quote:Op zondag 15 maart 2009 15:33 schreef Maggie het volgende:![]()
Nu doet 'ie 't wel ja. Haha!
Vicky, wil je moeder niet op vakantie naar Spanje?
Hihi.. ze gaat woensdag al naar Gran Canariaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:33 schreef Maggie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu doet 'ie 't wel ja. Haha!
Vicky, wil je moeder niet op vakantie naar Spanje?
Kan ze best ff via hier vliegenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:38 schreef Vicky het volgende:
Hihi.. ze gaat woensdag al naar Gran Canaria
ik zal het doorgevenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:40 schreef Maggie het volgende:
[..]
Kan ze best ff via hier vliegenGewoon een dagje, dan is ´t wel klaar!
oehh lekker!! Heb je er ook nog chocola over geschonken?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:43 schreef Maggie het volgende:
Tof, bedankt!![]()
En ja he Rocka, zo vind ik ze zelfs wel cool!![]()
Ik heb brownie gemaakt, gisteravond om half 12 (tsja..) en nu heb ik de hele dag nog niks anders gegeten
Wel met rechtermuisklik en dan copy shortcut, dan heb je 'm toch ook?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:45 schreef E.T. het volgende:
PI en datum zetten wel de post netjes bovenaan de pagina, maar geven niet de url naar het bericht
Ja klopt inderdaad!quote:Op zondag 15 maart 2009 17:15 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wel met rechtermuisklik en dan copy shortcut, dan heb je 'm toch ook?Anyhoe maakt verder ok niet uit.
Mijn dochter zit hier (met dank aan mijn lieftallige (v)echtgenoot)een of andere Barbiefilm te kijken en vind het he-le-maal geweldig...
Ik vind het vooral hersendodend.. Oh! Wacht hij's afgelopen..
Maar das eng!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |