Stud of zo ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Mylene het volgende:
En die Amerikaanse datingshow? Hoe heet die ook alweer? Het was ook nooit een mix van donker en blank. Dat was heel strikt gescheiden. Volgens mij uitgezonden door Veronica
zie de post erboven, de Honeymoonquiz........ maarja dat was neit echt dating hèquote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Liefde op het eerste gezicht
En die show van Brandsteder met bruidsparen die bij een fout antwoord in een grote kom soep vielenHeeft nogal indruk gemaakt op mij als kind-zijnde blijkbaar.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef Urquhart het volgende:
En die show van Brandsteder met bruidsparen die bij een fout antwoord in een grote kom soep vielenHeeft nogal indruk gemaakt op mij als kind-zijnde blijkbaar.
quote:Op woensdag 15 april 2009 03:29 schreef DrDentz het volgende:
Iemand die zich "Chat Choice" herinnert? Zo'n programma toen het Internet net opkwam en chatten helemaal hip was. Een persoon had uit een chatsessie 3 mannen of vrouwen gekozen, en ging met een busje samen met Tatum Dagelet en.. Danny Rook dacht ik, langs hun huizen. Dan ging Tatum of Danny met een camera dat huis in, en de persoon mocht de kop van de ander niet zien tot hij of zij de keuze (ja of nee) gemaakt had. Wat een kutprogramma eigenlijk, maar ik keek het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |