Was dat die waar ajax op stond ipv het Ajax-logo?quote:
quote:Cvitanich: "Ik hoef niet te vertrekken"
Darío Cvitanich is bezig aan zijn eerste seizoen in Amsterdamse dienst. Waar Ajax in het afgelopen decennium meer een tussenstation naar de top is gebleken dan een Europese topclub, hoeft de spits niet naar een andere club. Voor hem is Ajax al een topclub.
"Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet. Het is mijn droom om een grote naam in het Europese voetbal te worden. Ik wil die droom in Amsterdam waarmaken, Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven."
Ook over zijn status bij het nationale elftal had hij nog wel wat te vertellen. "Het is een droom van me om voor Argentinië te spelen, maar ik moet het eerst maar eens laten zien bij Ajax. Het is moeilijk om daarbij te komen, omdat er spelers zijn als Lionel Messi, Sergio Agüero, Carlos Tévez en Gonzalo Higuaín." Cvitanich heeft ook de Kroatische nationaliteit, maar de FIFA besliste dat hij niet voor Kroatië mocht spelen: "Dat is jammer, meer niet. Als het mogelijk was geweest, had ik het graag geprobeerd. Maar ik had al niet veel hoop dat het ging lukken."
Geen idee. Ze hadden het wel goed. Kunnen ze wel gaan janken, maar ik neem aan dat ze daar ook weten waar ULTRAS voor staat. Moet je maar zorgen dat er meer man bij dat doek lopen en er niet zo openbaar mee lopen. Eigen schuld.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat het 410'ers waren? Stond het op hun voorhoofden gekalkt?
Wat een woorden van hemquote:
Heb ik iets gemist vanmiddag..?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hadden het wel goed. Kunnen ze wel gaan janken, maar ik neem aan dat ze daar ook weten waar ULTRAS voor staat. Moet je maar zorgen dat er meer man bij dat doek lopen en er niet zo openbaar mee lopen. Eigen schuld.
Idd, laf is het pas als je tijdens een rondleiding een doek meeneemt als er geen hond in de buurt is of midden in de nacht een clubhuis onderspuiten.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hadden het wel goed. Kunnen ze wel gaan janken, maar ik neem aan dat ze daar ook weten waar ULTRAS voor staat. Moet je maar zorgen dat er meer man bij dat doek lopen en er niet zo openbaar mee lopen. Eigen schuld.
Staat op dat balustrade doek nou dezelfde tekst als de TT?quote:
Toch nog een man of 100 hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Heheh zat jij nog bij die 40 supporters die kwamen opdagen?![]()
Ik zit niet bij de BT, en liep ook niet bij die jongens. Maar echt hoe zielig kun je zijn, zo gefrustreerd dat het stadion weer niet vol zat en dat er weer geen sfeer was? Wees dan echt stoer en haal zoiets uit tegen Den Haag of Utrecht ofzoquote:
Die actie van 410 past perfect in dit rijtje anders hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd, laf is het pas als je tijdens een rondleiding een doek meeneemt als er geen hond in de buurt is of midden in de nacht een clubhuis onderspuiten.
Wat een held!!!quote:
Je hebt wel een beetje gelijk, maar deze opmerking slaat weer nergens op. Dat is toch niet te vergelijken manquote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Die actie van 410 past perfect in dit rijtje anders hoor.
Qua veldspel wel matig ja, maar als hij woensdag ook twee keer zo scoort, dan vind ik het prima.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef toma het volgende:
Maar ik hoorde van een maat van me dat Suárez heel erg slecht speelde, klopt dat?
Als we maar doorgaan. Ik begin trouwens wel een hekel te krijgen aan die signature move van hem. Als je dat doet bij een prachtige goal dan is het wel leuk, maar niet na een penalty. Vond het trouwens een schwalbe.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Qua veldspel wel matig ja, maar als hij woensdag ook twee keer zo scoort, dan vind ik het prima.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Staat op dat balustrade doek nou dezelfde tekst als de TT?
Ook toevallig zeg..
Tegen Den Haag is al eens een doek gejat hoor, toen ze net weer in de eredivisie zatenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zit niet bij de BT, en liep ook niet bij die jongens. Maar echt hoe zielig kun je zijn, zo gefrustreerd dat het stadion weer niet vol zat en dat er weer geen sfeer was? Wees dan echt stoer en haal zoiets uit tegen Den Haag of Utrecht ofzoNu is het net alsof een jochie een snoepje steelt.
Aaaaaaaaaaaaaaaah...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zit niet bij de BT, en liep ook niet bij die jongens. Maar echt hoe zielig kun je zijn, zo gefrustreerd dat het stadion weer niet vol zat en dat er weer geen sfeer was? Wees dan echt stoer en haal zoiets uit tegen Den Haag of Utrecht ofzoNu is het net alsof een jochie een snoepje steelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |