Mocht op die leeftijd ook niet s'avonds weg hoor. Later ook alleen maar met toestemming mondjesmaat. Nu zou ik nog moeten uitleggen hoe, wat,wie, waarom etc.quote:
Ik mag op eigen gewenste tijden thuiskomen maar dat komt vooral omdat ik het nooit bont maak en het van te voren normaal aankondig.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mocht op die leeftijd ook niet s'avonds weg hoor. Later ook alleen maar met toestemming mondjesmaat. Nu zou ik nog moeten uitleggen hoe, wat,wie, waarom etc.
Tot op een bepaalde hoogte wel natuurlijk, maar het is wel iets anders als je serieuze conflicten hebt met je ouders of misschien eens een woordenwisseling.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh en de discussie van vrij vs niet vrij is ook enigzins achterhaalt natuurlijk. Iedereen vind dat ie niets mag van zijn ouders...
Ik vroeg erover aan mijn ma (quote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het illustreert wel enigszins de turkse opvatting hierover. Dat gezegde. Dat je moet oppassen dat je dochter niet het verkeerde pad op gaat en daarbij een pak slaag niet moet schuwen omdat je het je later zult aanrekenen als het te laat is....
Is dat ook een reden voor je geweest? Om je te verloven?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Yel het volgende:
Nu interesseert het niemand eigenlijk. Ik ga en sta waar ik wil en hoe ik wil. Was ook zo voor mijn verloving. Na mijn verloving helemaal.
Neeeee absoluut niet. De reden dat ik ben verloofd is omdat hij mij week van binnen maakt en ik helemaal verliefd op hem ben. We gaan al tig jaar met elkaarquote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is dat ook een reden voor je geweest? Om je te verloven?
Heeft je ma geen dochters zekerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vroeg erover aan mijn ma () want ik kende de betekenis niet en ze zei "stom, stom stom!!".
Zegt genoeg vind ik
Het is niet alsof mijn moeders leven bij deze code hoor. Het is iets wat mijn oma wel eens zegt en mijn ouders zijn dan boos... Meer dat verhaal....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vroeg erover aan mijn ma () want ik kende de betekenis niet en ze zei "stom, stom stom!!".
Zegt genoeg vind ik
Ik wilde ouders schrijven maar toch moeder en vader. toen kreeg je datquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef msnk het volgende:
Goeroe, heb jij meerdere moeders?
Ik heb één cici anne maar ik ken haar verder niet
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:02 schreef Min-e het volgende:
Zie je wel het kan wel, serieuze gesprekken!
Laat ik jullie maar even, kunnen jullie het over minder saaie dingen hebben.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:02 schreef Min-e het volgende:
Zie je wel het kan wel, serieuze gesprekken!
Laat ik jullie maar even, kunnen jullie het over minder saaie dingen hebben.
Ik ben trots op jequote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef Yel het volgende:
Mag ik hier ook gewoon meedelen dat ik zo gelukkig ben als n mens maar kan zijn?
En ben trots op mezelf. Heb maar 1 peukie gerookt vandaag.
Ik ben ook trots op jou!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Ik heb er geen gerookt vandaag
ik ben ook trots op je.. ay Trifko sana kurban olsun sekercik..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef Yel het volgende:
Mag ik hier ook gewoon meedelen dat ik zo gelukkig ben als n mens maar kan zijn?
En ben trots op mezelf. Heb maar 1 peukie gerookt vandaag.
Nee, kurban olunmaz.. gunahtir hebben ze me altijd gezegd..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:20 schreef trifko het volgende:
[..]
ik ben ook trots op je.. ay Trifko sana kurban olsun sekercik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |