Maar wel bijna.quote:
Beetje obsceen haast.quote:
Neeheeeeeeeeeeee want het maakt mij niet uit of ie knetterstoned of anders bij P&W zit. Jij daarentegen leek het een niet wenselijke situatie te vinden en daarom moest Cc de Pr maar doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, ik kan toch slechts namens mijzelf spreken![]()
Maar de volgende keer zal ik schrijven "Dat lijkt de buurvrouw niet wenselijk"
Dat linkje wat ik je gister gaf, daar kan je kleurstoffen van Walton bestellen, die zijn erg goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Buuv: ik heb het nagezocht maar het is boterroom en geen slagroom.
En kleurstof kan je bij de apotheker (?) halen.
Ja, da's ook wel heel raar van mijquote:Op maandag 16 maart 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, jij staat blijkbaar op standje verdedigen, Sorry hoor, ik zal geen grapjes meer tegen je maken.
Da's toch gewoon cakemeel? Dat is hele fijne patentbloem met vanille en bakmeel. En nou jij weer.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
Ah oke, alleen denk ik dat ik daar te laat mee ben.
Maar dat geeft niet. Ik weet niet eens waar je vanille bloem () kan kopen.
Dus het zal wel weer op niets uitlopen
Ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel heel raar van mij
Cakemeel?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch gewoon cakemeel? Dat is hele fijne patentbloem met vanille en bakmeel. En nou jij weer.
Ja, je kan ook muffinmix kopen, dat is nog veeeeeeeeeeel makkelijker. En klaar in een kwartier.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Cakemeel?
Uit een pak?
Oke. Dat moet lukken.
Uit een kant en klaar pak? Ik weet dat toch allemaal niet!
(Echt niet!)
Wat goed!!! bij die studenten?quote:
Ik heb begrepen "Saw", een echte kinderfilm dus.quote:
Nee mijn abonnement is verlopen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen "Saw", een echte kinderfilm dus.
Dementor, gaan abo meer?
Ja en? Je kunt het toch verlengen?quote:
Ja muffinmix heb ik al, ik wil dat laagje daar bovenop, en dát is boterroom.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je kan ook muffinmix kopen, dat is nog veeeeeeeeeeel makkelijker. En klaar in een kwartier.En dan als topping stijfgeslagen slagroom met gesmolten chocola (100 gram op 100 ml) even op laten stijven.
![]()
![]()
Nu men abbo's uitdeelt als goedmakertje voor dat hele SHE gebeuren voel ik er weinig voor om te verlengen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en? Je kunt het toch verlengen?
Dames, jullie maken met lekker met al die taartverhalen.
Nee, niets van gehoord.quote:
Bedoelen ze custard of zoiets? Ik ben niet van het taarten bakken, geen idee dus.quote:ja hoor , vanillebloem dat zijn van die pakjes om pudding mee te maken
Tsja, ik zie het één los van het ander.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
Nu men abbo's uitdeelt als goedmakertje voor dat hele SHE gebeuren voel ik er weinig voor om te verlengen.
Ja dat had ik ook gelezen maar dat lijkt me ook gek?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Oh gelukkig CarO, ik dacht al ....Saw.![]()
Ik lees dit net hier.
[..]
Bedoelen ze custard of zoiets? Ik ben niet van het taarten bakken, geen idee dus.
Voorheen was het duidelijk wie fok financieel steunde en wie niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik zie het één los van het ander.
Hier rauwe witlofsalade, zelfgemaakte aardappelpuree en ribkarbonade. Voor straks, smakelijk allemaal.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:
Voorheen was het duidelijk wie fok financieel steunde en wie niet.
Nu mag je raden, dat hoeft voor mij dan ook weer niet.
Ik begrijp je gedachtengang, had het al even in een ander topic voorbij zien komen. Maar daar zei je 'dat is nog een reden om het niet te verlengen', wat is de andere reden?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voorheen was het duidelijk wie fok financieel steunde en wie niet.
Nu mag je raden, dat hoeft voor mij dan ook weer niet.
Oh ja, dat kan ook.quote:
Lentequote:Op maandag 16 maart 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anyhood! Jullie hebben het dus ook?
De lente, ik ruik het!
Vandaag voor het eerst blote benen (okay, een centimeter of twee tussen laars en rok. Maar toch!) . De lente is terug.
De hele week reikhalzend naar de postbode uitgezien!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik vergeet die asbak elke keer mee te nemen. Nu staat ie al twee dagen op de grond.
Ik stop 'm zo gewoon in m'n tas. Anders heb je 'm over een jaar nog niet.
Ik zie echt overal het nut van in. Dit wordt mijn nieuwe Praxis.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voordeel van de nieuwe lay-out is juist dat je al die nutteloze tagjes en knopjes uit kan zetten.
Da's fijn en aardig.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is voor 't bigbrothergevoel, zo 2009.
Welke status?quote:
Nee nee! Ik ben een blije niet roker.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je rookt toch niet he? Die vrolijkheid.....
Oh echt? Hoe begin je zo'n FOK!?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke status?
FOK! is geen liefdadigheid. Als Danny het verkoopt, is hij miljonair.
quote:
Diezelfde als waar het mij om gaat. Kijk mij geld spenderen aan FOK!. . Ik kan me echter slechts een half abonnementje veroorloven, da's niet goed voor mijn status.quote:
Staat ie dan ook in de Quote?quote:FOK! is geen liefdadigheid. Als Danny het verkoopt, is hij miljonair.
quote:
Nee, die van vannacht was een natuurlijke dood. Heb hem wel heel vaak dood gewenst maar ik geloof niet dat het jaren na dato nog effect heeft.quote:
Ja, dat verkleinen is niet echt jouw kopje thee hè.quote:
Maar bij wie levert het dan status op als je geld geeft aan FOK! ? Bij dezelfde mensen die ook vol ontzag naar je opkijken als je met je zwemabonnement zwaait?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Diezelfde als waar het mij om gaat. Kijk mij geld spenderen aan FOK!. . Ik kan me echter slechts een half abonnementje veroorloven, da's niet goed voor mijn status.
[..]
Staat ie dan ook in de Quote?
Oh mèn. Speel gewoon mee in de uitvergroting van onze karakters!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef Gert het volgende:
Maar bij wie levert het dan status op als je geld geeft aan FOK! ? Bij dezelfde mensen die ook vol ontzag naar je opkijken als je met je zwemabonnement zwaait?
Dan moeten er eerst twee flessen wijn in zijn mik zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh mèn. Speel gewoon mee in de uitvergroting van onze karakters!
Ik wacht op features waar ik voor wil betalen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtengang, had het al even in een ander topic voorbij zien komen. Maar daar zei je 'dat is nog een reden om het niet te verlengen', wat is de andere reden?
Ah, lachen!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:33 schreef enjoybram het volgende:
FF iets leuks:
http://www.ioff.de/showthread.php?t=339372
in duitsland zijn ze ook op de hoogte!
SpamBram!quote:
Ziet er prima uit!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
Die hadden jullie ook nog tegoed:
Ja ja, ik ben niet zo handig met schenkstroop.
Scherp!! Ik zag alleen maar een pannenkoek!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Smash-it het volgende:
Er staat Fok neem ik aan? Ik vind het mooi..
In mijn geval werkt dat dus echt niet op die manier.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
Die abo indicator (hoe noem je zo'n geval) is gewoon een venijnig ding, na een tijdje wil je hem net zo vol als de ander....
Ik zou ze doen!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die kleur! Kijk die elegante, glooiende belijning! Kijk die houten hak!
Neuh het zal ook niet voor iedereen zo werken.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn geval werkt dat dus echt niet op die manier.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ze doen?
Heb jij zo'n heftige schoenenfetisj?
Welke gedachte?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee niets en en, het gaat mij inderdaad om de gedachte.
Lees maar even terug.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke gedachte?
Of is dit ook weer een "uitvergroting van je karakter"?
Ja?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
Die abo indicator (hoe noem je zo'n geval) is gewoon een venijnig ding, na een tijdje wil je hem net zo vol als de ander....
Die zijn de min 50 meer dan waard.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die kleur! Kijk die elegante, glooiende belijning! Kijk die houten hak!
Nee laat maar dan. Als je het al 2x gepost hebt, dan snap ik gewoon niet wat je bedoelt en nu interesseert het me ook geen hol meer.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lees maar even terug.
Anders moet ik het voor de derde keer posten.
Nul notes nog hierquote:Op maandag 16 maart 2009 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn de min 50 meer dan waard.
Oh, ik heb een full abo genomen om mijn notes te kunnen lezen. Had beter 4, 50 over kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |