eh?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef MarsX het volgende:
dat lijkt me echt kut spelen die in-ear monitoren. En hoe hard staan die dan bij jou?
als je naast hardcore ook van metal houdt is dit de genre om te luisterenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef TheZapster het volgende:
Oeh, ff een tvp.Ik ben/was meer van de hardcore, nooit echt verdiept in metalcore maar ga eens kijken of ik het wat vind
klinkt niet slecht, alleen jammer van het Fransquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Romanov het volgende:
Mijn favoriet: Eths
Franse Metalcore uit Marseille, ben ik al een jaar of 6 fan van en heb ze laatst eindelijk live gezien. Binnenkort weer op Graspop, kan weer niet wachten![]()
Wat een teleurselling! Normaal houd ik wel vd franse metalcore, meestal lekker lomp en aggressief. Maar dit heeft toch wel een hoog nu metal gehaltequote:
L'esprit du clan is ook zeker weten gaaf, maar toch heb ik meer met Eths. Over het numetal gehalte, tjah dat is idd een beetje de schemerzone waar ze in zitten. Toch noemen ze wisselend allebei de antwoorden als ze gevraagd worden hoe ze hun stijl omschrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wat een teleurselling! Normaal houd ik wel vd franse metalcore, meestal lekker lomp en aggressief. Maar dit heeft toch wel een hoog nu metal gehalte![]()
Geef mij maar kickback & l'esprit du clan
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:40 schreef Aschkael het volgende:
Eigenlijk proberen ze volgens mij gewoon allemaal stiekum als deze helden te klinken:
dan hebben we het over 1994...
Naar emo?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Arcturus het volgende:
Metalcore vond ik helemaal fantastisch Nu luister ik alleen nog Heaven Shall Burn.
De rest van de Metalcore neigt te veel naar emo in mijn ogen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef Aschkael het volgende:
Natuurlijk ook errug goed...maar wel 3 jaar later, toen de term metalcore nog uitgevonden moest worden.
ik kom net terug van August Burns Red op Graspopquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef Andyy het volgende:
Ik ga naar August Burns Red![]()
(en bring me the horizon als naprogramma)
Heb 't album nu al een paar dagen een aantal keren geluisterd en moet zeggen dat-ie weer uitermate goed bevalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef Andyy het volgende:
http://www.myspace.com/augustburnsred
hun nieuwe album staat op Myspace
Botch = tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:04 schreef Aschkael het volgende:
en in 2000 dit...zoals al eerder in dit topique voorbij gekomen...zo ongeveer het beste wat het genre voort heeft gebracht
[/lesson]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |