Bannen, vierendelen of tien minuten onder water houden. Allemaal acceptabel.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen, mij bannen hmmm??!?!
De username "paultjuhhh" is nog vrij. Aanpassing is zo gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Bannen, vierendelen of tien minuten onder water houden. Allemaal acceptabel.
http://fotoboek.fok.nl/user/paultjuhhhquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef NJ het volgende:
[..]
De username "paultjuhhh" is nog vrij. Aanpassing is zo gemaakt.
Dat fixxen we wel even.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/paultjuhhh
Gewoon gezellig meedoen, en niet gaan lopen baggeren onder een kloon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:33 schreef Fulcrum het volgende:
Zo zo, iemand is overijverig bezig met het verwijderen van mijn posts. Zelfs een post als " mornin' " is weg. In een goedemorgentopic nog wel..
Aye aye, will do, captain. Ik wil nog wel even vermelden dat dit de eerste keer is dat ik een goedemorgentopic zie opgeschoond worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meedoen, en niet gaan lopen baggeren onder een kloon.
No problemo. Ik heb de backups gevonden die op fok staan. En topic heeft een sealtje.quote:
goed bezig Jogyquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
No problemo. Ik heb de backups gevonden die op fok staan. En topic heeft een sealtje.
Ok. Bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
No problemo. Ik heb de backups gevonden die op fok staan. En topic heeft een sealtje.
daar sta ik niet tussen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:32 schreef Olep het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Ok.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Slowchatten kan hier verder: ONZ SC #39 Waarin Paul een fokshirt wint!![]()
Hier alleen FB aub.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Ok.
Zet SuperwormJim in de OP van ONZ-FB, a.u.b.
Dat rijmt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier alleen FB aub.
Mogguhquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier alleen FB aub.
Poets je lenzen eens op!quote:
ik denk dat ik het grapje niet snap want het is onmogelijk dat jij een foutje maakt natuurlijkquote:
hihi het was dus geen grapjequote:
Je Twittertquote:
Mooie wormpjes nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:35 schreef jogy het volgende:
Ja hoor. wormpjes schijten ook.
opgeslot.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
Goeiesmorgens deze maandagmorgen de 23ste maart 2009
Goedemorgen.
Interim, interim, Shao. Maar ja dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
HEUY JOGIE, BEN JE OOK WEER ONZINMODDD????![]()
![]()
Moet ik het toch weer in mijn active topics zetten. Komen Inso en stealthmod Knut nu ook weer terug?quote:
Die kans schat ik zo in tussen de 0 en 0.1% maar je weet nooit!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Moet ik het toch weer in mijn active topics zetten. Komen Inso en stealthmod Knut nu ook weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |