quote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Den_Haag het volgende:
ook lekker...mijn stalling ben ik kwijt. hij heeft een extra motor gekocht dus ik kan er (als laatst bijkomende) eruit. gelukkig heeft hij wel ergens anders een plek geregeld.
Laat z'n motor jatten. Hij kan toch maar op 1 motor tegelijk rijden. Is zeker net zo'n WB-figuur met 25 motorenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tering, eerst IOH, toen Befjan, nu jij, wie is er nog niet aan de beurt geweest zeg.![]()
Je kent het gezegde drie is echt teveel..quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
valt me tegen WB
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-quote:
Tjeh, ben er maar trots op.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-
Gaat hier niet zo vaak posten hoop ik nu is het wel leuk geweest modjesquote:Op zondag 15 maart 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daar kom je achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Kusje eropquote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt ie ff binnen vallen en doen alsof ie alles weetOnwetende zak hooi
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt ie ff binnen vallen en doen alsof ie alles weetOnwetende zak hooi
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bijquote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie worden
Wat weet jij van FOT?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie worden
Dat het 1 kliekjesbende isquote:
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bij
Correctquote:
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven jequote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mevrouw wordt teretoriaal. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |