Wat had je gehoopt dat ze zou zeggen?quote:Op maandag 16 maart 2009 07:34 schreef CherryLips het volgende:
en dan zeg ik tegen m'n moeder net hoe ik me voel, wel afgezwakt natuurlijk, over het werk en geld en nergens zin in hebben, en dan krijg ik doodleuk als antwoord dat iedereen dat heeft, dat iedereen daar aan moet wennen, het gaat wel over, je moet je er overheen zetten, etc etc.
ja daar kom ik een eind mee.
Wat eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor. Ik ben hier om 7:00, sla de pauze over, dus mag om 15:00 weer naar huis.
Eigenlijk is het geen recht maar een plicht.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat mag prima hier. Of bedoel je dat je geen pauzes mag overslaan?
Ah zoquote:Op maandag 16 maart 2009 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen recht maar een plicht.
De werkgever is verantwoordelijk dat hij er voor zorgt dat jij voldoende rust krijgt.
Je bent eigenlijk ook verplicht om minimaal 1 keer per jaar twee weken achter elkaar vrij te zijn.
Het zijn regels waar bijna niemand op let en waar zeker geen controle op is maar ze zijn er wel.
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat Q. belangrijk werk weigert.
Tenacious D. titel omdat ik het toevallig net luister.
Geweldig liedquote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat Q. belangrijk werk weigert.
Tenacious D. titel omdat ik het toevallig net luister.
Behoorlijk.quote:
* MissMSX trekt dekbedje over ons heen...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Behoorlijk.
* TwistedDarling kruipt tegen MissMSX aan.
Aw...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:02 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX trekt dekbedje over ons heen...
Dat laatste...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Spring je er niet tussen? Of ben je nog niet helemaal beter?
Who cares.quote:
Langzaam weer opknappen terwijl ik tegen jullie warme boezems aangedrukt lig...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Who cares.
* TwistedDarling trekt Air ook onder het dekbed.
En daarna nog een poos net doen alsof je nog steeds ziek bent zodat het langer kan duren zeker.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Langzaam weer opknappen terwijl ik tegen jullie warme boezems aangedrukt lig...
Jij en jouw boezem zijn ook van harte welkom hoor...quote:
Nu word je wel heel persoonlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en jouw boezem zijn ook van harte welkom hoor...
Het zal nu toch wel afgelopen zijn?quote:
Zo kut dat ie het zelf niet kan posten? Sterkte ermee dan maar! Zowel jij als Air zelf natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 18:02 schreef MissMSX het volgende:
Arme Air... het ging weer wat beter, maar nu gaat 't weer kut
Zo te zien hebben ze de hint opgepikt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal nu toch wel afgelopen zijn?
Ik vrees van wel jaquote:Op maandag 16 maart 2009 18:04 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Zo kut dat ie het zelf niet kan posten? Sterkte ermee dan maar! Zowel jij als Air zelf natuurlijk
Zijn ze zo zwaar, de vensterbank zo zwak of beide?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:36 schreef MissMSX het volgende:
Er komt een dag dat een van de katten met vensterbank en al naar beneden flikkert
O germ, te warm onder het dekbedje.quote:
De vensterbank is een plank op de verwarming. Zit verder niet vastquote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn ze zo zwaar, de vensterbank zo zwak of beide?
[..]
Ik zal 't aan'em doorgevenquote:O germ, te warm onder het dekbedje.Beterschap voor Air.
Beterschap, het kan zo lekker rekken een verkoudheid.quote:
Klinkt als afwachten dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef MissMSX het volgende:
De vensterbank is een plank op de verwarming. Zit verder niet vast
Afwachten tot ik me een hardverzakking schrik jaquote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Koop dan ook een pimp abo, pauperquote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
Oh! En stom dat de FullQuickReply niet meer werkt, moet ik weer zelf 14.gif PI's gaan zetten.
Een beetje begrip tonen? Geen kusjekroel ofzo, maar als ik probeer een keer m'n hart te luchten bij m'n ouders, krijg ik weer zo'n antwoord.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat had je gehoopt dat ze zou zeggen?
Het past wel in de lijn van je andere verhalen. Volgende keer gewoon aangeven dat een luisterend oor voldoende is in plaats van een nietszeggend advies...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje begrip tonen? Geen kusjekroel ofzo, maar als ik probeer een keer m'n hart te luchten bij m'n ouders, krijg ik weer zo'n antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |