I second that.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:37 schreef Rucebo het volgende:
Park & Daei
Dat kan Tong welquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Fetai het volgende:
Ik ga voor Park en Kewell. Cha Bum Kun is van voor me tijd, dus ik voel me een beetje lullig om daar niet voor te stemmen. Iemand die me kan overhalen om toch voor Cha te gaan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cha_Bum-Kunquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Fetai het volgende:
Ik ga voor Park en Kewell. Cha Bum Kun is van voor me tijd, dus ik voel me een beetje lullig om daar niet voor te stemmen. Iemand die me kan overhalen om toch voor Cha te gaan?
Wat een pussyquote:During his 10 year career, he received only one yellow card.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Fetai het volgende:
Ik ook.quote:
Ga ik in mee.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Park en Daei.
quote:
Mansen die niet op Cha stemmenquote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:51 schreef WeebI het volgende:
Het volgende toernooi gaat trouwens om de beste speler van Overig Zuid-Amerika (dus alle landen van Zuid-Amerika behalve Argentinië en Brazilië).
Maar is absoluut geen bepalende speler binnen Man Utd.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef TIM-846 het volgende:
Park heeft duidelijk de grootste prijzenkast en speelt alweer voor zijn vierde jaar bij de grootste club van de wereld.
Dat was Daei ook niet bij Bayern en Kewell ook niet bij Liverpool. Het zijn nou eenmaal allemaal geen echte wereldsterren...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar is absoluut geen bepalende speler binnen Man Utd.
Dat zegt niets natuurlijk. Sávio won ook drie Champions Leagues. Maakt hem dat ook één van de beste Brazilianen ooit? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef TIM-846 het volgende:
Park heeft duidelijk de grootste prijzenkast en speelt alweer voor zijn vierde jaar bij de grootste club van de wereld.
Zelfde geld voor Daei en Kewell zoals hierboven staat. Dan telt die prijzenkast toch wel mee. En Park is nog lang niet uitgevoetbald.. Hij kan dit jaar nog flink wat prijzen in de wacht spelen, en maakt toch zijn minuten.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar is absoluut geen bepalende speler binnen Man Utd.
Er zijn zoveel Brazilianen met een grote prijzenkast, dus dat zegt dan niets. Daarbij zijn er een hoop Brazilianen die naast de CL ook wereldkampioen zijn geworden. Denk dat die al een streepje voor hebben op Savio dan. In een continent waar zo weinig gewonnen wordt steekt Park er dus best ver bovenuit.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat zegt niets natuurlijk. Sávio won ook drie Champions Leagues. Maakt hem dat ook één van de beste Brazilianen ooit? Ik dacht het niet.
Ik zal niet ontkennen dat Park het best redelijk doet maar Kewell was toch zeker een goede en nuttige speler bij Leeds. Bij Liverpool had hij vooral last van blessures maar indien fit stond hij gewoon in de basis hoor. En in de gewonnen CL-finale mocht hij ook van het eerste fluitsignaal beginnen. Ook bij Galatasaray doet hij het nu weer goed naar mijn weten. Dus wmb maakt dat Kewell al een betere speler. Hij heeft dan wellicht geen Premier League gewonnen, maar had een groter aandeel in de gewonnen CL dan Park dat had bij de zijne.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Daei en Kewell zoals hierboven staat. Dan telt die prijzenkast toch wel mee. En Park is nog lang niet uitgevoetbald.. Hij kan dit jaar nog flink wat prijzen in de wacht spelen, en maakt toch zijn minuten.
Bij Leeds was het zonder meer een topperquote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat Park het best redelijk doet maar Kewell was toch zeker een goede en nuttige speler bij Leeds. Bij Liverpool had hij vooral last van blessures maar indien fit stond hij gewoon in de basis hoor. En in de gewonnen CL-finale mocht hij ook van het eerste fluitsignaal beginnen. Ook bij Galatasaray doet hij het nu weer goed naar mijn weten. Dus wmb maakt dat Kewell al een betere speler. Hij heeft dan wellicht geen Premier League gewonnen, maar had een groter aandeel in de gewonnen CL dan Park dat had bij de zijne.
Daar verschillen we dan over van mening. En daarom heb jij waarschijnlijk niet op Park gestemd en ik welquote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat Park het best redelijk doet maar Kewell was toch zeker een goede en nuttige speler bij Leeds. Bij Liverpool had hij vooral last van blessures maar indien fit stond hij gewoon in de basis hoor. En in de gewonnen CL-finale mocht hij ook van het eerste fluitsignaal beginnen. Ook bij Galatasaray doet hij het nu weer goed naar mijn weten. Dus wmb maakt dat Kewell al een betere speler. Hij heeft dan wellicht geen Premier League gewonnen, maar had een groter aandeel in de gewonnen CL dan Park dat had bij de zijne.
quote:2000 Kyoto Purple Sanga 13 1 Japan
2001 Kyoto Purple Sanga 38 3
2002 Kyoto Purple Sanga 25 7
2002/03 PSV 8 0 Eredivisie
2003/04 PSV 28 6 Eredivisie
2004/05 PSV 28 7 Eredivisie
2005/06 Manchester United 35 2 Premiership
2006/07 Manchester United 14 5 Premiership
2007/08 Manchester United 16 1 Premier League
2008/09 Manchester United 19 1 Premier League
Park was bij PSV een topperquote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij Leeds was het zonder meer een topper. Bij Liverpool vond ik hem eigenlijk te veel geblesseerd, dat hij dan net in de finale wel speelde oke, maar hij miste wel enorm veel wedstrijden verder. Bij Galatasaray volg ik hem niet meer eigenlijk....
dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |