Samen met biyadat bij Blauw Geel spelen ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
Makrini, flikker maar op en hopelijk speel je volgend jaar hoofdklasse
Ik zag het zelfs in Amsterdam-Noord.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, mij staat alleen nog bij dat er bovenop groot "FC Den Bosch" stond, de rest weet ik echt niet meer
Niet mee eens.quote:
En vlak na de rode kaart voor Schaken had er een rode kaart moeten volgen voor Van Kouwen (kreeg slechts geel). Die was nog duidelijker dan de eerste. Deze actie zat overigens niet in de samenvatting op TV.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:55 schreef methodmich het volgende:
Die kaart voor Schaken zag er op de televisiebeelden wel uit alsof die gegeven kon worden, het leek dat hij bewust op het been van de Den Bosch-speler ging staan.
Hij heeft nog geen bunder gemaakt dit seizoen, dus je praat poep.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind die keeper van jullie trouwens niet overtuigend.
Is hij jullie eerste keeper?
Ik zie hem wel vaker blunderen dit seizoen.
Hij ziet er vaak niet zo goed uit bij de doelpunten die jullie tegenkrijgen hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen bunder gemaakt dit seizoen, dus je praat poep.
ik heb het helemaal naar mijn zin gehad ondanks de achterstand de laatste 20 minuten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond de liedjes aan FCDB-zijde (in de laatste 20 minuten) ook best tof.
Een van onze inzetten heeft zelfs de krant gehaaldquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb het helemaal naar mijn zin gehad ondanks de achterstand de laatste 20 minuten.
Ik ook wel hoor! Op onze tribune (zuid) was het nog niet eerder dit seizoen zo druk, en het kinderkoor klonk dus ook op volle sterkte. En de spreekkoren toen het 0-5 stond hielden de sfeer er goed in ("wij krijgen voetballes...").quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb het helemaal naar mijn zin gehad ondanks de achterstand de laatste 20 minuten.
Ik heb de samenvatting (nog steeds) niet gezien, maar vorige week vond ik hem bijvoorbeeld bij de 0-1 absoluut niet echt overtuigend staan. Voor de rest zie ik hem te weinig keepen om er een goed oordeel over te geven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij ziet er vaak niet zo goed uit bij de doelpunten die jullie tegenkrijgen hoor.
Die bedoelde ik inderdaad, stond zelfs in de krant. Maar DG en ik begonnen wel met "ZE krijgen voetballes", nadat wij de bal 10x hadden rondgespeeld bij 0-5quote:
Ja iedereen ook juichen als de bal dan weer werd gespeeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad, stond zelfs in de krant. Maar DG en ik begonnen wel met "ZE krijgen voetballes", nadat wij de bal 10x hadden rondgespeeld bij 0-5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |