Nee. De notes die ik tot nu toe heb, boeien me dan ook geen zak. Geen ban waard. Misschien als ik al die notes in een korte tijd zou hebben gekregen... Daar houden ze wel rekening mee.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef Marurk het volgende:
Wat voor een waarde wordt er aan notes gehecht? Is het zo dat een bepaald aantal notes = tijdelijke ban ofzo?
Nahh, als je wat flikt gaan ze kijken naar je aantal notes, aan de hand daar van wordt je banduur bepaald. Dus voor hetzelfde vergrijp krijg ik een maand en Paaskonijn een permban.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef Marurk het volgende:
Wat voor een waarde wordt er aan notes gehecht? Is het zo dat een bepaald aantal notes = tijdelijke ban ofzo?
Ik wil wel met een drumstel op je lul slaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:13 schreef IQM het volgende:
Kb, het punt is: als dit al geëdit wordt door een mod, mag het straks allemaal niet meer.De redenen die Adelante aanvoert om het achter een spoiler te gooien (en in mijn post zelfs weg te editen!) slaan als een lul op een drumstel.
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef Marurk het volgende:
Maar je ziet toch wel het verschil tussen dit en provoceren?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil wel met een drumstel op je lul slaan.
Je begint op Lakitu te lijken, die post ook dezelfde pics altijdquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel het verschil tussen dit en provoceren?
mooie spiegel ookquote:
Matig.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit
&
[ afbeelding ]
Provoceren.
Oh, dat mag van mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef IQM het volgende:
[..]
[KLB SC #1047] Met een niet-gay thema, itt voorgaande topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |