En dan nog. Waarom zou ik een systeembeheerder met mijn laptop laten kloten om software te installeren?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een theedrinkende WO'er.
Systeembeheer is extern geregeld bij ons.
Omdat je dan op je balkon kan werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog. Waarom zou ik een systeembeheerder met mijn laptop laten kloten om software te installeren?.
JIJ wilt op je balkon werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan regelt werk maar een laptop voor me!
Of men zorgt dat de VPN Vistaproof wordt.
het balkon houdt ook een keer op...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar als dat niet kan, houdt het op he.
Tuinquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wel een huis met tuin... kan ik in de tuin werken....
mag je bij mij ook doen hoor, onkruid wieden, gras maaien...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wel een huis met tuin... kan ik in de tuin werken....
grasmaaien mag hier ookquote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag je bij mij ook doen hoor, onkruid wieden, gras maaien...
Ik heb geen tuin. Wel een balkon, maar dat is nog wel zo smal dat ik niet met een tafeltje + stoelen tegenover elkaar kan zittenquote:
ruilen ?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin. Wel een balkon, maar dat is nog wel zo smal dat ik niet met een tafeltje + stoelen tegenover elkaar kan zitten
wat ergquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt dingen doen nu qua werk
Gatverquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt dingen doen nu qua werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |