Ga je mee naar OUD danquote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
@ Bluezz, ik heb juist de idee dat heul veul jonge zwangere stellen er niet zo bij stil staan dat het wel eens fout kan gaan. Maar misschien verder niet een discussie om hier te voeren.
Is goed, ben nog even bezig je boekje te verbranden maar wat fikt die kaft slecht zeg, wat een baggerspulquote:
de kwaliteit zit dan ook meer op de inhoudquote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed, ben nog even bezig je boekje te verbranden maar wat fikt die kaft slecht zeg, wat een baggerspul
Oh dat weet ik niet, ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kwaliteit zit dan ook meer op de inhoud
er stonden in het AD van de week al veel ingezonden brieven die er ook op afknapte........quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef SCH het volgende:
Zeg 'ns A bij RTL - jezus wat een afknapper![]()
![]()
quote:Kijkcijfers van zaterdag: Zeg ‘ns Aaa verliest 440.000 kijkers
God wat een verrassing weer.quote:Op maandag 16 maart 2009 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er stonden in het AD van de week al veel ingezonden brieven die er ook op afknapte........
en het resultaat van afgelopen zaterdag:
[..]
Ik denk dat jij je daar nog wel eens in kan vergissenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
@ Bluezz, ik heb juist de idee dat heul veul jonge zwangere stellen er niet zo bij stil staan dat het wel eens fout kan gaan. Maar misschien verder niet een discussie om hier te voeren.
Wat weet die homo nou van kinderen joh.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar nog wel eens in kan vergissen
check je PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |