Wat had je gehoopt dat ze zou zeggen?quote:Op maandag 16 maart 2009 07:34 schreef CherryLips het volgende:
en dan zeg ik tegen m'n moeder net hoe ik me voel, wel afgezwakt natuurlijk, over het werk en geld en nergens zin in hebben, en dan krijg ik doodleuk als antwoord dat iedereen dat heeft, dat iedereen daar aan moet wennen, het gaat wel over, je moet je er overheen zetten, etc etc.
ja daar kom ik een eind mee.
Wat eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor. Ik ben hier om 7:00, sla de pauze over, dus mag om 15:00 weer naar huis.
Eigenlijk is het geen recht maar een plicht.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat mag prima hier. Of bedoel je dat je geen pauzes mag overslaan?
Ah zoquote:Op maandag 16 maart 2009 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen recht maar een plicht.
De werkgever is verantwoordelijk dat hij er voor zorgt dat jij voldoende rust krijgt.
Je bent eigenlijk ook verplicht om minimaal 1 keer per jaar twee weken achter elkaar vrij te zijn.
Het zijn regels waar bijna niemand op let en waar zeker geen controle op is maar ze zijn er wel.
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat Q. belangrijk werk weigert.
Tenacious D. titel omdat ik het toevallig net luister.
Geweldig liedquote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat Q. belangrijk werk weigert.
Tenacious D. titel omdat ik het toevallig net luister.
Behoorlijk.quote:
* MissMSX trekt dekbedje over ons heen...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Behoorlijk.
* TwistedDarling kruipt tegen MissMSX aan.
Aw...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:02 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX trekt dekbedje over ons heen...
Dat laatste...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Spring je er niet tussen? Of ben je nog niet helemaal beter?
Who cares.quote:
Langzaam weer opknappen terwijl ik tegen jullie warme boezems aangedrukt lig...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Who cares.
* TwistedDarling trekt Air ook onder het dekbed.
En daarna nog een poos net doen alsof je nog steeds ziek bent zodat het langer kan duren zeker.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Langzaam weer opknappen terwijl ik tegen jullie warme boezems aangedrukt lig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |