idd zeg! Hoe vet is en blijft masterkiller wel nietquote:
Heb ze live gezien op Zwarte Crossquote:Op maandag 30 maart 2009 19:39 schreef skyrebel het volgende:
[..]
idd zeg! Hoe vet is en blijft masterkiller wel nietDat album gaat echt nooit vervelen
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben toen ze ooit in de Batcave speelden na 2 nummers bijna jankend weggelopen... de tering, wat was dat kut. Overigens was die hele show bagger, ik weet niet wat me bezielde om daarheen te gaan.
Waarom zijn Converge, Coalesce, Deadguy (afgezien van de OP) en dergelijke nog niet genoemd? Of ben ik dan weer een ouwe lul en zeikerd omdat ik die oude bands goed vind en die nieuwe troep slecht trek?
Eén van de toffere nummers van dat album, vind ik. Uiteraard ben ik meer liefhebber van Calculating Infinity en dergelijke.quote:
Stuk voor stuk geweldige artiestenquote:
quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef Aschkael het volgende:
[..]
![]()
fucking helden....we are the romans blijft een van de beste hardcore platen ooit
Parade of chaosquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Meursault het volgende:
Ja, ik was ook niet meteen overtuigd..
Ik heb alleen The funeral of God en bovenvermelde album. Ik moet me eens gaan verdiepen in het oudere materiaal.
Dan moet je zeker narrows in de gaten houden; klinkt lekker botch achtig! (wat overigens niet gek is, Dave Verellen zit weer vanouds de mic. vol te brullen)quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Zeker.
Was erg tof toen ze eens in de kleine zaal van de 013 stonden. Ik heb ergens nog een verwassen hoodie van ze liggen..
Ik heb de 7" opgepikt toen These Arms Are Snakes in de 013 speelden. De 3 nummers daarvan klinken niet onaardig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dan moet je zeker narrows in de gaten houden; klinkt lekker botch achtig! (wat overigens niet gek is, Dave Verellen zit weer vanouds de mic. vol te brullen)
persoonlijk vind ik het iets minder dan botch, maar het is waarschijnlijk nog steeds beter dan 90 % van wat er dit jaar nog gaat uitkomen.
12 mei wordt komt hun debuut uit
Het nummer wat er nu nieuw op staat klinkt stukken beter..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
staat een nummer ervan op hun Myspace, klinkt niet echt veelbelovend vind ik
Helaas, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:57 schreef Andyy het volgende:
schijnt dat dat de mannen van ABR zelf zijn
zijn ze ook, 1 Juli spelen ze in de Melkweg.
helaas als voorprogramma voor anthrax
(L)(L)(L)quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Job For A Cowboy is dan wel weer errug vet
eh?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef MarsX het volgende:
dat lijkt me echt kut spelen die in-ear monitoren. En hoe hard staan die dan bij jou?
als je naast hardcore ook van metal houdt is dit de genre om te luisterenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef TheZapster het volgende:
Oeh, ff een tvp.Ik ben/was meer van de hardcore, nooit echt verdiept in metalcore maar ga eens kijken of ik het wat vind
klinkt niet slecht, alleen jammer van het Fransquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Romanov het volgende:
Mijn favoriet: Eths
Franse Metalcore uit Marseille, ben ik al een jaar of 6 fan van en heb ze laatst eindelijk live gezien. Binnenkort weer op Graspop, kan weer niet wachten![]()
Wat een teleurselling! Normaal houd ik wel vd franse metalcore, meestal lekker lomp en aggressief. Maar dit heeft toch wel een hoog nu metal gehaltequote:
L'esprit du clan is ook zeker weten gaaf, maar toch heb ik meer met Eths. Over het numetal gehalte, tjah dat is idd een beetje de schemerzone waar ze in zitten. Toch noemen ze wisselend allebei de antwoorden als ze gevraagd worden hoe ze hun stijl omschrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wat een teleurselling! Normaal houd ik wel vd franse metalcore, meestal lekker lomp en aggressief. Maar dit heeft toch wel een hoog nu metal gehalte![]()
Geef mij maar kickback & l'esprit du clan
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:40 schreef Aschkael het volgende:
Eigenlijk proberen ze volgens mij gewoon allemaal stiekum als deze helden te klinken:
dan hebben we het over 1994...
Naar emo?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Arcturus het volgende:
Metalcore vond ik helemaal fantastisch Nu luister ik alleen nog Heaven Shall Burn.
De rest van de Metalcore neigt te veel naar emo in mijn ogen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef Aschkael het volgende:
Natuurlijk ook errug goed...maar wel 3 jaar later, toen de term metalcore nog uitgevonden moest worden.
ik kom net terug van August Burns Red op Graspopquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef Andyy het volgende:
Ik ga naar August Burns Red![]()
(en bring me the horizon als naprogramma)
Heb 't album nu al een paar dagen een aantal keren geluisterd en moet zeggen dat-ie weer uitermate goed bevalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef Andyy het volgende:
http://www.myspace.com/augustburnsred
hun nieuwe album staat op Myspace
Botch = tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:04 schreef Aschkael het volgende:
en in 2000 dit...zoals al eerder in dit topique voorbij gekomen...zo ongeveer het beste wat het genre voort heeft gebracht
[/lesson]
Nouja, na At The Gates heb je 't wel gezien hier. En dat is niet eens metalcore.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?![]()
tvp.
Dan ben ik denk ook een ouwe zeikerd, al die inwisselbare bagger dat onder het kopje metalcore of deathcore uitkomt tegenwoordig.. Zet wat getatoeerde lui neer, geef ze een raar kapsel, een potje standaard breakdowns en 3 At The Gates riffs mee en daar heb je weer een nieuwe 'sensatie'.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef OMG het volgende:
Waarom zijn Converge, Coalesce, Deadguy (afgezien van de OP) en dergelijke nog niet genoemd? Of ben ik dan weer een ouwe lul en zeikerd omdat ik die oude bands goed vind en die nieuwe troep slecht trek?
http://www.last.fm/event/1030194+Cilinderfest+IVquote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef fraubitch het volgende:
kaartjes besteld voor kickback![]()
Gaan er meer mensen?
Hele vette line up weer dit jaar. Met een beetje mazzel aanwezig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef MarsX het volgende:
[..]
http://www.last.fm/event/1030194+Cilinderfest+IV
Rise and Fall, Kickback, The Setup, Length of Time, Neuk!, The Lucifer Principle, Omission, Samaritan, Divine Sins, Last Breath Denied, My City Burning and Sixth Disease
De eerste is net zoals ABR, ADTR en BMTH in m'n tentamenweekquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:00 schreef Orbeatle het volgende:
Er komen nog meer leuke bandjes naar ons landje!
http://www.tivoli.nl/agen(...)+SUICIDE+SILENCE+Ea.
http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1416
ABR is altijd leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
De eerste is net zoals ABR, ADTR en BMTH in m'n tentamenweek![]()
maar ik ga sowieso naar ABR
Care wat ze zijn, hun muziek is awesome en ze proberen niemand te bekeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Orbeatle het volgende:
Stelletje reli-boys dat 't zijn.
True.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Care wat ze zijn, hun muziek is awesome en ze proberen niemand te bekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |