quote:FC Den Bosch lijft voor RBC te dure Kerstens in
Benny Kerstens zet zijn loopbaan voort bij FC Den Bosch. De 25-jarige verdediger komt transfervrij over van RBC Roosendaal, dat geen geld had om hem een nieuw contract aan te bieden.
'Kerstens is een linksbenige centrale verdediger, die ook als linksback kan spelen', vertelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn op de website van FC Den Bosch. 'Hij is een goede versterking voor ons.'
FC Den Bosch is de derde Brabantse club voor Kerstens. Hij maakte zijn debuut bij NAC Breda en speelde de afgelopen drie seizoenen voor RBC. De verdediger heeft 118 competitiewedstrijden achter zijn naam staan waarin hij één keer scoorde.
Ik denk dat jullie met Caracciolo wel een goeie 1e divisie spits in huis hebben gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Kerstens rond dus, zoals ik al zei. Inderdaad heeft Fred -op papier- weer een aardige selectie neergezet. Het is natuurlijk vooral afwachten of een Caracciolo zijn verwachtingen kan waarmaken. Want ik denk dat als je als club als Den Bosch iemand hebt die er een stuk of 20 innaait je zeker bij de eerste 5 eindigt.
Dat was het meeste in jaren... Dus zo "quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef Brord_ het volgende:
Ik denk dat het wel een beetje druk zal worden bij de eerste training, vorig jaar was ik ook geweest en toen waren er maar 30 man ofzo![]()
Dat waren nog eens aantallenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
Vruuger, toen stonden we tenminste nog met 100 man bij de eerste training op het oude Hertogstad veld
Nee zoals het er nu naar uitziet gewoon vrijdag 7 augustus. Clubs en lokale driehoek kunnen nog tot vrijdag bezwaar maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef DutchGooner het volgende:
Maakt niet uit, hopelijk op een zondag?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Dat moest Rik wel schrijven in de krant. Anders kreeg ie 250 supporters op z'n dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |