Onze nieuwe trainer was ook zichtbaar onder de indruk van de taferelen na het betreden van het veldquote:
Ik vroeg me al af wat hij kwam doen zaterdag.quote:Uneken beëindigt carrière en wordt jeugdtrainer
Peter Uneken stopt met het bedrijven van betaald voetbal. De 37-jarige verdediger kreeg geen nieuw contract aangeboden bij Helmond Sport en verruilt daarom zijn actieve loopbaan voor een baan als jeugdcoach bij FC Den Bosch.
Uneken, die als speler tussen 1999 en 2007 onder contract stond bij de Bossche club, krijgt de B1. Volgens het Brabants Dagblad zal de voormalig verdediger ook als scout de regio intrekken, op zoek naar nieuw talent voor FC Den Bosch.
Maandag werd bekend dat een leeftijdsgenoot van Uneken, Peter van den Berg, ook als jeugdtrainer aan de slag gaat. De mandekker kreeg geen nieuw contract van FC Den Bosch en gaat nu aan de slag bij Sparta Rotterdam, tevens als coach van de B1.
Van den Berg is in het bezit van het diploma trainer-coach 1 en trainde de afgelopen twee seizoenen het B1-elftal van FC Den Bosch, waar hij wordt opgevolgd door Uneken. Ook zal hij een rol gaan vervullen in de scouting voor de A-selectie van Sparta.
quote:1. Brahim Zaari
2. Kees van Buuren
3. Yoann de Boer
4. Jordens Peters
5. Stef Wijlaars
6. Steef Nieuwendaal
7. Mohamed El Makrini
8. Adnan Barakat
9. Fabio Caracciolo
10. Niels Vorthoren
11. Diangi Matusiwa
12. Tom van Weert
13. Mike Scholten
14. Samir El Moussaoui
15. Danny Verbeek
16. Bruno Appels
17. Paco van Moorsel
18. Samuel Scheimann
19. Abid El Idrissi
20. Marvin van der Pluijm
21. Paul Jans
22. Bart Tinus
23. Benny Kerstens
24. Alper Göbel
25. Abdenasser El Khayati
26. Joep van Geelkerken
Veel jonge jongens inderdaad, dus ook niet direct zekerheid. Wel jongens met talent op zich. Ben bijvoorbeeld wel benieuwd wat Van der Pluijm kan gaan laten zien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Yeahinho het volgende:
Aardig teampje zo, lijkt me.
Maar na de eerste 11 komen toch wel een stuk zwakkere vervangers...
Dat geld voor de meeste JL-teams. Sowieso hebben veel teams maar 15 spelers met iets wat je een contract zou kunnen noemen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Yeahinho het volgende:
Aardig teampje zo, lijkt me.
Maar na de eerste 11 komen toch wel een stuk zwakkere vervangers...
Whehehe, mooi verslag er ook van op diezelfde sitequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.fcdbfans.nl/?include=nieuws&id=1329![]()
Ok leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:24 schreef Brord_ het volgende:
Hoe doe je een youtube link?
Ik tong80, had ik beloofd aan Jeffrey van de Loo, die keepte bij het penaltyfamilietoernooi hier in Liempde.
Dan regent het straks vast weer blessures.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd morgen, de selectie is helemaal afgemat de afgelopen dagen
Zoals elk jaar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Komt er nog iemand van jullie naar NIVO Sparta FC Den Bosch.
Zou me leuk lijken iemand van jullie te ontmoeten.
Deze keer is het alleen niet zo ver.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef Halcon het volgende:
Met de zwartwitte vlaggen onder de snelbinder naar het voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |