Wat had je gehoopt dat ze zou zeggen?quote:Op maandag 16 maart 2009 07:34 schreef CherryLips het volgende:
en dan zeg ik tegen m'n moeder net hoe ik me voel, wel afgezwakt natuurlijk, over het werk en geld en nergens zin in hebben, en dan krijg ik doodleuk als antwoord dat iedereen dat heeft, dat iedereen daar aan moet wennen, het gaat wel over, je moet je er overheen zetten, etc etc.
ja daar kom ik een eind mee.
Wat eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor. Ik ben hier om 7:00, sla de pauze over, dus mag om 15:00 weer naar huis.
Eigenlijk is het geen recht maar een plicht.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat mag prima hier. Of bedoel je dat je geen pauzes mag overslaan?
Ah zoquote:Op maandag 16 maart 2009 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen recht maar een plicht.
De werkgever is verantwoordelijk dat hij er voor zorgt dat jij voldoende rust krijgt.
Je bent eigenlijk ook verplicht om minimaal 1 keer per jaar twee weken achter elkaar vrij te zijn.
Het zijn regels waar bijna niemand op let en waar zeker geen controle op is maar ze zijn er wel.
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat Q. belangrijk werk weigert.
Tenacious D. titel omdat ik het toevallig net luister.
Geweldig liedquote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat Q. belangrijk werk weigert.
Tenacious D. titel omdat ik het toevallig net luister.
Behoorlijk.quote:
* MissMSX trekt dekbedje over ons heen...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Behoorlijk.
* TwistedDarling kruipt tegen MissMSX aan.
Aw...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:02 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX trekt dekbedje over ons heen...
Dat laatste...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Spring je er niet tussen? Of ben je nog niet helemaal beter?
Who cares.quote:
Langzaam weer opknappen terwijl ik tegen jullie warme boezems aangedrukt lig...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Who cares.
* TwistedDarling trekt Air ook onder het dekbed.
En daarna nog een poos net doen alsof je nog steeds ziek bent zodat het langer kan duren zeker.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Langzaam weer opknappen terwijl ik tegen jullie warme boezems aangedrukt lig...
Jij en jouw boezem zijn ook van harte welkom hoor...quote:
Nu word je wel heel persoonlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en jouw boezem zijn ook van harte welkom hoor...
Het zal nu toch wel afgelopen zijn?quote:
Zo kut dat ie het zelf niet kan posten? Sterkte ermee dan maar! Zowel jij als Air zelf natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 18:02 schreef MissMSX het volgende:
Arme Air... het ging weer wat beter, maar nu gaat 't weer kut
Zo te zien hebben ze de hint opgepikt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal nu toch wel afgelopen zijn?
Ik vrees van wel jaquote:Op maandag 16 maart 2009 18:04 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Zo kut dat ie het zelf niet kan posten? Sterkte ermee dan maar! Zowel jij als Air zelf natuurlijk
Zijn ze zo zwaar, de vensterbank zo zwak of beide?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:36 schreef MissMSX het volgende:
Er komt een dag dat een van de katten met vensterbank en al naar beneden flikkert
O germ, te warm onder het dekbedje.quote:
De vensterbank is een plank op de verwarming. Zit verder niet vastquote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn ze zo zwaar, de vensterbank zo zwak of beide?
[..]
Ik zal 't aan'em doorgevenquote:O germ, te warm onder het dekbedje.Beterschap voor Air.
Beterschap, het kan zo lekker rekken een verkoudheid.quote:
Klinkt als afwachten dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef MissMSX het volgende:
De vensterbank is een plank op de verwarming. Zit verder niet vast
Afwachten tot ik me een hardverzakking schrik jaquote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Koop dan ook een pimp abo, pauperquote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
Oh! En stom dat de FullQuickReply niet meer werkt, moet ik weer zelf 14.gif PI's gaan zetten.
Een beetje begrip tonen? Geen kusjekroel ofzo, maar als ik probeer een keer m'n hart te luchten bij m'n ouders, krijg ik weer zo'n antwoord.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat had je gehoopt dat ze zou zeggen?
Het past wel in de lijn van je andere verhalen. Volgende keer gewoon aangeven dat een luisterend oor voldoende is in plaats van een nietszeggend advies...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje begrip tonen? Geen kusjekroel ofzo, maar als ik probeer een keer m'n hart te luchten bij m'n ouders, krijg ik weer zo'n antwoord.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje begrip tonen? Geen kusjekroel ofzo, maar als ik probeer een keer m'n hart te luchten bij m'n ouders, krijg ik weer zo'n antwoord.
Juist wel, hoor je dat rot geluid tenminste niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:21 schreef Litpho het volgende:
Wakker worden één minuut vóór je wekker is nooit grappig.
Q.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:29 schreef Q. het volgende:
L.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist wel, hoor je dat rot geluid tenminste niet.
Dat gebeurt bij mij altijd. In theorie zou ik de wekker nooit hoeven te zetten. De vraag is of je dan wel op het juiste tijdstip wakker wordt omdat 'één minuut voor...' dan niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:21 schreef Litpho het volgende:
Wakker worden één minuut vóór je wekker is nooit grappig.
Mwah... Redelijk. Ik voelde mij gisterochtend ook goed en dat ging in de loop van de dag steeds minder.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:15 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Air, voel je weer iets beter?
Hopelijk gaat dat vandaag dan niet zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah... Redelijk. Ik voelde mij gisterochtend ook goed en dat ging in de loop van de dag steeds minder.
Koorts, hoofdpijn, last van mijn keel. Dus het lijkt wel op een griepje. En als je maar één keer in de vier jaar ziek bent dan voel je je wel heel zielig dan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:23 schreef Bengeltje het volgende:
Hopelijk gaat dat vandaag dan niet zo.Wat heb je eigenlijk, het klonk niet als een griepje.
Oja, dan lijkt het veel erger.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koorts, hoofdpijn, last van mijn keel. Dus het lijkt wel op een griepje. En als je maar één keer in de vier jaar ziek bent dan voel je je wel heel zielig dan...
Absoluut, dat gecombineerd met het gegeven dat ik niet lekker gedwongen thuis kan gaan zitten. Dan zie ik lekker weer en dan wil ik er gewoon uit. Nou ja, even 'afzien' nog maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:30 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, dan lijkt het veel erger.Even uitzieken en dan ben je er weer voor een paar jaar vanaf.
Conclusie: Vaker ziek zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koorts, hoofdpijn, last van mijn keel. Dus het lijkt wel op een griepje. En als je maar één keer in de vier jaar ziek bent dan voel je je wel heel zielig dan...
Theoretisch gezien wel. Praktisch laat ik het liever zo...quote:
Met het zonnige weertje is het helemaal niet fijn om binnen te "moeten" blijven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, dat gecombineerd met het gegeven dat ik niet lekker gedwongen thuis kan gaan zitten. Dan zie ik lekker weer en dan wil ik er gewoon uit. Nou ja, even 'afzien' nog maar.
En hoe is het met jou?
Meestal is het dan nog "zo zielig dat ziek zijn." .quote:
en het feit dat je n man bent natuurlijk, mannen zijn altijd veel zieliger als ze ziek zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zo weinig ziek ben, dan zorg ik wel dat als het zich voordoet dat ik de situatie maximaal uitmelk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef Memento-Mori het volgende:
en het feit dat je n man bent natuurlijk, mannen zijn altijd veel zieliger als ze ziek zijnde watjes
Die 1 keer in 4 jaar dat ze ziek worden mogen ze zielig doen. Dit itt vrouwen die bij elk kwaaltje verwachten dat je de voeten masseert, de rug masseert, potten thee voor ze maakt , dekens beschikbaar stelt en het huishouden op je neemt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en het feit dat je n man bent natuurlijk, mannen zijn altijd veel zieliger als ze ziek zijnde watjes
Broeder...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
Die 1 keer in 4 jaar dat ze ziek worden mogen ze zielig doen. Dit itt vrouwen die bij elk kwaaltje verwachten dat je de voeten masseert, de rug masseert, potten thee voor ze maakt , dekens beschikbaar stelt en het huishouden op je neemt.
Waarom heeft men mij dit nooit verteld, had ik wel gebruik van willen maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die 1 keer in 4 jaar dat ze ziek worden mogen ze zielig doen. Dit itt vrouwen die bij elk kwaaltje verwachten dat je de voeten masseert, de rug masseert, potten thee voor ze maakt , dekens beschikbaar stelt en het huishouden op je neemt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn de kleine letters die we graag zo min mogelijk openbaar makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom heeft men mij dit nooit verteld, had ik wel gebruik van willen maken.
Dat gedrag is genetisch vastgelegd bij vrouwen, dat hoeft niet te worden verteld...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom heeft men mij dit nooit verteld, had ik wel gebruik van willen maken.
Daar ging het gisteren bij Air ook al mis.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn de kleine letters die we graag zo min mogelijk openbaar maken.
Kleine lettertjes, genetisch bepaald. Wie moet ik nu geloven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gedrag is genetisch vastgelegd bij vrouwen, dat hoeft niet te worden verteld...
Allah.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het gisteren bij Air ook al mis.![]()
[..]
[..]
Kleine lettertjes, genetisch bepaald. Wie moet ik nu geloven.
Ik zet de Ben & Jerries alvast voor jullie klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet.Gaan we nu samen eventjes vrouwelijk een huiluurtje inplannen?
Klinkt als mijn oudersquote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel fijn ja. Gelukkig hadden mijn ouders dat wel. Ze hebben het immers zelf ook meegemaakt. Goed, bij jou speelt er veel meer mee misschien, maar dan nog.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon een flink groot stuk Côte d`Ore?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zet de Ben & Jerries alvast voor jullie klaar.
ik bedank, het smerigste ijs ooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zet de Ben & Jerries alvast voor jullie klaar.
Ben jij wel een vrouw?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedank, het smerigste ijs ooit
Whatever. Chocolade, ijs en andere snacks.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon een flink groot stuk Côte d`Ore?
Vertel dat tegen degene die dankzij de Spaanse griep in die kist terecht is gekomenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:52 schreef Godtje het volgende:
Griep dan ben je toch ook niet ziek. Dan ben je niet zo lekker.
Kindjes in afrika die zijn pas ziek!
[FEYENOORD hooligan]quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen degene die dankzij de Spaanse griep in die kist terecht is gekomen
[ afbeelding ]
Het erge is dat ik het 'grappig' bedoel maar ondertussen weet dat mijn broer dit daadwerkelijk zou zeggen en menen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[FEYENOORD hooligan]
Weer een Jood minder.
[/FEYENOORD hooligan]
Dat is nu niet meer he.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen degene die dankzij de Spaanse griep in die kist terecht is gekomen
[ afbeelding ]
Ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1 Vogelgriepje en we zitten weer op dat niveau hoor.
Dat was juist het eigenaardige aan de Spaanse griep... die trof jonge mensen in de bloei van hun leven. Onderschat een virus nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet
Alleen hele zwakke mensen en dat noemen we natuurlijk verloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |