als dat lukt ga ik proberen ook te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
Er word waarschijnlijk een actie opgezet om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen naar Feyenoord uit.
Enkele supporters proberen te regelen met Twente te regelen dat er reclame gemaakt word voor deze wedstrijd. Zodat we het uitvak in Rotterdam vol krijgen. Twente heeft maandag met Feyenoord een gesprek om er voor te zorgen dat het een Treincombi word. ( meeste mensen vinden dit het aantrekkelijkst op het forum)
lijkt me een keer mooi. Een vol uitvak in de Kuip.
Ik ga mee tenminste![]()
Treincombie zou wel mooi zijn, als het met de studie goed uit komt ben ik erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
Er word waarschijnlijk een actie opgezet om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen naar Feyenoord uit.
Enkele supporters proberen te regelen met Twente te regelen dat er reclame gemaakt word voor deze wedstrijd. Zodat we het uitvak in Rotterdam vol krijgen. Twente heeft maandag met Feyenoord een gesprek om er voor te zorgen dat het een Treincombi word. ( meeste mensen vinden dit het aantrekkelijkst op het forum)
lijkt me een keer mooi. Een vol uitvak in de Kuip.
Ik ga mee tenminste![]()
Ik heb geen vrij gekregen voor 3 april.. fucking homo'squote:
Theo is geblesseerdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Rots het volgende:
Beter gaat Theo Janssen spelen bij jullie, vind ik altijd beter dan Tiote. Maargoed, een sterkere tegenstander als Groningen zal wel weer betekenen defensiever spel voor McClaren.
Winnen van Groningen en jullie doen goede zaken voor de tweede plaats, want Ajax gaat geen 3 punten halen in Breda.
Nee vond ik ook niet, die keeper van groningen was wel goed trouwens!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo slecht was het voetbal vandaag toch niet?
Echt geweldig ja zoals Brama dit seizoen staat te spelenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee vond ik ook niet, die keeper van groningen was wel goed trouwens!
Wout had de man of the match moeten zijn! wat was die kerel bezig vandaag!
iemand die dat weet? hoe wordt man van de wedstrijd gekozen en/of door wie?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:58 schreef Dos37 het volgende:
Wout Brama was trouwens man van de wedstrijd weet niet wie dat verzint maar het was lachwekkend dat Elia werd verkozen tot man van de wedstrijd.
Idd..zelfs als doelman doet ie ut goedquote:Op zondag 22 maart 2009 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Iedereen heeft het over Arnautovic of Elia als revelatie van het seizoen, maar vlak Brama ook niet uit inderdaad! Wat heeft hij zich ontwikkeld zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |