Contractverlenging? Hij speelde toch op amateurbasis?quote:FC Den Bosch houdt El Idrissi langer vast
DEN BOSCH - FC Den Bosch is blijkbaar te spreken over Abid El Idrissi want de eerstedivisionist en de voetballer zijn een contractverlenging overeengekomen.
De spits blijft tot medio 2010, met een optie vanuit de club voor nog twee extra seizoenen.
Wie gaat er dan ook in zo'n 3e-wereld gebied wonen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef DutchGooner het volgende:
Eindelijk weer internet sinds ik verhuisd ben!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in zo'n 3e-wereld gebied wonen.
Is een jonkie die wel deugtquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
Hé, dit topic helemaal gemist.
Wie de fuck is sezten ook om óns topic vol te gooien en een nieuwe te openen?
WTF, lijkt me toch vrij sterk. We hebben hier niet eens Billboards met FCDB reclamequote:Op donderdag 9 april 2009 09:41 schreef DarkShine het volgende:
Anders sta je gister te tanken in Heerlen, staat naast het tankstation een billboard met FCDB reclame...
Zal straks ff kijken of die er nog hangt, meestal word die zooi daar op donderdag verwisseld...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF, lijkt me toch vrij sterk. We hebben hier niet eens Billboards met FCDB reclameKun je niet ff een fotootje schieten?
Ik heb het gezien, mij staat alleen nog bij dat er bovenop groot "FC Den Bosch" stond, de rest weet ik echt niet meerquote:Op donderdag 9 april 2009 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, maar wat stond er precies op dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |