Dankje.quote:
Ik ben niet zo gewelddadigquote:
Oh dat valt reuze mee dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gewelddadig![]()
Ik heb alleen een keer een meisje een blauw oog geslagen, en een jongen een gebroken neus, maar dat ging per ongeluk
Als 'per ongeluk' ook telt, dan ben ik een grote vechtersbaas. Nou ja, vroegah dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb alleen een keer een meisje een blauw oog geslagen, en een jongen een gebroken neus, maar dat ging per ongeluk
Vencodark zei dat ze mannen met ongewenste lichamelijke toenaderingen wel eens een tik verkocht heeftquote:Op zondag 15 maart 2009 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als 'per ongeluk' ook telt, dan ben ik een grote vechtersbaas. Nou ja, vroegah dan.
Maar wat was de aanleiding voor deze quasi-agressieve TT?
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat bij die jongen was echt per ongeluk. Karate, oefenen door schijnvechten. Ik was van plan mijn vuist zo'n 5 centimeter voor zijn neus te laten ophouden, maar hij deed op hetzelfde moment zijn hoofd naar voren. Krak!quote:
Ja jaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:26 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat bij die jongen was echt per ongeluk. Karate, oefenen door schijnvechten. Ik was van plan mijn vuist zo'n 5 centimeter voor zijn neus te laten ophouden, maar hij deed op hetzelfde moment zijn hoofd naar voren. Krak!
Dat grietje is weer een heel ander verhaal, maar ik mikte ook niet echt op haar oog, het was meer een random zwaai naar achteren die toevallig op haar oog belandde. Ze had het wel verdiend
Met mij stoeien is geen aanraderquote:
Nou en, scherven ruimen we achteraf wel opquote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Met mij stoeien is geen aanraderIk ben heel onhandig.
Was ook al aan het kijken maar danny loopt nog te prutsen dus wacht wel even met tweaksquote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef robbolo het volgende:
Ik krijg nu ineen de hele tijd de melding dat ik mijn adblockers uit moet zettenHeb nu alles toe gestaan, en zie nog geen ads en krijg nog steeds de waarschuwing.
Zo moet het ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Vencodark zei dat ze mannen met ongewenste lichamelijke toenaderingen wel eens een tik verkocht heeft![]()
Ik ook, vooral vieze kontenknijpers in kroegen
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Vencodark zei dat ze mannen met ongewenste lichamelijke toenaderingen wel eens een tik verkocht heeft![]()
Ik ook, vooral vieze kontenknijpers in kroegen
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo moet het ook.
En niet: je het eerst laten welgevallen, met een gespeeld lachje, en als die vent weg is tegen een ander gaan jengelen dat je het eigenlijk heul nie leuk vond. Dat gebeurt ook nog weleens, heb ik gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |