Het eerste horloge is inderdaad duidelijk anders dan de andere twee, maar ik vind het toch geen klassiek horloge. Het is nog steeds modern design.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:25 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Omdat de mensen hier van klassieke horloges houden i.p.v. sportieve horloges.
Die doet me wel erg denken aan een EBEL 1911.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Vind je dit niks? Kost rond de 300 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik die het mooist vind. Duh.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en waaromwant persoonlijk zou ik voor de citizen gaan maar die is 1,5x zo duur dan dat ik begroot had
quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef crazy_ivan het volgende:
Zal ik hier ook dan ook maar eens met mijn nieuwe horloge pimpen, ik heb namelijk een paar weken de volgende Seiko gekocht:
[ afbeelding ]
waar kan je die bovenste kopen. die is erg mooiquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Vind je dit niks? Kost rond de 300 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het nog steeds de huidige collectie. Kan je denk ik bij elke certina retailer kopen/bestellen. Zie overigens dat het een adviesprijs heeft van 335 euro.quote:Op zondag 26 april 2009 19:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar kan je die bovenste kopen. die is erg mooi
Google voor die eerste dan even op: Certina DS Podium Chrono Cquote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja maar ben vaker naar certina op zoek geweest en kan het omgeving den haag echt nergens vinden
Anders kijk je toch even op de site http://www.certina.com/Contact---Support/Search-Retailer.aspxquote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja maar ben vaker naar certina op zoek geweest en kan het omgeving den haag echt nergens vinden
Ik heb met één horloge al tijden gezeur met een push-pin; ik hoef mijn pols maar te buigen of dat pinnetje schiet eruit en het bandje schiet los. Ik heb al meerdere pins geprobeerd, die zo te zien gewoon goed passen. Is dit een bekend probleem waar iets aan te doen is? De 'busjes' in de lugs waar de pinnetjes ingaan zien er op het blote oog onbeschadigd uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
pushpin vervangen zou in mijn ogen maximaal een knaak mogen kosten. Kan zijn dat hij met ene vast pin zit, maar dan moet je toch met een euro of 5 ook wel klaar zijn.
Zitten de pinnetjes dan goed vast? Zal proberen die dingen erin te zetten zonder de schakels, en eens zien of het goed past. Ik weet niet of ze universeel zijn (ben geen horloge expert), maar als de kop groter is dan het gat waar ze in gaan, dan lijkt het mij logisch dat ze steeds los schieten.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik heb met één horloge al tijden gezeur met een push-pin; ik hoef mijn pols maar te buigen of dat pinnetje schiet eruit en het bandje schiet los. Ik heb al meerdere pins geprobeerd, die zo te zien gewoon goed passen. Is dit een bekend probleem waar iets aan te doen is? De 'busjes' in de lugs waar de pinnetjes ingaan zien er op het blote oog onbeschadigd uit.
erruh mooi zeg...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Donderdag stond FedEx bij mij aan de deur met mijn nieuwste aanwinst, een Archimede Pilot H. Foto's volgen nog, want ik kan nu het fototoestel niet vinden
EDIT: Fototoestel toch gevonden en ik heb mijn best gedaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit ook nog op m'n Stowa te wachten...helaas had de leverancier verkeerde wijzers geleverd, dus duurt het nu nog tot juli.quote:
Ja, ze zitten er gewoon in, het ziet er goed uit. Totdat er wat kracht op wordt uitgeoefend, dan schiet het pinnetje eruit. Ik vraag me af of er een stevigere soort bestaat..quote:Op maandag 27 april 2009 06:02 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Zitten de pinnetjes dan goed vast?
quote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef Babbatuur het volgende:
Heb vorig jaar een horloge gekocht, een zwarte tauchmeister, oranje wijzers en cijfers. Nu is mijn secondewijzer los gevallen. Ik heb nog garantie, maar heb ontzettende slechte ervaring met deze webshop en betaal liever een bedrag bij de juwelier om hem terug te zetten, kan iemand schatten hoeveel dit kost?
Kast open, stift eruit, uurwerk eruit, wijzer erop, uurwerk in de kast, stift erin, kast dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |