Je doet zelf maar moeite damnit. Gewoon zuigen en dan beslissen wij wel of we aardig willen zijn tegen chagrijnige mensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede deal hoor. Doe aardig tegen mij op die momenten en dan zuig ik je met liefde af!
Weet ik, het was een garpjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoelde een DNA-monster voor de DNA-test om te kijken wie de vader. Maar dit monster is inderdaad beter.![]()
Oke dat is goed. Maar dan wil ik wel een omgangsregeling.
Nee! We gaan voor een deel 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef hoerezooi het volgende:
leuk he dat mannetjes en vrouwtjes zo verschillend zijn. Kan hier alsjeblieft een slotje op. Heb hm al lang genoeg in mn at lijst gezien
We kunnen het topic nog inzetten voor de wetenschap. Er is al bewezen dat vrouwen (die niet aan de pil zijn) die in hetzelfde huis wonen, op een gegeven moment een gelijke cyclus hebben. Als we nou even alle andere vrouwelijke Fok!kers hier kunnen verzamelen, kunnen we kijken of het ook online werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Alices het volgende:
[..]
Nee! We gaan voor een deel 2![]()
Alhoewel... m'n klacht is nu trouwens ongegrond. Heb er geen last meer van
Niet meer. Blijf ff op de hoogte.quote:
Maar er is pas 1 dag voorbijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Niet meer. Blijf ff op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |