstroop.
Scherp!! Ik zag alleen maar een pannenkoek!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Smash-it het volgende:
Er staat Fok neem ik aan? Ik vind het mooi..
In mijn geval werkt dat dus echt niet op die manier.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
Die abo indicator (hoe noem je zo'n geval) is gewoon een venijnig ding, na een tijdje wil je hem net zo vol als de ander....
Ik zou ze doen!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die kleur! Kijk die elegante, glooiende belijning! Kijk die houten hak!
Neuh het zal ook niet voor iedereen zo werken.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn geval werkt dat dus echt niet op die manier.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ze doen?
Heb jij zo'n heftige schoenenfetisj?
Welke gedachte?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee niets en en, het gaat mij inderdaad om de gedachte.
Lees maar even terug.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke gedachte?
Of is dit ook weer een "uitvergroting van je karakter"?
Ja?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
Die abo indicator (hoe noem je zo'n geval) is gewoon een venijnig ding, na een tijdje wil je hem net zo vol als de ander....
Die zijn de min 50 meer dan waard.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die kleur! Kijk die elegante, glooiende belijning! Kijk die houten hak!
Nee laat maar dan. Als je het al 2x gepost hebt, dan snap ik gewoon niet wat je bedoelt en nu interesseert het me ook geen hol meer.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lees maar even terug.
Anders moet ik het voor de derde keer posten.
Nul notes nog hierquote:Op maandag 16 maart 2009 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn de min 50 meer dan waard.
Oh, ik heb een full abo genomen om mijn notes te kunnen lezen. Had beter 4, 50 over kunnen maken.
Vraag er dan ook niet naar.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee laat maar dan. Als je het al 2x gepost hebt, dan snap ik gewoon niet wat je bedoelt en nu interesseert het me ook geen hol meer.
Ja die equalizer.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja?
Bedoel je die equalizer of al die icoontjes daarnaast?
Nóg meer icoontjes vind ik eng.
Dan weten ze me te vinden![]()
Ik dacht dat het over Jade Goody ging, die valt nl vanzelf af.quote:
Dat viel tegen hè, qua leesvoer.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:36 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik heb een full abo genomen om mijn notes te kunnen lezen. Had beter 4, 50 over kunnen maken.
Echt?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die equalizer.
Dat zijn het aantal hartslagen per minuut.
Ja maar dat kwam ik niet tegen tijdens mijn speurtocht op de UKeese Yahoo.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Jade Goody ging, die valt nl vanzelf af.![]()
Ja, je bent het braafste meisje van de klas.![]()
Beetje beter lezen knullie. De scherpte is er wel af hè, nu je in de bossen woont.quote:
Oh je dacht ik maak eens een grapje?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje beter lezen knullie. De scherpte is er wel af hè, nu je in de bossen woont.
Neu, wou op een milde manier laten weten dat je stront in je ogen hebt.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh je dacht ik maak eens een grapje?
Hihaho..![]()
Neuh je zocht gewoon weer iets om mee te rellen.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, wou op een milde manier laten weten dat je stront in je ogen hebt.
En nu weer schuddebuiken, maar denk om de onderburen.
Ik heb ook nul notes.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ik niet tegen tijdens mijn speurtocht op de UKeese Yahoo.
Maar ik heb dan ook niet gezocht.
Ja, braaf he.
Ik doe nooit iets note-waardigs. Ik mag vast blijven
Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb ook nul notes.![]()
Toen ben ik al eens uitgescholden voor sluw.Volgens mij ben ik gewoon echt lief, maar ja.
Moest je dat nou toch ff toevoegen, doos.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
Sluw? Haha daar hebben we de brains helemaal niet voor!
Nee precies!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
Sluw? Haha daar hebben we de brains helemaal niet voor!
Waren er in 2005 al rellen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat viel tegen hè, qua leesvoer.![]()
Een full abo waarbij je álle notes kan lezen, van elke user, inclusief wie ze geplaatst heeft, dát zou denk ik wel lucratief zijn. Tenminste, ik vond dat als mod altijd wel leuk om te lezen. Kwam je ineens in een enorme rel uit 2005 terecht ofzo
Tussen de hutu's en de tutsi's.quote:
Ja, tis toch zeker zo!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moest je dat nou toch ff toevoegen, doos.
Ja en nu zijn er geen piano's meer want de tutsi's zijn opquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tussen de hutu's en de tutsi's.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh je zocht gewoon weer iets om mee te rellen.
Was jij toen niet een maand of drie geband?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waren er in 2005 al rellen dan?
Een niet nader te noemen briljant persoon in mijn omgeving noemde dat de hutsi's en de tutsi'squote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en nu zijn er geen piano's meer want de tutsi's zijn op
Ik zit ieder keer met dat Pippi liedje in mn hoofd als jij gepost hebtquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voglende keer iets beter je best doen
Dat was die bankrel toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh noes, Gert heeft een vrouwengeheugen.
WTF?!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zit ieder keer met dat Pippi liedje in mn hoofd als jij gepost hebt![]()
Oh ik stop er mee. Ik ben het zat.
Het was leuk, maar het vreet tijd. Ik groet u, en vast wel een keer tot ziens.
Daag!
Het klinkt wél leuker.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen briljant persoon in mijn omgeving noemde dat de hutsi's en de tutsi's
Ja, dat dan weer wel. Het levert minder een beeld van achter elkaar aan met messen enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het klinkt wél leuker.
Vrolijker.
Feesthoedsies en feesttoetsietjes.
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Bankrel ja Pietje. Nooit van gehoord? En dat noemt zich mod van het crisisforumquote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
bankrel? Ik was vooral into uitzendingentopics, de slowchat volgde ik maar half.
En zakken op hun nekquote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Het levert minder een beeld van achter elkaar aan met messen enzo
Ja! de bank van de buren enzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
bankrel? Ik was vooral into uitzendingentopics, de slowchat volgde ik maar half.
boh! Danny heeft Rickroll stuk gemaaktquote:
Errug hè die stadswachten.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eens met TT. Ik word thans reeds weer gecheckt op straat.
"Meneer meneer!!!! U mag hier niet fietsen"quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een bakkes, zeker de leukste thuis?
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vroeg op morgen en alles goed, rudi?
maar wel altijd voor jou, ondankbaar stuk vreten!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet de eerste keer dat je dit plaatst
Per me, che dolcequote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar wel altijd voor jou, ondankbaar stuk vreten!!!![]()
[ afbeelding ]
hee gert! nog steeds die outfit aan, of vonden ze het thuis nu wel mooi geweest?quote:
Non sono molto impressionato con qualcosa schiffo con cosi e vado a letto adesso. Sei contento WJ?quote:
Vergeet maar, voorloper van MSN, ouderwets.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie een icoontje wat me niet eerder opviel: "icq"-adres? Wat is dat nou weerGert ?
wie? je moeder?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet maar, voorloper van MSN, ouderwets.
Die bril werd meteen van m'n kop gerost door m'n stiefmoeder WJ, want Angus draagt ook geen bril.![]()
Maar toch hè, effe onder ons, ze verdient met d'r ene pruim meer dan jij met die hele boom.
Dat klonk zo gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet maar, voorloper van MSN, ouderwets.
Die bril werd meteen van m'n kop gerost door m'n stiefmoeder WJ, want Angus draagt ook geen bril.![]()
Maar toch hè, effe onder ons, ze verdient met d'r ene pruim meer dan jij met die hele boom.
je hoeft van mij niet naar bedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non sono molto impressionato con qualcosa schiffo con cosi e vado a letto adesso. Sei contento WJ?
Buen noche, andate tutti a 'fanculo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ben er weg van. Trusten Gert en WJ.
Dat stel ik wel op prijs, dat je 'van' gebruikt in plaats van 'met'.quote:
trusten rudi!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat stel ik wel op prijs, dat je 'van' gebruikt in plaats van 'met'.![]()
Ja hoor, gooi het er maar uit: vaffanculo, stronzo, faccia di merdaquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
hee gert, wat was dat met caro en de pruimentijd?
werk ze alvast!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoef pas om negen uur morgen aan de bak, maar nu is het echt "koniec"
Dobranoc.
komt allemaal door soury en nmnsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja...
Ze zit nu op een Duits forum. In kapitalen te posten en de SS-domina uit te hangen... en ze lopen wég met 'r.... vind je het gek!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
hebbuuu nog een leuk muziekie, ik weet het ff niet (maar doe m'n best)...
Ja.. .die kunnen dus binnenkort bezoek verwachten. Caro heeft inmiddels wat "daadkrachtige vrienden" gescoord auf das Deutsche Forum.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt allemaal door soury en nmns
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.. .die kunnen dus binnenkort bezoek verwachten. Caro heeft inmiddels wat "daadkrachtige vrienden" gescoord auf das Deutsche Forum.![]()
Lekkere ouwe VS-rock.. trein..
Vooral de tamboerijnbeheersing van die linker achtergrondsnol is fenominaal.![]()
Als ze verhuisd was, had jij het linkje toch al lang gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:39 schreef willem-jozef het volgende:
nein, ze zit toch niet echt op een duits forum?![]()
jo trusten!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze verhuisd was, had jij het linkje toch al lang gehad.![]()
Gadver, 1:41. Bin da von durch. Tschüss!
hee wat leuk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaa mensjes...!!!!
yeps gescheiden maar weer aan den vrouw... en deze is superquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee wat leuk!![]()
ben je gescheiden?![]()
alles goed?
zeker, doch is er een iets minder homo-erotische video vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps gescheiden maar weer aan den vrouw... en deze is super![]()
Maar de clip roeleert!!!
fysiek een beetje kutterig (knie is een beetje stuk), verder gaat het (nogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:
nieuwe baan is super.... huwelijk onwezenlijk!!
en hoestie met joe?
Een beetje, als in 5 verhuisdozen vol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen Liesje. Ben je al aan het inpakken?
Nog wel iets langer hoor, er moet ook nog wel het 1 en ander gedaan worden voor ik er in kan,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:42 schreef Manu82 het volgende:
Gaat Liesje nu al verhuizen?
Dacht dat het nog 14 dagen zou duren?
Ja, de stadswachten, je weet toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een beetje, als in 5 verhuisdozen vol.
Wat las ik wordt jij weer gecheckt op straat?
Hup naar buiten jij!![]()
(Alles goed verder?)
Ik moet zo weg, ik ga lekker op de fiets naar mijn werk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, de stadswachten, je weet toch?![]()
Werk ze!
Dank je!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:32 schreef CarOnline het volgende:
Buuv van harte met Bram en een fijne dag!![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps gescheiden maar weer aan den vrouw... en deze is super![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:06 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er gezellig en lekker uit buuv, zelfgemaakt neem ik aan. Thanx![]()
Tijd om wat te gaan doen hier, later.
Ja, die met dat roze handje graag, dank u. En gefeliciteerd met Bram!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
dankudanku. cakeje dan maar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erotomanie, ik ben met bart en via hem schrijf ik columns die dan iedereen leest, zo sla ik mee op de grote trommel van bartquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Leuke foto, Neo!
http://fotoboek.fok.nl/neo567
En natuurlijk:
Erotomanie is een vorm van waanstoornis. Bij deze psychische aandoening beeldt iemand zich in dat een ander verliefd op hem of haar is, romantische gevoelens koestert of openstaat voor romantische toenadering, terwijl daarvan in werkelijkheid geen sprake is. In de meeste gevallen gaat het om iemand met een hoge(re) sociale status (de baas, een filmster, een politicus, dokter, enzovoort). De aandoening wordt traditioneel ook wel het syndroom van De Clérambault genoemd, naar de Franse psychiater Gaëtan Gatian de Clérambault (1872-1934).
Hoewel er seksuele fantasieën op kunnen treden, is de waan meestal geïdealiseerd romantisch en geestelijk van aard. In veel gevallen zoekt de persoon daadwerkelijk contact door middel van telefoontjes, brieven of stalken.
In eerste instantie vertrouwt de patiënt erop dat er een liefdevolle relatie zal ontstaan. Als het object van de liefde al getrouwd is of een relatie heeft, wordt deze verhouding als liefdeloos en mislukt beschouwd. Als de patiënt zich er gaandeweg bewust van wordt dat er geen relatie zal ontstaan, wordt zij of hij vaak teleurgesteld en kwaad, soms zelfs wraakzuchtig. Soms projecteert de patiënt deze woede op het object van de liefde en is bang zelf het slachtoffer van wraakacties te worden. Dit kan op zijn beurt tot angst of paranoia leiden.
Erotomanie wordt in klinische omstandigheden het meest bij vrouwen geconstateerd, maar mannen zijn eerder geneigd naar hun ideeën te handelen. Hierdoor kunnen problemen met politie en justitie ontstaan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Leuke foto, Neo!
En natuurlijk:
Erotomanie is een vorm van waanstoornis. Bij deze psychische aandoening beeldt iemand zich in dat een ander verliefd op hem of haar is, romantische gevoelens koestert of openstaat voor romantische toenadering, terwijl daarvan in werkelijkheid geen sprake is. In de meeste gevallen gaat het om iemand met een hoge(re) sociale status (de baas, een filmster, een politicus, dokter, enzovoort de interessantste user van fok).
Hij is al weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:22 schreef BrandX het volgende:
jullie zijn tof
5 tr's in krap 20 minuten
Hij is gemeld bij de FA's
Misschien dit:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
Topic Report.
Ik hoop het, maar ik ben bang dat die meneer Volgers (nomen est omen, anyone?) niet meer te helpen is.
Wat een heerlijk weertje, ik ga weer verder in mijn tuintje.quote:stal·ken stalkte, h gestalkt (een beroemdheid, een ex-partner enz.) hinderlijk volgen, voortdurend lastigvallen
Leef jij in de kelder of zo?quote:
Neuj, maar kom niet zoveel buiten en zie mensen in het park voetballenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Leef jij in de kelder of zo?
Of wilde je een variatie maken op de welbekende binnenkomer "wat is het rustig hier".
Poeslief commentaar, anders ga je huilen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef batteredspoussyndrome het volgende:
Afgelopen zaterdag stond ik stijf van de coke en ik was bij die ene, hij had het in z'n rug en als ik niet hard genoeg en geil kreunde wilde hij mij daarna niet meer neuken, en vinden jullie ook dat zijn columns goed geschreven zijn door mij?
Graag positief commentaar.
naast me is het altijd zomerquote:
Knappe manquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
Daar is meneer Volgers uit Enkhuizen weer!
Je weet wel, die aan erotomanie lijdt. Best sneu, als het niet zo'n enorme sukkel en engnek zou zijn.
Erotomanie is een vorm van waanstoornis. Bij deze psychische aandoening beeldt iemand zich in dat een ander verliefd op hem of haar is, romantische gevoelens koestert of openstaat voor romantische toenadering, terwijl daarvan in werkelijkheid geen sprake is. In de meeste gevallen gaat het om iemand met een hoge(re) sociale status (de baas, een filmster, een politicus, dokter, enzovoort). De aandoening wordt traditioneel ook wel het syndroom van De Clérambault genoemd, naar de Franse psychiater Gaëtan Gatian de Clérambault (1872-1934).
Hoewel er seksuele fantasieën op kunnen treden, is de waan meestal geïdealiseerd romantisch en geestelijk van aard. In veel gevallen zoekt de persoon daadwerkelijk contact door middel van telefoontjes, brieven of stalken.
In eerste instantie vertrouwt de patiënt erop dat er een liefdevolle relatie zal ontstaan. Als het object van de liefde al getrouwd is of een relatie heeft, wordt deze verhouding als liefdeloos en mislukt beschouwd. Als de patiënt zich er gaandeweg bewust van wordt dat er geen relatie zal ontstaan, wordt zij of hij vaak teleurgesteld en kwaad, soms zelfs wraakzuchtig. Soms projecteert de patiënt deze woede op het object van de liefde en is bang zelf het slachtoffer van wraakacties te worden. Dit kan op zijn beurt tot angst of paranoia leiden.
Erotomanie wordt in klinische omstandigheden het meest bij vrouwen geconstateerd, maar mannen zijn eerder geneigd naar hun ideeën te handelen. Hierdoor kunnen problemen met politie en justitie ontstaan.
Hahaha, het ongedierte loopt gelijk wegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
En dan met zo'n butkop nog hopen dat er iemand verliefd op je wordt. Triest hoor.
[ afbeelding ]
Hier nu ook!quote:
Met jou chat ik ook, jij schijnt issue's te hebben met vreemde mensen, heb ik vernomen via msn was dat toch?quote:
Ohw, beauty is in the eye of the beholder, oftewel: projectie van jouw kantquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De depressie spat er aan alle kanten vanaf. En de frustratie. De impotentie ook.
Cc mag alles.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Hvandehoek het volgende:
[..]
Hahaha, je noemt zijn naam en woonplaats, mag dat wel?
Ik bestrijd kwaad graag met hetzelfde kwaad.quote:
Daar ben je lekker mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:47 schreef Deisyy het volgende:
O mijn God, nu zie ik het![]()
Jij woont bij mij om de hoek
Het was ook een soort vote of confidence, ook al ken ik de achtergrond niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bestrijd kwaad graag met hetzelfde kwaad.
Dishing out is getting it on your own plate.
http://i39.tinypic.com/2uho9p0.jpg
Mooi!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O mijn God, nu zie ik het![]()
Jij woont bij mij om de hoek
Hij is volksvermaak nummer 1 hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ben je lekker mee.
Of komt ie niet veel buiten?![]()
maar het heeft nog niet echt geholpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bestrijd kwaad graag met hetzelfde kwaad.
Dishing out is getting it on your own plate.
http://i39.tinypic.com/2uho9p0.jpg
Vertel!quote:
Alle beetjes helpen, denk ik dan maar. Hij is elke keer in ieder geval binnen de kortste keren weer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |