Vergeet De Ridder en Schoenmakers niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk de kortste loopbaan van een speler bij FC Den Bosch ooitWel een leuke quizvraag
quote:
Misschien wel maar ongelijk kan ik hem niet geven.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jammer, volgens mij was dit best een geschikte verdediger voor de FC.
Ik ook niet. Bij Excelsior krijgt hij waarschijnlijk een contractje, terwijl hij bij FCDB de ANWB zou moeten bellen op het moment dat de benzine met 2 cent per liter zou zijn gestegen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien wel maar ongelijk kan ik hem niet geven.
Kun je beter vakken gaan vullen bij de AH en in de hoofdklasse gaan voetballen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet wat als je geen vak geleerd hebt en ze weten zeker dat zij het gaan maken
Zijn het geen Israeli's zijn het wel Braziliaantjesquote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef fanneke het volgende:
Vanavond na 75 minuten gestaakt. Wat een schopploeg die Brazilianen.
Stand was 1-1. Na een 2e rode kaart voor Brazsat werd ook de trainer weggestuurd, maar die weigerde te vertrekken.
Terecht gestaakt door scheidsrechter Liesveld.
Ik ben benieuwd.quote:Oefenduel FC Den Bosch gestaakt
DEN BOSCH - De oefenwedstrijd tussen FC Den Bosch en FC Brazsat heeft het einde maandagavond niet gehaald.
Scheidsrechter Makkelie vond het een kwartier voor tijd mooi geweest. Hij had al twee Brazilianen rood gegeven, toen ook de coach van Brazsat de rode kaart kreeg. Die weigerde echter de dug-out te verlaten, waarna Makkelie naar de kleedkamers wees.
De stand was op dat moment 1-1. FC Den Bosch had het betere van het spel en kwam in de eerste helft terecht op voorsprong via Mohamed El Makrini. Een fout van de invallende keeper Bart Tinus leidde tot een penalty van Brazsat, die de doelman nog bijna wist te stoppen. Net toen FC Den Bosch weer wat beter in het spel kwam, gooiden de veel te ruwe Brazilianen roet in het eten.
Namens het organiserende bureau Soccer International zei Martin Houwen met een tegemoetkoming aan FC Den Bosch te komen. "De mensen hebben toch vijf euro betaald." Hij bood meteen na de wedstrijd zijn excuses aan bij FC Den Bosch. "We hebben met Brazsat tegen Volendam en FC Oss gespeeld en dat ging allemaal prima. Dit is was natuurlijk geen visitekaartje van de club."
Lees meer in het Brabants Dagblad van dinsdag.
Makkelie, schijnt bespuwd te zijn. Dus terecht gestaakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef fanneke het volgende:
Vanavond na 75 minuten gestaakt. Wat een schopploeg die Brazilianen.
Stand was 1-1. Na een 2e rode kaart voor Brazsat werd ook de trainer weggestuurd, maar die weigerde te vertrekken.
Terecht gestaakt door scheidsrechter Liesveld.
Splinter was misschien ook een goedkope opvulling van de selectie voor AGOVV. Zoveel geld heeft AGOVV niet te makken en een breedte-versterking zal in de hoofdklasse meer kunnen verdienen dan bij AGOVV.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef methodmich het volgende:
Denk ik niet, zowel bij Lisse als bij RBB was ie geen onbetwist basisspeler. Ook in de zaterdaghoofdklasse is hij nog te veel een speler van alles of niets. Als hij een goede dag heeft, is hij moeilijk te stoppen. Maar op mindere dagen is zijn waarde niet zo groot. Maar je weet nooit, als je de contacten warm houdt. Zie Arno Splinter, die na zes jaar Bennekom waarvan een half jaar op de bank ineens via zijn vriend Van den Brom weer bij AGOVV kwam.
Dat zijn nog eens uitslagenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef fanneke het volgende:
Vanavond een moeizame 0-18 overwinning bij het altijd lastige Estria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |