Inderdaad, lijkt me belangrijker dat het gaatje eerst gevuld wordt voordat het uitloopt in wat erger..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Meddo het volgende:
bij zo een behandeling zou ik nou niet direct op de centjes letten
D'r zijn nou eenmaal niet veel centjes om op te lettenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Meddo het volgende:
bij zo een behandeling zou ik nou niet direct op de centjes letten
Dan bel je even naar je verzekeringsmaatschappij of je vraagt aan je vader de papieren van de zorgverzekeringquote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef Maisnon het volgende:
Tsja ik neem aan dat ik dat heb, maar hoe het precies zit weet ik niet, dat stuk heeft m'n vader dus altijd geregeld.
En die is vooral altijd zelf erg overtuigd dat alles in orde iswat dan niet is uiteindelijk
Wordt het dan niet eens tijd dat je een beetje zelfstandig word wat dit soort zaken betreft...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef Maisnon het volgende:
Tsja ik neem aan dat ik dat heb, maar hoe het precies zit weet ik niet, dat stuk heeft m'n vader dus altijd geregeld.
En die is vooral altijd zelf erg overtuigd dat alles in orde iswat dan niet is uiteindelijk
Haha, daar zat ik laatst ook aan te denken jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef VeX- het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.![]()
Neem gewoon een aanvullende verzekering. Wat ik pas rot vind is dat ik nu gewoon zo'n 255 euro erbij had kunnen hebben als ze vorig jaar niet die no-claimregeling hadden afgeschaft.
Ehm..ken dat van vroeger...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig ging toen de premie omlaag en de zorgtoeslag omhoog...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef VeX- het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.![]()
Neem gewoon een aanvullende verzekering. Wat ik pas rot vind is dat ik nu gewoon zo'n 255 euro erbij had kunnen hebben als ze vorig jaar niet die no-claimregeling hadden afgeschaft.
Ja daar ben ik dan ook druk mee bezigquote:Op maandag 16 maart 2009 15:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd dat je een beetje zelfstandig word wat dit soort zaken betreft...
Veel erger ja. Ik had er ook ieder jaar recht op en nu verpestten ze het... in 10 jaar tijd loop ik zo wel 2550 euro mis.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef VeX- het volgende:
......Wat ik pas rot vind is dat ik nu gewoon zo'n 255 euro erbij had kunnen hebben als ze vorig jaar niet die no-claimregeling hadden afgeschaft.
Ja hoor, dat wil ik zien gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Metalfrost het volgende:
Bij je stage het hele verhaal uitleggen en misschien een tegemoetkoming regelen over je tandartsverzekering.
Ik durf dat niet echt, het is ook al geen betaalde stage, anders had ik het daar wel van kunnen betalen...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Metalfrost het volgende:
Bij je stage het hele verhaal uitleggen en misschien een tegemoetkoming regelen over je tandartsverzekering.
Kans is klein, maar je weet het maar nooit. Misschien is ze wel zo'n goede (stage)kracht dat zo'n tegemoetkoming niet zo heel ver weg ligt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wil ik zien gebeuren.
Begin er dan minstens over dat je levensonderhoud een vermogen kost en niet over een aanvullende verzekering.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik durf dat niet echt, het is ook al geen betaalde stage, anders had ik het daar wel van kunnen betalen...
Maar het was al stiekem wel door m'n hoofd geschoten, die gedachteTsja als ik echt zielig ga zitten doen, maar dat krijg ik niet over m'n hart
wil ook niet als een zeur overkomen.
Ik heb hier een rekening gevonden van eind 2005quote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef Tigertje het volgende:
Gaatje vullen is volgens mij niet zo duur. Zo tussen de 35 en 50 euro. Ligt eraan wat voor vulmateriaal de tandarts gebruikt.
1 gaatje?..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hier een rekening gevonden van eind 2005
Vullen: 45.60
Etsen: 28.06
Totaal: ¤73.66
(en dat is zonder verdoving)
22 of 23 maakt inderdaad niet uit, in beide gevallen ben je niet gedekt als je geen aanvullende verzekering hebt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben dus 22 heiedereen denkt 23, maar dat maakt nog niks uit, want 22 is dus die grensleeftijd.
het is maar 5-10 minuten werk hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 15:38 schreef Zith het volgende:
best goedkoop, zat zelf aan enkele honderden te denken
Haha, nee joh.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:38 schreef Zith het volgende:
best goedkoop, zat zelf aan enkele honderden te denken
Net of je je moet schamen voor een gaatjequote:Op maandag 16 maart 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
Het gaatje zit dus in m'n verstandskies trouwens. En dat terwijl ik wel 2 of 3 keer per dag poets.
Verstandskies er gewoon uit laten trekken, kost nog minder. Plus je hebt een kies minder om er nog zorgen over te hoeven maken.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
Het gaatje zit dus in m'n verstandskies trouwens. En dat terwijl ik wel 2 of 3 keer per dag poets.
Het probleem is volgens mij als volgt ontstaan
Verstandskiezen, die sowieso op een plaats in je mond zitten waar je voordat je ze hebt niet helemaal komtmet de tandenborstel, zijn gewoon lastiger te bereiken.
Een van m'n kiezen die voor de verstandskies zit in kwestie, is wat naar buiten geduwd. Niet extreem orthodontistisch onverantwoord. Maar een klein stukje.
Nu zit daar dus achterin om het hoekje een plek op mn verstandskies waar ik moeilijk bijkwam met de tandenborstel. En daar is het bingoik kwam er te laat achter.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Verstandskies er gewoon uit laten trekken, kost nog minder. Plus je hebt een kies minder om er nog zorgen over te hoeven maken.
Daar gaat mijn redenering.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Net of je je moet schamen voor een gaatje
Maar goed; je kan ook die verstandskies laten trekken, maar dan ben je meer kwijt
Volgens mij kost trekken/snijden nogal watquote:
Houdt er dus wel rekening mee dat je dit nu zelf kan gaan betalen als je het laat oplossen.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
Het probleem is volgens mij als volgt ontstaan
Verstandskiezen, die sowieso op een plaats in je mond zitten waar je voordat je ze hebt niet helemaal komtmet de tandenborstel, zijn gewoon lastiger te bereiken.
Een van m'n kiezen die voor de verstandskies zit in kwestie, is wat naar buiten geduwd. Niet extreem orthodontistisch onverantwoord. Maar een klein stukje.
Nu zit daar dus achterin om het hoekje een plek op mn verstandskies waar ik moeilijk bijkwam met de tandenborstel. En daar is het bingoik kwam er te laat achter.
22 zijn en dan nog dit soort zaken door papa laten regelen..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef Maisnon het volgende:
Ehhhh...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
22 zijn en dan nog dit soort zaken door papa laten regelen..
Mwah zoals ik dus al zei, heb ik gewoon al een tijd niet meer met de zorgverzekering te maken gehad dat het van dusdanig belang was dat ik er zelf precies van op de hoogte wasquote:Op maandag 16 maart 2009 15:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
22 zijn en dan nog dit soort zaken door papa laten regelen..
Daar kunnen ze wel bij hoor, wees maar niet bang (of wel..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef Maisnon het volgende:
ja ik ben bang dat de tandarts er sowieso dus niet heel goed bij kanomdat het op zo'n rotplek zit
Anders moet ie echt een the Joker incisie gaan maken haha
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef ITCHY1 het volgende:
Pappa heeft het niet goed geregeld dus laat pappa maar betalen. En volgend jaar aanvullende tandartsverzekering nemen.
Ik ben nooit bang voor de tandarts geweestquote:Op maandag 16 maart 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel bij hoor, wees maar niet bang (of wel..Haha)
Dan neem je een verdovingquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang voor de tandarts geweest
tot nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |