We hebben 1 spits idd, dat schiet echt niet op. Die Bodul had ik graag in zien vallen, maar ja, het stond helaas geen 5-0 met de rustquote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef VoreG het volgende:
Er moeten sowieso aanvallers komen, want wat hebben we nou rondlopen voor in de aanval. Als er een uitvalt hebben we al een probleem..
Heheh zat jij nog bij die 40 supporters die kwamen opdagen?quote:
Bodul moet eerst een paar keer invallen ja, hij is nog niet ervaren genoeg om gelijk in de basis te startenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben 1 spits idd, dat schiet echt niet op. Die Bodul had ik graag in zien vallen, maar ja, het stond helaas geen 5-0 met de rust.
nee, daarom had ik het graag gezien dat we met de rust 5-0 voorstondenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bodul moet eerst een paar keer invallen ja, hij is nog niet ervaren genoeg om gelijk in de basis te starten
Denk 14¤quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel zo'n Ajax - Marseille - sjaal kost? Zag er vandaag iemand mee lopen en het lijkt me best een leuk idee om van elke Europese wedstrijd zo'n sjaal te kopen, mits het natuurlijk betaalbaar is.
Worden die sjaaltjes niet alleen verkocht voor de wedstrijden?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel zo'n Ajax - Marseille - sjaal kost? Zag er vandaag iemand mee lopen en het lijkt me best een leuk idee om van elke Europese wedstrijd zo'n sjaal te kopen, mits het natuurlijk betaalbaar is.
Gewoon bij die kraampjes toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Worden die sjaaltjes niet alleen verkocht voor de wedstrijden?
Hoop dat ze niet zo lelijk zijn als die van Marseille - Ajax. Tering, ik heb nog nooit zo'n lelijk sjaaltje gezien. Gewoon een A en een M ipv de logo'squote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
Hij heeft al heel wat belangrijke treffers en assists gemaakt/gegeven. Het zal alleen maar beter worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kijk het nog een seizoen aan. Daarna zal ik 'm pas echt beoordelen. Genoeg spelers die een jaartje bij een club nodig hadden om los te komen.
Oleguer, die ging vandaag pas op avontuurquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Vermeer gaat wel erg graag op avontuur uit in de 16. Hier moet hij toch wat beter in doseren, zeker als er nog gewoon verdedigers voor hem staan.
Ach, het kon geen kwaad, maar het zag er wel knullig uit. Maar ook Silva was af en toe echt de weg kwijtquote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oleguer, die ging vandaag pas op avontuur![]()
2/3 Keer dat hij een solo startte wat tot balverlies leidde.
Oleguer viel wel lekker mee aan vandaag hij probeert zichzelf toch te verbeterenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oleguer, die ging vandaag pas op avontuur![]()
2/3 Keer dat hij een solo startte wat tot balverlies leidde.
Laat je spandoek eens zienquote:
Ja, dat viel me wel tegen. Dit was toch een unieke kans voor Silva om enigszins bij Van Basten in de smaakt e komenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kon geen kwaad, maar het zag er wel knullig uit. Maar ook Silva was af en toe echt de weg kwijt.
quote:Wie was er wel goed eigenlijk?.
Zolang ze maar geld kunnen krijgen tochquote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Tegenwoordig zie ik weinig nieuwe Ajax-sjaaltjes die ook maar een beetje mooi zijn. Zijn vaak de lelijkste gedrochten die ze kunnen produceren. Die rood met zwarte uitsjaal van een paar jaar terug bv. foeilelijk.
Ach ja, hij was ook weer niet de slechtste op het veld hoor, maar ik had er ook weer meer van verwachtquote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat viel me wel tegen. Dit was toch een unieke kans voor Silva om enigszins bij Van Basten in de smaakt e komen![]()
[..]
Vermeer, en Oleguer verdedigend. Voor de rest wil ik vandaag het liefst vergeten en doorgaan naar woensdag
Hoe weten ze dat het 410'ers waren? Stond het op hun voorhoofden gekalkt?quote:
Ik vind dat ook wel jammer, ik heb wel een mooie ajax sjaal. Maar die word nu niet meer verkocht. Terwijl ik die een half jaar geleden gekocht heb...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Tegenwoordig zie ik weinig nieuwe Ajax-sjaaltjes die ook maar een beetje mooi zijn. Zijn vaak de lelijkste gedrochten die ze kunnen produceren. Die rood met zwarte uitsjaal van een paar jaar terug bv. foeilelijk.
Die in Florence was ook te lelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet zo lelijk zijn als die van Marseille - Ajax. Tering, ik heb nog nooit zo'n lelijk sjaaltje gezien. Gewoon een A en een M ipv de logo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |