abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67889191
Die zal ook wel fullprof worden bij FC Lienden.
pi_67890505
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
Makrini, flikker maar op en hopelijk speel je volgend jaar hoofdklasse
Samen met biyadat bij Blauw Geel spelen ofzo
pi_67895150
Meestal heb ik er wel vrede mee als een speler van FC 'hogerop' denkt te willen. Zelfs Beekmans heeft een aardig avontuurtje in het Noorden verkozen en ik geef em groot gelijk.

Bij El Makrini vraag ik me echter af wat die in hemelsnaam wil bereiken?! Hij kan hooguit naar een club als FC Dordrecht, BV Veendam of Haarlem. Clubs die normaal gesproken slechter presteren dan onze FC en waar ie echt niet meer zal verdienen dan in Den Bosch. Als (als..) iedereen fit is, speelt ie hier niet eens. Vreemd verhaal.
pi_67901205
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik heb het gezien, mij staat alleen nog bij dat er bovenop groot "FC Den Bosch" stond, de rest weet ik echt niet meer
Ik zag het zelfs in Amsterdam-Noord.

Ook Fc Den Bosch profiteert van AFAS software stond er.
- verwijderd door admin -
pi_67910224
Thuis 0-5 verloren van VVV .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67916289
Het was inderdaad niet veel
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 april 2009 @ 02:02:26 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_67916676
Volgens het Brabants Dagblad er ingefloten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:21:38 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_67919683
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 01:33 schreef ScottTracy het volgende:
Het was inderdaad niet veel
Niet mee eens.

Tot de onderbreking waren we beter als VVV, tot de rode kaart zelfs veel beter en hadden we zeker 2x moeten scoren.
Het doelpunt van VVV kwam uit een situatie waar ze volgens mij zowat voor de eerste keer voor het doel kwamen.

De 0-2 komt uit een vrije trap wat er geen was, wel goed ingeschoten natuurlijk, de 0-3 en 0-4 uit verdedigende fouten en de 0-5 is een formaliteit.

Anders zoals de uitslag doet vermoeden zijn we totaal niet weggespeeld.

Het grote minpunt was Wegereef.
Binnen de minuut ons een pingel onthouden plus rood voor een VVV-speler ons onthouden en vervolgens geeft ie 2 dubieuze rode kaarten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_67920458
Die kaart voor Schaken zag er op de televisiebeelden wel uit alsof die gegeven kon worden, het leek dat hij bewust op het been van de Den Bosch-speler ging staan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:01:56 #60
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_67920592
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:55 schreef methodmich het volgende:
Die kaart voor Schaken zag er op de televisiebeelden wel uit alsof die gegeven kon worden, het leek dat hij bewust op het been van de Den Bosch-speler ging staan.
En vlak na de rode kaart voor Schaken had er een rode kaart moeten volgen voor Van Kouwen (kreeg slechts geel). Die was nog duidelijker dan de eerste. Deze actie zat overigens niet in de samenvatting op TV.
Dan was het 11 tegen 9 geweest.
Maar enfin, in de 2e helft een lesje in effectiviteit gehad van VVV.

Enne... die Honda is veel te goed voor de 1e Divisie, die kan zo mee in de (sub-)top van de Eredivisie.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_67921251
Nah, ik denk ook weer niet dat er zoveel aan de scheidsrechter lag als in het BD staat. Die rode kaart van El Makrini leek mij terecht, maar ik zit er dan ook wel bijna zo ver mogelijk vanaf in het stadion. De vrije trap bij de 0-2 was inderdaad dubieus. Die actie van Van Kouwen had ook rood kunnen zijn, maar hoe vaak geeft een scheidsrechter 2x rood aan één ploeg...

En we waren tot de 0-1 inderdaad wel beter, maar met Matusiwa had je gisteren nog 100 minuten kunnen doorspelen maar die had er nooit één ingeschoten. Wel lof voor Tom van Weert trouwens, die deed gisteren wat aardige dingen en werkte ontzettend hard.
pi_67922687
De openingsfase was inderdaad voor Den Bosch, maar daar moet ook bij gezegd worden dat 2 van de eerste 3 kansen ontstonden doordat er een VVV speler geblesseerd op de grond lag. Eenmaal de rechtsback en daarna de centrale verdediger. Dan is het logisch dat er veel ruimte ligt. VVV begon ook erg ongemotiveerd, maar de rode kaart gaf net een prikkel om er vol voor te gaan. Ik had ook niet echt het gevoel dat Schaken gemist werd, die raakt immers al een wedstrijd of 10 geen knikker. Op een begeven moment vielen de doelpunten ook echt uit de lucht. Maar voorzover ik kon zien waren beide rode kaarten terecht. Dat van Van Kouwen kon ik vanuit het uitvak niet goed zien, maar die schijnt tijdens een kopduel een Den Bosch speler geschopt te hebben? Maar in die periode kwam Den Bosch wel twee keer goed weg met geen enkele kaart na toch twee geelwaardige overtredingen op Honda en El Gaouiri. Na de 2-0 liet Den Bosch het volledig lopen waardoor het een grote score werd, die zelfs nog groter had kunnen uitvallen. Daarentegen heeft Den Bosch in het laatste kwartier ook nog wel wat kansjes gehad, maar dat was al met een 0-5 stand. Wel jammer dat een groot deel van onze supporters het dan weer nodig vind om een 'grote bek 'te hebben wat betreft liedjes, dat was bij vlagen ergerlijk. Als je zelf op het punt staat om kampioen te worden, moet je het daar maar over hebben en niet 'always look on the bright side' en dergelijke gaan zingen.

Edit: Die Tom van Weert, was dat die Stef Nijland look-a-like?
pi_67923029
Ja. Al is volgens mij de enige overeenkomst dat ze blond zijn.
pi_67923129
Ze zien er ook beide uit of dat ze net hun 12de verjaardag hebben gevierd...
pi_67924397
Ik vind die keeper van jullie trouwens niet overtuigend.
Is hij jullie eerste keeper?
Ik zie hem wel vaker blunderen dit seizoen.
pi_67924613
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind die keeper van jullie trouwens niet overtuigend.
Is hij jullie eerste keeper?
Ik zie hem wel vaker blunderen dit seizoen.
Hij heeft nog geen bunder gemaakt dit seizoen, dus je praat poep.
pi_67924718
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij heeft nog geen bunder gemaakt dit seizoen, dus je praat poep.
Hij ziet er vaak niet zo goed uit bij de doelpunten die jullie tegenkrijgen hoor.
pi_67929133
Ik vond de liedjes aan FCDB-zijde (in de laatste 20 minuten) ook best tof .
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:28:28 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_67929347
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond de liedjes aan FCDB-zijde (in de laatste 20 minuten) ook best tof .
ik heb het helemaal naar mijn zin gehad ondanks de achterstand de laatste 20 minuten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_67930430
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik heb het helemaal naar mijn zin gehad ondanks de achterstand de laatste 20 minuten.
Een van onze inzetten heeft zelfs de krant gehaald .

Sfeer in het eerste half uur was ook ouderwets goed trouwens. Iedereen leek hetzelfde te denken als wij en zong mee, dan klinkt het stiekem toch best wel hard.
pi_67930942
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor! Op onze tribune (zuid) was het nog niet eerder dit seizoen zo druk, en het kinderkoor klonk dus ook op volle sterkte. En de spreekkoren toen het 0-5 stond hielden de sfeer er goed in ("wij krijgen voetballes...").
pi_67931414
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:19 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hij ziet er vaak niet zo goed uit bij de doelpunten die jullie tegenkrijgen hoor.
Ik heb de samenvatting (nog steeds) niet gezien, maar vorige week vond ik hem bijvoorbeeld bij de 0-1 absoluut niet echt overtuigend staan. Voor de rest zie ik hem te weinig keepen om er een goed oordeel over te geven.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_67931939
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:27 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

"wij krijgen voetballes..."

[..]
Die bedoelde ik inderdaad, stond zelfs in de krant. Maar DG en ik begonnen wel met "ZE krijgen voetballes", nadat wij de bal 10x hadden rondgespeeld bij 0-5 . Verder kwamen teksten langs als "Van Dijk neem je rotzooi mee" en "Leve de lol". Heerlijk, cynisme. Maar het mooist was nog "Met heel mijn hart", uit volle borst. Kippenvel.
pi_67934003
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:56 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Die bedoelde ik inderdaad, stond zelfs in de krant. Maar DG en ik begonnen wel met "ZE krijgen voetballes", nadat wij de bal 10x hadden rondgespeeld bij 0-5 .
Ja iedereen ook juichen als de bal dan weer werd gespeeld Net alsof we zelf met 5-0 voorstonden.

Met heel m'n hart uit volle borst meegezongen door de échte harde kern (die er dus nog zaten) was inderdaad heel mooi
  woensdag 15 april 2009 @ 20:14:43 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68050459
Makrini dus wel bijgetekend, lul.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')