Dankje.quote:
Ik ben niet zo gewelddadigquote:
Oh dat valt reuze mee dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gewelddadig![]()
Ik heb alleen een keer een meisje een blauw oog geslagen, en een jongen een gebroken neus, maar dat ging per ongeluk
Als 'per ongeluk' ook telt, dan ben ik een grote vechtersbaas. Nou ja, vroegah dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb alleen een keer een meisje een blauw oog geslagen, en een jongen een gebroken neus, maar dat ging per ongeluk
Vencodark zei dat ze mannen met ongewenste lichamelijke toenaderingen wel eens een tik verkocht heeftquote:Op zondag 15 maart 2009 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als 'per ongeluk' ook telt, dan ben ik een grote vechtersbaas. Nou ja, vroegah dan.
Maar wat was de aanleiding voor deze quasi-agressieve TT?
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat bij die jongen was echt per ongeluk. Karate, oefenen door schijnvechten. Ik was van plan mijn vuist zo'n 5 centimeter voor zijn neus te laten ophouden, maar hij deed op hetzelfde moment zijn hoofd naar voren. Krak!quote:
Ja jaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:26 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat bij die jongen was echt per ongeluk. Karate, oefenen door schijnvechten. Ik was van plan mijn vuist zo'n 5 centimeter voor zijn neus te laten ophouden, maar hij deed op hetzelfde moment zijn hoofd naar voren. Krak!
Dat grietje is weer een heel ander verhaal, maar ik mikte ook niet echt op haar oog, het was meer een random zwaai naar achteren die toevallig op haar oog belandde. Ze had het wel verdiend
Met mij stoeien is geen aanraderquote:
Nou en, scherven ruimen we achteraf wel opquote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Met mij stoeien is geen aanraderIk ben heel onhandig.
Was ook al aan het kijken maar danny loopt nog te prutsen dus wacht wel even met tweaksquote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef robbolo het volgende:
Ik krijg nu ineen de hele tijd de melding dat ik mijn adblockers uit moet zettenHeb nu alles toe gestaan, en zie nog geen ads en krijg nog steeds de waarschuwing.
Zo moet het ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Vencodark zei dat ze mannen met ongewenste lichamelijke toenaderingen wel eens een tik verkocht heeft![]()
Ik ook, vooral vieze kontenknijpers in kroegen
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Vencodark zei dat ze mannen met ongewenste lichamelijke toenaderingen wel eens een tik verkocht heeft![]()
Ik ook, vooral vieze kontenknijpers in kroegen
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo moet het ook.
En niet: je het eerst laten welgevallen, met een gespeeld lachje, en als die vent weg is tegen een ander gaan jengelen dat je het eigenlijk heul nie leuk vond. Dat gebeurt ook nog weleens, heb ik gemerkt.
Typisch gevalletje zondag-brakheid na een zware zater-avond, denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Echt sommige mensen...
Belt iemand, neem op; verkeerd verbonden dus, 1min later zelfde nummer die belt
Haha, ik zie het ook helemaal voor mequote:Op zondag 15 maart 2009 15:39 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jaLaatste keer dat ik met een ninjamove de kontenknijpende hand vastgreep, me omdraaide en vroeg waar de eigenaar mee bezig dacht te zijn werd ik toch wel een beetje vreemd aangekeken
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 15 maart 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Echt sommige mensen...
Belt iemand, neem op; verkeerd verbonden dus, 1min later zelfde nummer die belt
Was wel een vrouw....quote:Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje zondag-brakheid na een zware zater-avond, denk ik.
Had je net gebeld dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eensAls beller dan, dat ik gewoon het verkeerde nummer heb opgeschreven en dan denk dat ik de eerste keer misschien iets verkeerd ingetoetst heb. Niet als ik mobiel bel, maar wel met vaste telefoons. Ondingen zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verklaring ligt soms zó voor de hand hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
Was wel een vrouw....
Nee dat is te makkelijk
Ik doelde op een aantal andere optiesquote:Op zondag 15 maart 2009 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De verklaring ligt soms zó voor de hand hè.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je net gebeld dan?Ik heb hier geen vaste telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
Jij wilde gewoon horen dat ik je nummer niet hebquote:
Haha, subtiel, subtiel.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon horen dat ik je nummer niet heb
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon horen dat ik je nummer niet heb
Dan nog al lukt het woont ze alsnog in brabantquote:Op zondag 15 maart 2009 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
Ben benieuwd of dit een goeie manier is om een meisje haar foonnr te ontfutselen.
Optimistquote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog al lukt het woont ze alsnog in brabant
Dus veel maakt het niet uit of het nou wel lukt of niet
Ik zag het ja, wéér een EHV-dame erbij. Het is nu officially Te Toevallig.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Dan nog al lukt het woont ze alsnog in brabant
Dus veel maakt het niet uit of het nou wel lukt of niet
Nee, dat is het nietquote:Op zondag 15 maart 2009 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
Ben benieuwd of dit een goeie manier is om een meisje haar foonnr te ontfutselen.
Oh?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Electrocute het volgende:
[..]
OptimistEen telefoonnummer krijgen van een meisje betekent niet dat ze met je wil trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh?![]()
Eigenlijk bedoelde ik dat het al nooit wat kan worden omdat je een brabo bent
Ik ben import BrabanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu moet ik uitkijken, straks denk je nog dat ik excuusjes aan het bedenken ben
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh?![]()
Eigenlijk bedoelde ik dat het al nooit wat kan worden omdat je een brabo bent
Tss... Ik voel mij ook meteen afgeschreven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oh, misschien is dat wel zo?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:59 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben import Brabander![]()
Nu moet ik uitkijken, straks denk je nog dat ik excuusjes aan het bedenken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |