Was mijn laatste post in de andere SC.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef flowerbox het volgende:
Zo, eens even heerlijk in het huis bezig geweest:
Toiletten allemaal superschoon enfris. Was in de machine, vaatwasser draait.
Zo nog even stofzuigen en dweilen.
Scheelt wel zo zonder hummeltje; kun je veel meer doen.
Maarre hier niet zo mooi weer dat de was buiten kan hangen hoor. Beetje grijs en bewolkt hiero..
daarom heeft mijn oom een zitgedeelte bijgemaakt. en in de woonwagen zelf komen ze nooit alleen om schoon te maken en in de slaapkamers om te slapen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft een huis vol richeltjes, tafeltjes en bankjes en alles staat vol. Ik durf daar zel al bijna niet te lopen
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef mijsje het volgende:
vind je dat nou niet bijzonder? De buurman is bezig in de tuin, zonder met ons overlegd te hebben haalt hij er een struik uit tussen ons in, staat daarbij op ons pad... de struik, daarvan zei ik woensdag tegen m'n lief dat ik hem niks vond, maar goed, hij had toch wel even kunnen vragen, stel dat ik hem wel heel mooi vond?... (de buurman had het ook niet kunnen horen dat ik dat zei, want de buren waren toen op vakantie...) ik ben blij dat de struik weggaat nu, maar ik baal dat hij het niet eens gewoon even kan overleggen...
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
mijsje, ik zou direct naar buiten lopen en het vragen of mijn mond houden
We moeten nog verhuizen. We hebben nu een berging waar drie dozen en twee fietsen inpassen, dus een badje en een kinderwagen past eigenlijk al niet eens. Als we de ruimte hadden was het geen probleem.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kim heb je niet de mogelijkheid om de spullen gewoon een poosje op te slaan? Zolder of berging? Tot je weet wat je graag wilt.
dat weet ik, ik ben zelf een zigeunerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Popples, woonwagenbewoners en zigeuners zijn ook meer buiten mensen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
dat weet ik, ik ben zelf een zigeuner
Jawel, ik kan nl gedachten lezenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef Popples het volgende:
[..]
dat deed mijn oma, ik niet.
wist je niet he?
En ik een woonwagenbewonerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
dat weet ik, ik ben zelf een zigeuner
We hebben inmiddels een enorm krat kleren die "we" nog willen bewaren en als het aan mij ligt gaat dat hele krat op een jurkje en een broekje na de deur uit. Mijn moeder heeft echt álles bewaard van toen ik klein was en als ik zie wat er nu weer bovenkomt, zijn er echt maar een handvol dingetjes waar ik met plezier aan terugdenk. De rest zorgt ervoor dat de tranen in mijn broek springen, zelfs de retro kleren die ze nog heeft zijn echt te verschrikkelijk uncool voor woorden.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Spul dat in de weg staat en waar we verder niet al teveel waarde aan hechten gaat hier zonder pardon gewoon weg.
Die hebben natuurlijk ineens weer plek, nadat ze van al die zooi af zijn die al 30 jaar op de zolder staatquote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, en de wagen tzt bij je ouders parkeren? Dat mag vast wel
Whehquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand
Dat was hier ook een feestje, toen die weg was. Wat een ZEE van ruimte. Verder gaat hier van alles continue de deur uit, maar goed, wij hebben al besloten het bij 1 te laten, dan is het wel wat makkelijker opruimen natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
De kinderwagen ging bij ons als eersteRotding stond ons echt voortdurend in de weg!
Je zou ook gewoon een boodschappenkar kunnen gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
na gister weer eens enorm gesleept te hebben, net een nieuwe tas gekocht
Leuk!!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
na gister weer eens enorm gesleept te hebben, net een nieuwe tas gekocht
waarom niet meteen een aanhanger meenemenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een boodschappenkar kunnen gebruiken natuurlijk.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom niet meteen een aanhanger meenemen
Tja, normale mensen kunnen het af met een boodschappenkarretje vol met etenswaar. Ik weet natuurlijk niet wat jij wekelijks naar binnen drukt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom niet meteen een aanhanger meenemen
vervang de achterdeur voor de voordeur en de herkenning is daar. Jen willen afgeven op het kdv, blijkt 1 schoen te missen. Overal zoeken, ligt ie bij de voordeur.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:36 schreef E.T. het volgende:
Kom je op het schoolplein tot de ontdekking dat Nienke een schoen mist
Terugweg dus steeds de goot en de weg in de gaten houden of daar soms een schoen ligt..
Blijkt ie hier vlak naast de achterdeur te liggen
Gelukkig dat ie niet weg is..Ik wíst dat er een reden was waarom Tijn alleen veterschoenen heeft... Superblond dat ik er met Nienke toch weer in dat klittenband getrapt ben
Ik ook maar later bedacht ik me dat het vast weer over verkapte spam zou gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef E.T. het volgende:
ik dacht werkelijk dat het over een boodschappentas ofzo ging..![]()
en bedanktquote:Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook maar later bedacht ik me dat het vast weer over verkapte spam zou gaan
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:51 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn andere oma had een tegel aan de wand over de leeftijden die je als kind hebt en hoe je dan tegen je moeder aan kijkt. En dat met het ouder worden je daarin veranderd.
quote:
En die kan je serieus op Marktplaats kopen?!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die![]()
Mijn Oma heeft em ook op de toilet
En deze zijn anders, die kende ik ook niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ghe mijn hele familie van vaders kant ook, die bezetten zwolle, apeldoorn en lelystad.. heb er zelf niet zoveel mee.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat een euro goedkoop is, wel dat het nog veel duurder kan. Aan het begin van de zomer heb je hier regelmatig meerdere bakjes voor een euro, dan moet je lekker veel inslaan!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef Ticootje het volgende:
echtwel! ik heb ze wel eens voor een euro of 3 gezien.
Jammer dat ze niet goed blijven tot maartquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat een euro goedkoop is, wel dat het nog veel duurder kan. Aan het begin van de zomer heb je hier regelmatig meerdere bakjes voor een euro, dan moet je lekker veel inslaan!
Maar ik wil ze nu!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat een euro goedkoop is, wel dat het nog veel duurder kan. Aan het begin van de zomer heb je hier regelmatig meerdere bakjes voor een euro, dan moet je lekker veel inslaan!
Hier ook niet hoor! Da's wel heel goedkoop. Ik vind 1 euro voor 1 bakje al heel goedkoop!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar ik wil ze nu!
Naja, ik wacht wel een paar maanden dan als het echt moet![]()
En voor een euro meerdere bakjes? Heb ik hier echt nog nooit gezien.
Ja, dat is echt goedkoop. Zelfs in de zomer zijn ze vaak niet veel goedkoper.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:53 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor! Da's wel heel goedkoop. Ik vind 1 euro voor 1 bakje al heel goedkoop!
Tegenover de Intratuin zat altijd een aardbeienkwekerij, daar kon je ze ook goedkoop halen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar ik wil ze nu!
Naja, ik wacht wel een paar maanden dan als het echt moet![]()
En voor een euro meerdere bakjes? Heb ik hier echt nog nooit gezien.
Die heb ik ook, da's een hele fijne fototasquote:
Ja! en zomaar plantjes gekregen van mijn indische tuinbuurman.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:01 schreef Reinhilde het volgende:
Oh en Buuf, aardbeien uit eigen tuin, hmmmmmmm
die van mij is ook neit zo'n zuurkoolfan.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef huuphuup het volgende:
Ahw zielepietje Elin![]()
Rocka dat ziet er goed uit zeg!! Ik ben gek op zuurkool maar mijn meneer vindt het niet te vretendus eigenlijk eet ik het nooit meer.
Haaai Reinhildeja hoor alles prima hier, bij jullie?
en daaronder zit laag voor laag: kruidenzuurkool, creme fraiche, aardappelpurree met een bloterkontje en biesleuk, geruld gehakt gebakken in zoete ketjap met knapperige uitjes & rozemarijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:25 schreef Dakota het volgende:
ik zie kaas
dat vind ik zo zielig altijdquote:Op maandag 16 maart 2009 18:19 schreef Dakota het volgende:
bweuh arme Elin heeft wel veel last van r prikjes.ze snikt zelfs na.. nu ligt ze ff te tukken
vertel je recept eensquote:Op maandag 16 maart 2009 18:26 schreef freecell het volgende:
Arme Elin
HIer hadden we geniale lasagneLang leve lekkere, zelfgemaakte saus
ik heb r temp. nog niet opgenomen.. ze heeft ze om 3 uur gehad, daarna sliep ze en om kwart voor 6 uur begon ze ontzettend te huilen en heb ik haar daarna in slaap zitten sussen dus nu is ze echt K.O maar ik hoor af en toe nog een snikje (in haar slaap) uit de wagenbak komen..heel sneu.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dat vind ik zo zielig altijd
Heeft ze ook verhoging? Misschien helpt het een beetje om de plekjes van de prikjes zachtjes te masseren
ziet er leuk uitquote:Op maandag 16 maart 2009 18:31 schreef Reinhilde het volgende:
Nog wat foto's van zaterdag, zoals beloofd aan Maneek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi huup is echt zo zwanger als het maar kan op die foto vooral met volgepropte mond
Jup, ik had een recept uit 'de zilveren lepel' gevolgd. dacht dat ik dan wel goed zou zitten. Eerst het bittere stuk uit de onderkant gesneden toen gekookt en toen in hamrolletjes gerold en kaas eroverheen. Het zag er prima uit en het rook ook lekker, maar ik denk dat ik gewoon niet zo van de smaak van witlof hou. De ham en kaas waren wel lekkerquote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Witlof vond ik vroeger echt verschrikklijk. Mijn moeder maakte vaak salade ervan met appel en ei. Brrrr....
Maar ik ben nu echt verslaafd aan witlof met ham en kaas uit de oven.
Sowieso schijnt de smaak van witlof verandert te zijn over de jaren, het wordt nu standaard al minder bitter gekweekt.
(Huup, had je het wel eerst van te voren gekookt?![]()
)
Zometeen lekker zwemmen!
hoe doen ze dat dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Witlof vond ik vroeger echt verschrikklijk. Mijn moeder maakte vaak salade ervan met appel en ei. Brrrr....
Maar ik ben nu echt verslaafd aan witlof met ham en kaas uit de oven.
Sowieso schijnt de smaak van witlof verandert te zijn over de jaren, het wordt nu standaard al minder bitter gekweekt.
(Huup, had je het wel eerst van te voren gekookt?![]()
)
Zometeen lekker zwemmen!
heb je de witlof wel goed schoongemaakt? ik weet dat mijn schoonmoeder mijn man verpest heeft omdat ze niet eens witlof groenten kan schoonmaken en fijn snijdenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef huuphuup het volgende:
god wat sta ik er uitermate charmant op![]()
gelukkig hou ik wel van zulke foto's, de lol straalt er in ieder geval vanaf!
![]()
Rocka dat recept (soort van) klinkt goed! Ik ga je bookmarken
Ik heb laatst nog eens witlof gemaakt, vroeger vond ik dat enorm smerig maar ik dacht van ach je smaak verandert en dan maak ik het met ham en kaas uit de oven want daar hoor ik iedereen altijd over. Maar ik vond het nog steeds vies dus dan houdt het op.
Geen idee. Maar als ze nieuwe soorten appels kunnen maken en lama's met schapen (of weetikwathet was) kunnen mengen dan kan dit vast ook wel!quote:
Ui, knoflook, tomaat, peper, zout, veel groente (courgette, paprika, vanalles) rode wijn en veel kruiden. Zoiets.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:39 schreef Popples het volgende:
[..]
vertel je recept eens![]()
ik mis iets in mijn pastasaus hij is wel lekker maar ik mis iets![]()
zit er allemaal in behalve de wijn omdat er een 2 jarig meisje ook moet eten.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ui, knoflook, tomaat, peper, zout, veel groente (courgette, paprika, vanalles) rode wijn en veel kruiden. Zoiets.
Varieert nogal.
Pfrrt, je at het wél op.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Oi! Dat was 1 klein stukje omdat die van het broodje afviel![]()
Jij staat er tenminste leuk op!
het was best te eten hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Pfrrt, je at het wél op.![]()
En ik ben het niet met je eens, maar toch bedankt
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even iets anders.. Wie van jullie heeft vanmiddag Kassa gekeken?
Ze deden een zwangerschaptestentest, en guess what..
Er zat een man in dat testpanel en die testte positief met een Romed Midstream...![]()
Die dingen zijn echt van de wap
c1000 hier bij de balie welquote:Op maandag 16 maart 2009 20:11 schreef huuphuup het volgende:
sorry even tussendoor. Heeft iemand enig idee of een middelgrote albert heijn of c1000 rennies verkoopt? Ik verga hier
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 20:11 schreef Reinhilde het volgende:
ik vond het zeker voor herhaling vatbaar!
Smileyoverzicht staat aan. Maar de smilies zijn niet klikbaar zeg maar. Maar ik ga wel ff loeren in Feedback.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:11 schreef Lois het volgende:
Flowerbox, opties, quick reply en dan heb je smileyoverzicht wat je aan en uit kunt zetten. Is dat het? Anders even in Feedback kijken/vragen?
ik wil wel mee! lijkt me leuk! of heb je al iemand? alleen wanneer was 't ook weer?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Saffier het volgende:
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....
Ik (en mijn moeder) ga donderdag de 26equote:Op maandag 16 maart 2009 20:46 schreef bixister het volgende:
ik ben nog aan 't bijlezen, en zag dit:
[..]
ik wil wel mee! lijkt me leuk! of heb je al iemand? alleen wanneer was 't ook weer?
Ik heb overwogen om Seb als tweede naam Rennie te gevenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Zo ze werken als een trein zeg die rennies![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om Seb als tweede naam Rennie te geven
Morgen als ze helemaal af-af zijn okéquote:
Ooooh! Dat hoor ik dus! Hij roept ook Reinhilde.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, de chocoladetaart staat me te roepen uit de koelkast.
Oh! het kleed hebikalquote:Op maandag 16 maart 2009 21:22 schreef Saffier het volgende:
Bix ik heb nog geen date voor Brigitte! Zullen we pm-en of het gaat lukken allemaal?
Huup beterschap met de maag!
High-Tea was écht heel gezellig, er waren zelfs bijpassende theekopjes bij het tafelkleed![]()
Ik heb knallende koppijn, ik heb in totaal 4 uur zitten wachten in het zh voor 2 gesprekjes van in totáál nog geen kwartier![]()
Ja!!! en hij is goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ooooh! Dat hoor ik dus! Hij roept ook Reinhilde.![]()
Ik zit het ook niet echt te volgen moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
Ik wil er ook wel een stukkie voor rijden hoor!
Oceans 12 vond ik minder leuk, Oceans 13 daarentegen was wel weer leuk.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!!! en hij is goed!Met slagroom chocoladetopping.
*zucht*
Psies, een stukje reizen is best te doen hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het wás ook gezellig! Maar ik wil voor een herhaling ook best een uurtje of anderhalf rijden hoor!
je mag de dvd's wel een keer lenen hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit het ook niet echt te volgen moet ik zeggen.
Leuk!! MCW, jeugdsentimentquote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Dat wil ik wel echt heel graag, dat laatste! Lijkt me heerlijk voor in mijn verlof. Die serie is zo mooi!
Als jij behoefte hebt aan alle seizoen van Medisch Centrum West moet je het maar zeggen hoor!Doen we een tijdelijke ruil.
Net onder Utrecht. Maar met goede aansluitingen + OV kaart + lift van BE vanaf Gouda nog bedankt hè!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Reinhilde het volgende:
innepin, waar moest jij eigenlijk vandaan komen?
dan eet jij toch alleen maar sla en komkommerquote:Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik wil echt nog een keer
Maar ik ben op dieet nuEn er gaat echt geen hap te veel meer naar binnen anders wil ik geen fotograaf op m`n huwelijk
wat klopt hier niet?quote:Leenbakker folder:
TOP10DAAGSE
alléén 19, 20 en 21 maart!
ze kunnen niet tellen bij de Leenquote:
ik moet ook flink aan de lijn..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef Reinhilde het volgende:
Ik moet ook echt echt echt op dieet. Een echt dieet.
Ik zag gister op de hyves van een kennisje die altijd hetzelfde postuur had als ik, dat ze enorm afgevallen is.
Mijn gedachten: 'dat wil ik ook!' en 'als zij het kan, kan ik het ook'.
En dan toch weer chocomel met slagroom drinken
Raad eens wie er vanochtend door het bos liep te draven, met Evi in d'r oren.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef Reinhilde het volgende:
Ik moet ook echt echt echt op dieet. Een echt dieet.
Ik zag gister op de hyves van een kennisje die altijd hetzelfde postuur had als ik, dat ze enorm afgevallen is.
Mijn gedachten: 'dat wil ik ook!' en 'als zij het kan, kan ik het ook'.
En dan toch weer chocomel met slagroom drinken
je mag het ook bij mij langsbrengen hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb echt de hele dag mn best gedaan, gezonde lunch (donkerbruine ciabatta met sla en gerookte zalm) en een puur vruchtenshake (aardbeien en frambozen) en gezond avondeten (sla, aardappels en gegrilde kipfilet) en dan toch weer slagroom gaan kloppen en dikke klodders op die warme choco.![]()
En ik weet nu al dat ik morgen de rest van de slagroom in mn koffie gooi
water en crackersmeet!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Dakota, zo zielig![]()
Maar maneki, je kunt de sla ook zónder slagroom eten hoor! Is wel minder lekker maarja hè![]()
Oeh we kunnen toch ook een healthy high tea doen? Thee heeft geen calorieën (als je de suiker achterwege laat.) En eh, iets met veel soorten fruit ofzo en dan rond lunchtijd in plaats van zo laat op de middag
Of alleen thee voor de echte die-hards
mariakaakje is ook goed hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 22:12 schreef huuphuup het volgende:ik drink eigenlijk nooit thee in mn suiker suiker in mn thee. Maar ik zet ook nooit extreem sterke thee dat scheelt.
Maar vort dan maar, krijg jij dr een koekje bijwel zo'n mariakaakje dan hè want de rest is ook op rantsoen
oeh ja dan lust ik nog wel zo'n lekkere van jou met die nep-zalmquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zoiets zat ik ook al te denken. Veel thee en daarbij sandwiches kan best, mits belegd met veel rauwkost
ik ben verslaafd aan de thee van lipton, vooral de earl grey, bosvruchten en citrusvruchtenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
mariakaakje is ook goed hoor
En ik zet ook geen sterke thee, mijn thee is altijd slootwaterkleur, maar toch moet er suiker in..
ooke, dus als mijn thee op is moet ik Lipton halenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben verslaafd aan de thee van lipton, vooral de earl grey, bosvruchten en citrusvruchtengoedkoop genoeg om er echt liters van weg te drinken maar de thee van lipton smaakt echt veeeel beter dan pickwick of huismerk thee, vooral de bosvruchten
mja een vriend van me was altijd heel erg veeleisend qua thee, hij wilde per se lipton anders dronk ie het niet. En ik dacht altijd dat ie zich aanstelde, maar die lipton smaakt echt beter. Lipton smáákt echt naar vruchtjes, bij pickwick ruik je ze vooral.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ooke, dus als mijn thee op is moet ik Lipton halen
Ik vind de winterthee en herfststorm van Pickwick zoooo lekker
aha.. ik zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja een vriend van me was altijd heel erg veeleisend qua thee, hij wilde per se lipton anders dronk ie het niet. En ik dacht altijd dat ie zich aanstelde, maar die lipton smaakt echt beter. Lipton smáákt echt naar vruchtjes, bij pickwick ruik je ze vooral.
Ja ik heb volgens mij je halve collectie opgebruikt op de meetquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef Reinhilde het volgende:
ik haal mijn thee in Engeland![]()
Of laat het voor me halen door vrienden/familie.
Decadent, maar zooooooo veel lekkerder.
klinkt alsof je juist heel erg goed bezig bent!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef Igraine het volgende:
Thee dieet? Hmm, laat maar...
Ik ben al wel 6 kilo afgevallen. Ok, het heeft ook 6 weken geduurd en ik moet er nog minimaal 20 maar toch.....
En ik heb ook best vaak gesmokkeld in die 6 weken. Bij verjaardagen taart gegeten en af en toe toegegeven aan de onbedwingbare neiging enorm veel chocola in één keer naar binnen te werken.
Jaaaaaaaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb thuis in principe de losse thee van Levelt, is toch lekkerder dan uit een pakje en zakje.
Dankje, het was heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef Reinhilde het volgende:
Innepin, geeft niet hoor! Daar is het voor!
Mwoah, dat hoop ik. Maar gezien ik al 2x in mijn leven zo'n 30 kilo ben afgevallen (en dus ook weer aangekomen) geloof ik nooit dat ik er écht ooit vanaf kom. Ik heb nu eenmaal een slecht metabolisme.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klinkt alsof je juist heel erg goed bezig bent!![]()
slowly but steadily dan blijft het er ook af![]()
en genieten moet kunnen zo af en toe toch?
Ik wist jouw echte naam ook pas weer een kwartier nadat je je had voorgesteldquote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
doos
dan had je het toch ook aan mij kunnen vragen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankje, het was heerlijk
Ik was trouwens vergeten dat jij ook zou komen, en ik heb echt een half uur zitten piekeren over wie jij nou wasen dan natuurlijk te koppig zijn om het te vragen...
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wist jouw echte naam ook pas weer een kwartier nadat je je had voorgesteldEn die wíst ik al van tevoren! Kun je nagaan.
Als ik groepen mensen ontmoet ben ik met zoveel dingen bezig in m'n hoofd dat de namen bij het voorstellen totaal niet doordringen. Ook niet bij, bijvoorbeeld, sollicitatiegesprekken, of de Eerste-Dag-op-Werk voorstelrondjes.![]()
Ja die heb ik ook, met honingquote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
geeft toch niets
![]()
Oeh Rocka die viskorrels thee had ik ook altijd! Maar dan voor goede nachtrust geloof ik, weet niet meer hoe die heette, avondthee ofzo? Het lijkt ook gewoon echt op visvoer
Ik dacht bij Huup ook 'oh ja dat was het' om het vervolgens meteen weer te vergeten. Ik kan er nu dus ook weer niet opkomen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wist jouw echte naam ook pas weer een kwartier nadat je je had voorgesteldEn die wíst ik al van tevoren! Kun je nagaan.
Als ik groepen mensen ontmoet ben ik met zoveel dingen bezig in m'n hoofd dat de namen bij het voorstellen totaal niet doordringen. Ook niet bij, bijvoorbeeld, sollicitatiegesprekken, of de Eerste-Dag-op-Werk voorstelrondjes.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht bij Huup ook 'oh ja dat was het' om het vervolgens meteen weer te vergeten. Ik kan er nu dus ook weer niet opkomen.
Of althans... ik twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga ook naar mn bedje, morgen om 9 uur naar de VK![]()
Ik dacht dat je het expres deed. Vond het ook jammer dat je de laatste niet iets van snaasappel had gemaaktquote:
Ja leuk, is goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:51 schreef Reinhilde het volgende:
huupskepuupske, begin april ergens gingen we babykleertjes shoppen he!
ik ben wel voor rond 5 april, dan krijg ik de eerste keer kinderbijslag!
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het expres deed. Vond het ook jammer dat je de laatste niet iets van snaasappel had gemaakt.
oeh ja, die heb ik ook lang als favoriet gehad. maar op een gegeven moment raakte ik er toch op uitgekeken. nu weer heel wisselend. soms wekenlang alleen maar kruidentheetjes (met zoethout), dan weer es een tijdje 'fire' van pickwick, of munt thee. maar rooibos vind ik ook altijd lekker (die van lipton althans). en groene thee. en citroen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind zakjes thee niet zo lekker. Behalve deze dan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door bixister op 17-03-2009 10:19:09 ]
Dat heb ik dan allemaal gemistquote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef Reinhilde het volgende:
jaaaaaaa!
![]()
ik moest trouwens allemaal rare vragen beantwoorden omdat ik in het buitenland geboren ben en in de afgelopen 3 jaar ook in het buitenland gewoond heb.
Die van jou wist ik pas vlak voordat ik bij je in de auto staptequote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht bij Huup ook 'oh ja dat was het' om het vervolgens meteen weer te vergeten. Ik kan er nu dus ook weer niet opkomen.
Of althans... ik twijfel.
ze bedoelt bij de VK denk ik, toch? SVB dus, ook goedquote:
ja tuurlijk, no worries!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Die van jou wist ik pas vlak voordat ik bij je in de auto stapteWhehe.
Reinhilde! Je huilt toch van het lachen, hè, niet omdat je gekwetst bent dat ik niet wist wie je was?Het was niets persoonlijks hoor! Memmel herkende ik ook alleen maar door Anna
Aaaaaaah! Ok!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze bedoelt bij de VK denk ik, toch? SVB dus, ook goed
Ik wist niet dat je in het buitenland geboren bent in elk geval(en dan nog zou k er ook geen rare vragen over stellen
)
zou ik ook zijn als ik het kreegquote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Ok!![]()
Ik was met mn hoofd nog bij de kinderbijslag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 16-03-2009 23:13:19 ]
Logisch, je krijgt Bix er bij als schoonzusquote:Op maandag 16 maart 2009 23:04 schreef Igraine het volgende:
Ha, de broers van Bix hebben gelijk sjans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |