Maar nog wel spannend of je die 2e plaats haalt of nietquote:Op zondag 15 maart 2009 22:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als we nou woensdag ook nog worden uitgeschakeld is het seizoen helemaal geen klap meer aan.
De Graafschap kennende krijgen jullie nu een buscombiquote:Op zondag 15 maart 2009 22:20 schreef Jasza het volgende:
Moet ik nu oppassen volgend jaar bij de Graafschap dat ze van mij ook dingen afpakken?
Ben benieuwd waar je dat leest. En dan ben ik nog meer benieuwd wie jij onder de F-side verstaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:37 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
De Graafschap kennende krijgen jullie nu een buscombials zelfs Heerenveen al een combi heeft naar ons ineens...
Wel weer grappig om te lezen hoe de F-Side reageert: 'oh die kleuters van 410 weer'?
pff t kan me gestolen worden. Die josti´s die vandaag en vorige week tegen den haag en bijna elke wedstrijd daarvoor over het veld slenteren halen de voorronde van de CL toch niet. En als ze het wel doen dan worden ze in de voorronde uitgeschakeld.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar nog wel spannend of je die 2e plaats haalt of niet
Op de site van de BT, maar het wordt daarna weer ontkracht omdat er geen F-side meer is? Verder ook niet zo interessant. Succes tegen die Fransen dan maar. Die komen vast met meerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je dat leest. En dan ben ik nog meer benieuwd wie jij onder de F-side verstaat.
Maar 7 keer ofzo..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef toma het volgende:
weet niet of ie al langs is geweest. Maar Huntelaar is weer lekker op dreef
Iedereen kan zich wel F-Side noemen op internet. Feit blijft dat de ouwe garde ontzettend veel respect voor VAK410 heeft. En als het niet interessant is moet je niet hier van die onzin neerzetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Op de site van de BT, maar het wordt daarna weer ontkracht omdat er geen F-side meer is? Verder ook niet zo interessant. Succes tegen die Fransen dan maar. Die komen vast met meer
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen kan zich wel F-Side noemen op internet. Feit blijft dat de ouwe garde ontzettend veel respect voor VAK410 heeft. En als het niet interessant is moet je niet hier van die onzin neerzetten.
En over die Fransen, die zijn in Frankrijk drie keer weggeslagen door de Ajacieden die daar waren. Ze hadden het daar zelfs over de grootste nederlaag sinds 1989. Dus...
Deze pipo's waren vast niet meequote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen kan zich wel F-Side noemen op internet. Feit blijft dat de ouwe garde ontzettend veel respect voor VAK410 heeft. En als het niet interessant is moet je niet hier van die onzin neerzetten.
En over die Fransen, die zijn in Frankrijk drie keer weggeslagen door de Ajacieden die daar waren. Ze hadden het daar zelfs over de grootste nederlaag sinds 1989. Dus...
Die pipos ken je die zelf ook?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:00 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Deze pipo's waren vast niet mee
[ afbeelding ]
F-Side was er ook niet zomaar ineens. Die kerels zijn ook als jongens begonnen en die snappen ook wel dat de beleving van VAK410 gewoon anders is dan wat zij in de jaren 70/80 hadden.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Real-AFCA in '96? Ik heb vandaag de eerste 30 minuten gekeken. Het had al 3-0 moeten staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd.
'95quote:Op zondag 15 maart 2009 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Real-AFCA in '96? Ik heb vandaag de eerste 30 minuten gekeken. Het had al 3-0 moeten staan.
Allemaal volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Bij studio voetbal waren de meeste toch voor de Steek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |