dat boren stelt niks voor; snap ook niet dat mensen verdoofd willen wordenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang voor de tandarts geweest
tot nu
Ja, als je gewoon goed poetst enzo en het overkomt je, dan is het echt lullig.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef mierenfokker het volgende:
Goh dat is nog amateuristisch dat bedrag. Ik was laatst bij de tandarts en die constateerde tanderosie. Nu gaan ze een "plan de campagne" maken om de erosie tegen te gaan en het glazuur opnieuw op te bouwen. 31 maart gaan we dat bespreken. Geschatte kosten 3000 tot 5000 euro. Kijk dat zijn pas bedragen, en de nieuwe cashcow is geboren bij tandartsen. Daar gaan mijn spaarcentje's
KASJINGGGGGGGGGAAAAA
Dan zou ik voor komend jaar toch maar gaan zorgen dat je zelf gaat zorgen dat je voor je tandarts verzekerd bent.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, als je gewoon goed poetst enzo en het overkomt je, dan is het echt lullig.
Van die lichamelijke dingen die voorop gaan, maar waar je wel zo veel leuks voor moet in leveren.
Als het bij mij anywhere near de 3000 zit krijg ik een hartaanval en weet ik niet wat ik aanmoet
Jarenlang alles gedaan op tandartsgebied. Fluoride, extra behandelingen, kiezen die te diep waren laten sealenen en ik poets mijn tanden 3 keer per dag.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor komend jaar toch maar gaan zorgen dat je zelf gaat zorgen dat je voor je tandarts verzekerd bent.
Jij bent echt de grootste kutuser die hier rondloopt hé?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef Emimich het volgende:
Ach TS, ik zou me er niet zoveel zorgen over maken. Waarom zou je ook regelmatig naar de tandarts gaan, wat maakt je gebit je nou uit?
Jep, maar daar waren we al uit héquote:Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor komend jaar toch maar gaan zorgen dat je zelf gaat zorgen dat je voor je tandarts verzekerd bent.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan bel je even naar je verzekeringsmaatschappij of je vraagt aan je vader de papieren van de zorgverzekering
Laat je nog wel even weten wat het je uiteindelijk gekost heeft om te laten fixen?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jep, maar daar waren we al uit hé
Iedereen is tot nu toe wel erg hulpvaardig geweestdat is wel tof. Kan dus wel in KLB.
Heb je wel zorgtoeslag?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mwah zoals ik dus al zei, heb ik gewoon al een tijd niet meer met de zorgverzekering te maken gehad dat het van dusdanig belang was dat ik er zelf precies van op de hoogte was
Nu dus wel
Ik zie m'n vader dadelijk nog, dus dan ga ik het em eens even vragenquote:
Hihihi....quote:Op maandag 16 maart 2009 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie m'n vader dadelijk nog, dus dan ga ik het em eens even vragenen anders zelf ff de papieren induiken om het uit te zoeken.
In ieder geval geen doos van 22 die nog niet eens weet hoe ze verzekerd is!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Jij bent echt de grootste kutuser die hier rondloopt hé?
In blijde verwachting van je volgende ban,
groetjes veldmuis
Die avatar...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
Heb een maand geleden ook 3 gaatjes laten vullen. Nog steeds geen rekening van gezien trouwens
Haha, dat heb ik bij een controle gehadquote:Op maandag 16 maart 2009 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
Heb een maand geleden ook 3 gaatjes laten vullen. Nog steeds geen rekening van gezien trouwens
Dat zou ik even doen en dan weet je het meteenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie m'n vader dadelijk nog, dus dan ga ik het em eens even vragenen anders zelf ff de papieren induiken om het uit te zoeken.
Zou ik ook zijn, ik kende iemand en die ging ook voor een gaatje in de verstandskies naar de tandarts, die kerel heeft nu maar één been, een halve oog en eet door een rietje. Succes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Maisnon het volgende:
Morgenochtend dus. Ik ben nu al zenuwachtig
gelukkig is z'n gebit in ordequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, ik kende iemand en die ging ook voor een gaatje in de verstandskies naar de tandarts, die kerel heeft nu maar één been, een halve oog en eet door een rietje. Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |