Die gastquote:Op zondag 15 maart 2009 19:20 schreef Heidi- het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
aaaah dacht echt even die gaat zo huilen![]()
Alleen was Edina dat met die rare mannenstem? Of was dat haar tweelingzus?quote:
Als hij nou stoer had verteld dat hij in het leger zat en zo, dan had hij mischien nog een beetje kans gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die gast
Als ik thuis kom dan speel ik WoW.
*ping* *ping* *ping* *ping* *ping* *ping* *ping* *ping* *ping*
Dat snapte ik ook niet, begin eerst te vertellen wat je voor werk doet.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen was Edina dat met die rare mannenstem? Of was dat haar tweelingzus?
[..]
Als hij nou stoer had verteld dat hij in het leger zat en zo, dan had hij mischien nog een beetje kans gemaakt.
En was het Tara die over zijn Meppelse accent ging zeiken, terwijl zij zelf een veeeel erger accent had?
Blijkbaar heb je niet door hoe de woningmarkt in sommige plaatsen in nederland in elkaar zitquote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef MaxC het volgende:
Waarom wonen bijna alle jongens nog thuis?
Ondanks dat ze allemaal tussen 20-30 zijn
Lief koppie, maar wat een kledingkeuzequote:
Nee dat was Eminaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen was Edina dat met die rare mannenstem? Of was dat haar tweelingzus?
Het staat haar wel mooi bij haar vind ik. Gewoon in de show zelf dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lief koppie, maar wat een kledingkeuze.
Ohja, maar is ze 2 meter of zo?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee dat was EminaEdina ging voor Waldo
Eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het staat haar wel mooi bij haar vind ik. Gewoon in de show zelf dan.
Want je moet ook meteen een huurwoning hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet door hoe de woningmarkt in sommige plaatsen in nederland in elkaar zit.
Ik moest 6,5 jaar wachten op een betaalbare huurwoning, en ik had nog het geluk dat m'n vader het lumineuze idee had om me op m'n 18e al in te laten schrijven anders zat ik nu nog thuis.
Jep check die pic in de OPquote:
Voor appartementen heb je hetzelfde probleem. Zijn niet te krijgen. Een kamer is natuurlijk wel te doen, maar ik zie het nut niet zo van op kamers gaan als het niet echt nodig isquote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef MaxC het volgende:
[..]
Want je moet ook meteen een huurwoning hebben
Er is ook een tussenvorm van kamer/studio of appartement.
Ik ben zelf ook op mijn 18e uit huis gegaan. Vond ik al laat zat en nooit spijt gehad ondanks dat ik gewoon een leuk en warm thuis had.
Ja oke das waarquote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Als hij nou stoer had verteld dat hij in het leger zat en zo, dan had hij mischien nog een beetje kans gemaakt.
En was het Tara die over zijn Meppelse accent ging zeiken, terwijl zij zelf een veeeel erger accent had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |