Opes, vergat hemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef methodmich het volgende:
En Diangi? Wisselend volgens mij? Negen goals is redelijk, maar had er meer verwacht van hem.
Wij zijn ook geen Utrecht maar een paar niveautjes lager.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Eilanden het volgende:
Wat een positivisme hier over Van Buuren ... ik hoop dat 'ie het bij Den Bosch goed gaat doen, maar voor het niveau van Utrecht kwam hij gewoon tekort
quote:Lucius sluit terugkeer naar FC Den Bosch uit
Theo Lucius staat komend seizoen niet onder contract bij zijn voormalig werkgever FC Den Bosch. De verdediger van Feyenoord, wiens aflopende contract niet wordt verlengd, acht het nog te vroeg om terug te keren bij de club waar hij zijn loopbaan startte. Op dit moment heeft nog geen enkele club concrete interesse getoond. Zaakwaarnemer Ger Lagendijk hoorde nog niets. "Ik heb inderdaad nog niets gehoord van Ger, maar ik ga er vanuit dat er zich nog wel een club meldt", vertelt de 32-jarige Brabander maandag in Sp!ts. "Ik ga me daar niet onnodig druk over maken. Met mij komt het wel weer goed." Een terugkeer naar Den Bosch is geen optie. "Daar is het nu te vroeg voor, want ik wil eerst nog aan de slag bij een andere club."
Feyenoord had een optie het aflopende contract met Lucius te verlengen, maar de club besloot om verschillende redenen die mogelijkheid niet te benutten. Zo stond het duo Leo Beenhakker-Mario Been niet positief tegenover het aanblijven van de voormalig PSV'er en speelden ook financiële overwegingen een grote rol in het besluit.
Komt op amateurbasis.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Marvin van der Pluijm van Jong Sparta heeft een stage afgewerkt bij Den Bosch of is daar momenteel nog mee bezig, dat werd me niet geheel duidelijk. Is een fysiek sterke spits van 20 jaar. Weet niet of iemand daar al iets van had gehoord? Mogelijk dus een nieuweling, als de stage wederzijds bevalt.
quote:Koen van der Biezen was gezeik zat
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 27 mei 2009, 11:31
Koen van der Biezen verruilde in januari van club. De spits verliet FC Den Bosch om voor Go Ahead Eagles te gaan spelen. Over de reden bleven alle partijen onduidelijk. Tot nu.
Van der Biezen speelde de eerste seizoenshelft 22 competitieduels en scoorde zeven goals. "Ik was op vrijdag steeds vaker het mikpunt van de hoon van de supporters", licht Van der Biezen zijn vertrek toe tegenover ELF Voetbal. "Het leek steeds erger te worden. Het waren niet langer twintig man, maar tweehonderd. En ik was de enige die steevast werd uitgefloten."
Over de reden tast de 23-jarige Nulander in het duister. "Misschien waren de verwachtingen hoog, omdat ik er vorig jaar achttien maakte. Ik heb er in tweeënhalf jaar dertig ingeschopt en had op meer krediet gerekend. De fans vergeten dat ik nog jong ben en ze niet naar FC Barcelona zitten te kijken. Het is toch te gek voor woorden dat ik dit seizoen eens in een gewonnen duel naar de kant ging en werd uitgefloten, terwijl ik twee assists had gegeven?", aldus Van der Biezen.
Ook van interim-trainers Fred van der Hoorn, Arnold Scholten en Jan van Grinsven voelde hij weinig vertrouwen. "De technische staf ging er niet goed mee om. In de winterstop sprak ik met mijn zaakwaarnemer en besloten we dat het tijd was voor iets nieuws. Ik kon naar Denemarken, maar dat vind ik geen spannende competitie. Dus ik koos voor Go Ahead Eagles", aldus de spits die er zes maakte in veertien duels bij de club uit Deventer.
Van de Biezen snapt er geen kut van. Hij scoort een seizoen 18 goals, waarvan 34 pingels en roept dan om het hardst dat hij weg wil om naar de Eredivisie te gaan. Vervolgens komt er geen club en blijft ie. Als hij dan ongemotiveerd op het veld loopt te sjokken, weigert medespelers te feliciteren na een goal, als een ware superheld op het veld juicht na een gescoorde pingel op 4-0 voor en woeste handgebaren maakt naar alles en iedereen als ie na 60 minuten wordt gewisseld na een wederom belabberde pot, dan is de wereld tegen hem?quote:
Leuk, ben benieuwd wat hij kan gaan laten zien. Zal nog wel even tijd nodig hebben, maar zou een goed aanspeelpunt kunnen vormen en een goede combi met wat beweeglijke jongens om hem heen.quote:
Mooi vorig jaar ook al den Bosch toen uit eind jaren 70.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:25 schreef fanneke het volgende:
Deze week in Voetbal International: FC Den Bosch Anno 1987.
Pure nostalgie.
De postbode komt maar een keer per week (op donderdag) langs in Bommel..?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi vorig jaar ook al den Bosch toen uit eind jaren 70.
Krijg hem morgen binnen.
Kijk er naar uit
Door Pinksteren kwam de postduif een dag later langsvliegen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De postbode komt maar een keer per week (op donderdag) langs in Bommel..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |