De vraag blijft natuurlijk, ben je nou verzekerd!?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:24 schreef Maisnon het volgende:
Zo, net terug van de tandarts: een nieuw gebouw, alles was ook nogal vreemd
Ze gingen eerst een soort foto van m'n tanden maken, met een laserdevice die zo uit 2001: a Dentist Odyssey leek te komen. M'n tanden waren verder dik in orde, vooral aangezien ik al lang niet geweest wasHij was tevreden!
Had wel een gaatje, wat ik verwacht had, en die verstandskies, die zal getrokken moeten worden binnenkort. Dus dan meer nieuws hé
Een verplichte aanvullende verzekering?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Dennis101 het volgende:
Ehm, aanvullende verzekering nemen? Zoals dat al jarenlang moest.
Oh fototje maken kost wel wat dacht ik... of naja ¤100 ofzo.. plus gaatje zit je op ¤150-200 denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:24 schreef Maisnon het volgende:
Zo, net terug van de tandarts: een nieuw gebouw, alles was ook nogal vreemd
Ze gingen eerst een soort foto van m'n tanden maken, met een laserdevice die zo uit 2001: a Dentist Odyssey leek te komen. M'n tanden waren verder dik in orde, vooral aangezien ik al lang niet geweest wasHij was tevreden!
Had wel een gaatje, wat ik verwacht had, en die verstandskies, die zal getrokken moeten worden binnenkort. Dus dan meer nieuws hé
Waar haal je dat vandaan? Leer even begrijpend lezen, als je voor de tandarts verzekerd wil zijn moet je een aanvullende verzekering nemen. Nergens heb ik het over een verplichte aanvullende verzekering.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een verplichte aanvullende verzekering?
Je zegt dat een aanvullende verzekering allang moest. Dit klonk als een verplichting. Leer Nederlands.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Leer even begrijpend lezen, als je voor de tandarts verzekerd wil zijn moet je een aanvullende verzekering nemen. Nergens heb ik het over een verplichte aanvullende verzekering.
Aanvullende verzekering voor de tandarts moest inderdaad al lang, als je daar voor verzekerd wil zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zegt dat een aanvullende verzekering allang moest. Dit klonk als een verplichting. Leer Nederlands.
Natuurlijk, maar zo leek het er niet te staan. Het klonk alsof het überhaupt verplicht was om een aanvullende verzekering te hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Aanvullende verzekering voor de tandarts moest inderdaad al lang, als je daar voor verzekerd wil zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |