Dan doe je toch iets fout.quote:
Tijd om het vliegenstickertje in de pot te plakken dus.quote:
He bah, moet dit gelijk in mijn allereerste topic op Fok? Ik wou in klasse en stijl hier beginnen.quote:
en dan open je zo'n topic met een kut kloonquote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah, moet dit gelijk in mijn allereerste topic op Fok? Ik wou in klasse en stijl hier beginnen.
goed beginquote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah, moet dit gelijk in mijn allereerste topic op Fok? Ik wou in klasse en stijl hier beginnen.
Wat een assumpties weer. Ik ben een nieuwe user helaas.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan open je zo'n topic met een kut kloon_!
Oh jee, werken ze hier ook al met een ontgroening?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
goed begin
tip: laat je niet gek maken door gasten die je een kloon noemen
nee, sommige echter wel met de meest achterlijke reacties op nieuwkomersquote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee, werken ze hier ook al met een ontgroening?
wat een droeftoeter ben je plots geworden huptquote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, sommige echter wel met de meest achterlijke reacties op nieuwkomers
Ik vind het altijd wel iets hebben, met z'n allen een nieuwkomer aan de tand voelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, sommige echter wel met de meest achterlijke reacties op nieuwkomers
Het_Hupt is gewoon nog een beetje over de pisquote:Op zondag 15 maart 2009 11:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel iets hebben, met z'n allen een nieuwkomer aan de tand voelen.
iig have fun hierquote:Op zondag 15 maart 2009 11:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel iets hebben, met z'n allen een nieuwkomer aan de tand voelen.
Ik bespeur een verkapt woordgrapje.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het_Hupt is gewoon nog een beetje over de pis
wrongquote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen.quote:
toch ben ik bloedserieusquote:Op zondag 15 maart 2009 11:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een verkapt woordgrapje.
Wat een hokjesmentaliteit toch weer.. Maar om je vraag te beantwoorden, ik denk ik mij voortijdig gek ga laten verklaren zodat ik met alles weg kan komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef murp het volgende:
[..]
wat voor type user ben je? Hoe ga je dit aanpakken in de grote wereld van FOK
ah, duidelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 11:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een hokjesmentaliteit toch weer.. Maar om je vraag te beantwoorden, ik denk ik mij voortijdig gek ga laten verklaren zodat ik met alles weg kan komen.
Nee ik werd wakker van het zo nodig moeten pissenquote:
Aangezien je een modje bent even een vlug vraagje.quote:
AV?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangezien je een modje bent even een vlug vraagje.Hoelang duurt het voordat mijn AV zichtbaar word?
(User) afbeelding / plaatje / avatarquote:
Meteen, anders heb je iets fout gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangezien je een modje bent even een vlug vraagje.Hoelang duurt het voordat mijn AV zichtbaar word?
Eerst even je MU uploaden en activeren, daarna wordt je AV pas zichtbaar. Maar wel nadat je het vinkje achter 'Zichtbaar voor iedereen' hebt aangezet.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb ik dus iets fouts gedaan, verdeurie.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Meteen, anders heb je iets fout gedaan.
Voel vrij om betere suggesties te doen.quote:
verzoekjes topic:quote:Op zondag 15 maart 2009 11:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voel vrij om betere suggesties te doen.
Jij vond het niet zo'n mooi plaatje, ik kan hier gerust mee leven. Dus als jij wat anders wilt wil ik van jou een suggestie horen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:49 schreef murp het volgende:
[..]
verzoekjes topic:
[Centraal] Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #71
touchéquote:Op zondag 15 maart 2009 11:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij vond het niet zo'n mooi plaatje, ik kan hier gerust mee leven. Dus als jij wat anders wilt wil ik van jou een suggestie horen.
Oh jee, er zal mij hier niet een lang en vredig verblijf beschoren zijn he?quote:
neuh, of je moet je goed inlikken bij mijquote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee, er zal mij hier niet een lang en vredig verblijf beschoren zijn he?
Is er geen mogelijkheid om mijzelf hier ontoerekeningsvatbaar te verklaren?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:06 schreef murp het volgende:
[..]
neuh, of je moet je goed inlikken bij mij
Om hier te posten moet je al ontoerekeningsvatbaar zijn. Dus dat gaat helaas niet op.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om mijzelf hier ontoerekeningsvatbaar te verklaren?
Soort zoekt soort principe he?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om hier te posten moet je al ontoerekeningsvatbaar zijn. Dus dat gaat helaas niet op.
licht zwijsquote:Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soort zoekt soort principe he?
In dat geval begin maar alvast met het breien van een mooie paar sloffen voor murp. Wat is je favoriete kleur murp?
modblauwquote:Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soort zoekt soort principe he?
In dat geval begin ik maar alvast met het breien van een mooie paar sloffen voor murp. Wat is je favoriete kleur murp?
banrood ook goed?quote:
terwijl je WO Psychologie doetquote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Begrijpend lezen was nooit een sterk punt van mij, nee.![]()
Ik denk dat ze een sociaal experiment op mijn uni uitvoeren door te kijken hoe psychologie-studenten reageren op iemand die niet kan lezen bij hun studie. Een soort proefratje dus.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een sociaal experiment op mijn uni uitvoeren door te kijken hoe psychologie-studenten reageren op iemand die niet kan lezen bij hun studie. Een soort proefratje dus.
Niet zo heel ver, naast dat ik niet kan lezen ben ik ook nog eens niet zo vaardig met de breinaalden. Stel ik je nu erg teleur?quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 15 maart 2009 12:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet zo heel ver, naast dat ik niet kan lezen ben ik ook nog eens niet zo vaardig met de breinaalden. Stel ik je nu erg teleur?
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om hier te posten moet je al ontoerekeningsvatbaar zijn. Dus dat gaat helaas niet op.
Jouw wekker kan slapen?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef cheqy het volgende:
Ik word 's ochtends altijd een half uur voor de wekker wakker omdat ik moet pissen.![]()
En dan wil ik niet toe geven maar dan lig ik uiteindelijk te schudden in mijn nest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |